תגובה אחרונה ע"י מוריופ

  1. מ

    שיתוף מי אוהב ביצ'פר??? הצצה לפרויקט עיצוב אתר הלימודים הגדול😎😎😎

    כבר עכשיו יש באתר מגוון מעניין של דברים שלא מצאתי במקומות אחרים. לוגמא, כתיבה יוצרת. קשה מאוד למצוא הכשרות בתחום הזה כל הרעיון נהדר. שיהיה המון בהצלחה!
  2. מ

    הורדת שיר השיר של עדי רן מילא דשטותא

    מילי דשטותא עדי רן (2 גרסאות)
  3. מ

    הורדת שיר השיר של עדי רן מילא דשטותא

    מוסיפה בקשה: את השיר ד"ש חם של אבי בן ישראל באחת משתי גרסאותיו (יש לי אותו לצפיה אבל איכות השמע... לא משהו...) תודה!
  4. מ

    דיון ביום בהיר הניח מאן דהו את כובע הלקטור על קרחתכם

    סליחה על הבורות, מה ההגדרה המדויקת של 'מלקטר'?
  5. מ

    שיתוף מי אוהב ביצ'פר??? הצצה לפרויקט עיצוב אתר הלימודים הגדול😎😎😎

    איזה אתר מהמם! עברתי עליו, חוויית המשתמש שלו נהדרת העיצוב מושלם כרגיל
  6. מ

    Website משתפת בתהליך >>> אתר הלימודים הגדול של המגזר החרדי

    האתר בנוי ומעוצב מדהים! נוח ושימושי, והקורסים מעניינים ממש!
  7. מ

    סיפור בהמשכים אני רק רוצה לכתוב על קצת שעמום נחמד

    עד כמה שאני מכירה ילדים שקוראים - לא. הם לא נופלים בטעויות אם הם קוראים מספיק. אלא אם הוא התחיל לקרוא לפני, נגיד, חצי שנה, והוא עדיין בתחילת העניין מה שזכור לי מלמעלה: יש לנו ילד. יש לו אח. יש לו חבר חזקי. הוא חושד במנקה ביה"ס החשוד במשו, אבל מאחורי הקלעים שעליהם הוא משומה לא מספר, יש הרבה...
  8. מ

    סיפור בהמשכים אני רק רוצה לכתוב על קצת שעמום נחמד

    כרגיל חביב, ועדיין מסתורי מתי נתחיל להבין מה קורה? מילד שכותב בשגיאות כתיב לאמצופה להכיר את בסטיאן מקאן, משום שהוא לא קורא מספיק...
  9. מ

    אינדיזיין איך ממספרים צמד עמודים ביחד?

    תודה רבה על העזרה! עברתי גם על השרשור ומצאתי שם עוד שיטה מעלה לטובת המסתבכים הבאים): יוצרים תיבת טקסט ריקה בצד הימני, לדוג'. משרשרים אותה עם התיבה שבצד השמאלי, בה נמצאים שני המספרים ואז מגדירים מספר אחד 'previus' ואחד 'current' בגלל שיש תיבה משורשרת שנמצאת בדף הימני - המספור עובד מצוין!
  10. מ

    אינדיזיין איך ממספרים צמד עמודים ביחד?

    מנסהל מספר שני עמודים יחד - תמונת המצב האידיאלית היא: במציאות - כשאני מוסיפה 'current number page' למרקר אחד ו'previus number page' למרקר השני יוצאים לי שניהם אותו מספר של העמוד הנוכחי: אשמח בעז"ה לפתרון
  11. מ

    סיפור בהמשכים יומנם של אבודים

    והנה רוף משתמש בכוחות האדירים שלו לטובה. אהבתי מהמם! חמוד, מעלה חיוך ומעלה הרבה הרבה מחשבה. פשוט מהמם רק שתי המילים האחרונות מציקות לי. הביטוי המוכר לא מתאים לי כאן כי הם לא 'הלכו' לאיבוד. הם 'הגיעו' הם אולי 'אנחנו באיבוד' הסיפור הזה מאוד מדוייק, וחבל שבשביל ביטוי קלאסי אחד יהיה לו אחוז אחד...
  12. מ

    עזרה שאלה דחופה באינדיזיין!תודה לכל העוזרים!

    בתוך תיבת החיפוש (ctrl+F) יש אופציה לחיפושים מורכבים בוחרים בfind את סגנון הטקסט שרצית ובchange את סגנון הפסקה בוחרים change all והכל מתחלף אוטומטית V
  13. מ

    עזרה שאלה דחופה באינדיזיין!תודה לכל העוזרים!

    כלומר את רוצה להמיר את סגנון פסקה מסוים לסגנון טקסט?
  14. מ

    תגובה מאת 'מוריופ' במאמר '"משא ומתן בין צבעים" #3 - פנים וראש (איך לצייר כל אחד!)'

    כרגיל, מאמר מצוין המון מקצועיות הגשה מוצלחת תודה רבה
  15. מ

    סיפור בהמשכים אני רק רוצה לכתוב על קצת שעמום נחמד

    אבל אנחנו רוצים לקרוא... נחכה לראות איך ישתלב הסיפור הדרמטי עם היומן המשעמם..

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה