הפעילות האחרונה של בטרפליי

  • ב
    לאחר קריאת התגובות האחרונות- ליבי נוקפני שתקפתי ככה על הנושא יש נשים פה שמתמודדות עם ילדים מאתגרים והריטלין הוא ההצלה שלהם ושל הילד... אני לא נגד ריטלין! הויכוח היה מאוד קונקרטי על האם זה מטפל בשורש הבעיה או בסימפטומים בתפיסת העולם שלי הריטלין...
  • ב
    בהפרעת קשב- מתן מענה הולם, אכפתיות והבנה משחררים דופמין במח וזה נותן מענה מיידי לקשב. (עד כדי כך שכשהיחס וחוויות ההצלחה על בסיס תמידי מבנה המח משתנה לכמו מח של ילד תקין ללא הפרעה נוירולוגית) אבללללל- זה אף פעם לא במקום הטיפול התרופתי אלא במקביל לו.
  • ב
    @נקודה! מה הפרס? ;)
  • ב
    יש לחלק בין גוף לנפש. מחלות גופניות - ודאי שצריך לטפל ורק ע"י תרופות. בתחום הנפשי/נוירולוגי - אפשר לשלב. טיפול פסיכולוגי ואפשר לשלב עם כדורים. אך לכדורים בלבד בתחום הזה א"א לקרוא תרופה!
  • ב
    כמעט כל מה שציינת פה אלו בהגדרה המקצועית משככי כאבים וממש לא תרופות!! כן סוג של תרופה. מטפלת בחיידקים. ברוב המקרים זה שורש של דלקות.
  • ב
    נדמה לי שעניתי תשובה באחת מההודעות הקודמות. אימון מח !! כמובן לא שוללת אפשרות של תרופה. אבל חייבת לבוא בשיתוף עם עבודה אמיתית ומעמיקה על המח
  • ב
    גם דיכאון זה בהחלט נוירולגי! יש אנשים עם סוג מח שנוטים הרבה יותר לדכאונות. איך תרופות נוגדות דכאון עובדות? מטפלות בחומרים שחסרים במח.. את מדברת מידיעה?
  • ב
    אוי איזה השוואה מגוחכת. קחי טיפול פסיכולוגי. אפשר לקחת כדור ולפתור את הדכאון ואפשר לעשות אימון ע"י פסיכותרפיה להגיע לשורש הבעיה ולפתור את הדכאון, מה עדיף??
  • ב
    בחיים לא הייתי קוראת לריטלין תרופה!! יש ילד עם מח מסוים פחות מתאים לריכוז בלימודים. בבית ספר זה הופך לבעייתי כי צריך להקשיב כדי לטפל בבעיה הזאת בבית ספר נותנים לו כדור שישתיק אותו ויגרום לו ללמוד. את קוראת לזה תרופה?? לעשות עבודה אמיתית עם אימון...
  • ב
    בואי ותחכימי אותנו. מה השורש?? מה הדרך לטפל בשורש?? לא, באמת מעניין אותי לדעת! ריטלין כן מטפל בשורש??? (זה גם פלסטר לתסמינים) אני יודעת שיש בעיה ויש תסמינים והתסמינים גורמים לעוד בעיות ... (כמו בעיות לימודיות) בשיטה זו פותרים הרבה בעיות...
  • ב
    אני מתנגדת נמרצות לכל שיטה פיזית בחינוך כמובן שבטיפול. לא יודעת איך עובדים שם עם ילדים אחרים. בטיפולים שאני הייתי נוכחת לא השתמשו בשיטות פיזיות כלל! מבחינתי סיימתי את הדיון בנושא. שכל אחד יעשה מה שטוב בעיניו לילד שלו. ושלא נזדקק...
  • ב
    בהרבה מהמקרים זה חלק מהמאפיינים של ילדי קש"ר. אין להם כח להשקיע. אין להם כח לשבת על מטלה הרבה זמן ולכן לא מצליחים
  • ב
    למה, רק להתנהגות שלילית יש תוצאה? לכל התנהגות יש תוצאה. כשאני מתאמצת בעבודה אני יודעת שיתכן מאוד ואשיג תוצר יפה לא השקעתי לא קיבלתי. זה הבנה מאוד פשוטה. אין כאן שום דבר שלילי...
  • ב
    לא אוהבת את הביטוי ענישה. גם בחינוך - כשילד מתנהג לא יפה ואז את לא מרשה לו ללכת לגינה. זה לא שהוא קיבל עונש! אלא זה פשוט התוצאה של זה שהוא לא התנהג יפה. וזה שמים וארץ בגישה חינוכית. שילד מבין שהוא לא מקבל עונשים מאמא, מאמא אף פעם לא מקבלים...
  • ב
    אני רואה שהיה הרבה הדים לתגובה שלי... זכותה של כל אחת לחוות את דעתה, אך - אני מדברת מנסיון של ילד שחווה תהליכים והתקדם. ולא מקריאת תגובות פה בפרוג. זה ממש חבל שאנשים מגיבים מהבטן בלי להכיר מה ומי... יש ילדים שיש להם יכולות אך הם מוותרים לעצמם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה