תגובה אחרונה ע"י באופן טבעי - פוראוור

  1. ב

    עזרה מלבושי כבוד - קניה / החלפה / מכירה

    מעוניינת לקנות כזה דגם במידה 3 או 4 גם בגוון אחר!
  2. זוג כיורי פלסטיק לכיור אמריקאי

    למכירה זוג כיורי פלסטיק לכיור אמריקאי

    זוג כיורים פלסטיק 53*36 תוספת שוליים של כ 2 ס"מ מיועד לכיור אמריקאי. המחיר הוא ליחידה ברכישת שניהם. המחיר לכיור בודד הוא 18 נמכר כי הגודל שקנינו היה שגוי. חדש באריזה. (נרכש במשנ"י)
  3. מטרנה צמחית

    למכירה מטרנה צמחית

    נותרו בידי מספר קופסאות של מטרנה צמחית עם/בלי שלבים. אשמח למכור במחיר עלות.
  4. ב

    דרוש מידע שליפה וקושי בחשבון

    כפל וחילוק - לא מחייב שזו בעיית שליפה, ייתכן שזה לא יושב טוב והוא צריך כל פעם לחשב מההתחלה (לדוגמא: 7+7+7+7+7) וניתן לפתור זאת בטיפול נקודתי בהוראה מתקנת. אם זה חוזר על עצמו בשפה ומקשה על התפקוד היומיומי, קלינאית תקשורת יכולה מאוד לעזור ע"י הקנית אסטרטגיות לשליפה מהירה שיעזרו לו בכל התחומים...
  5. ב

    עזרה מאופקים לבני ברק

    כבר מזמן לא, אולי יש כמה קוים בימות החול שעדיין עושים 'מאסף' כזה. כן, 3 שעות. @שרה בנ''י את בטוחה שהחברה באופקים? ואם כן, היכן?
  6. ב

    עזרה מאופקים לבני ברק

    אם יש לך מי שיביא את זה מהחברה לכתובת באופקים, נוכל בע"ה להעביר את זה לבני ברק עם הילדים שחוזרים אחרי שבת
  7. ב

    מגביר קליטה, בעיות חוקיות

    ומי אחראי לאכוף את זה? איך הם יכולים להוכיח בכלל? ואם האנטנה תהיה על הגג, ואין גישה לגג אלא מתוך בית? יש להם דרך חוקית לצלם? ולהשתמש בצילום בצורה חוקית?
  8. ב

    מגביר קליטה, בעיות חוקיות

    אנו גרים באזור בעייתי מבחינת קליטה סוללרית, קנינו מגביר קליטה ב'אלי'... הוא לא מותקן עדיין כמו שצריך על הגג, אלא על סורג החלון. כאשר הוא פועל, אנחנו יכולים לבצע שיחות, בערך... הגיעו היום נציגים של חברת תקשורת מסוימת, הם צילמו את האנטנה החיצונית מבחוץ ושאלו האם זה שלנו... זה משבש להם קליטה...
  9. ב

    אשכול מכירות של דברים שנקנו אך לא באו לידי שימוש

    זוג כיורי פלסטיק אמריקאי לפסח 53*36 ממשנת יוסף, לא מתאים לכיור ה'ישראלי' שלנו. 26 ש"ח לאחד. בבני ברק.
  10. ב

    מידע שימושי גל אלורה חברת פור אור

    שבוע טוב ומבורך! בע"ה, בהחלט אנחנו יכולים לשלוח (בתוספת דמי המשלוח כמובן). האם את מכירה את המוצרים? את רוצה את האלוורה לשתיה או למריחה?
  11. ב

    מידע שימושי גל אלורה חברת פור אור

    בבני ברק אזור הרב שך - ז'בוטיסקי, זה טוב?
  12. ב

    דרוש מידע זהירות דוחו"ת על מסיכות בירושלים-התורה חסה על ממונם של ישראל!

    בבני ברק היום הסתובבו אופנועני משטרה, כשהם רכובים זוג על אופנוע וכפי ששמעתי הם עוצרים אוטובוסים, עולים משתי הדלתות וסוגרים בלי אפשרות לברוח ומחלקים דוחות לכל יושבי האוטובוס... כמעט.
  13. ב

    דרוש מידע המענק של דרעי. הפרטים!

    נראה שאת מסתמכת על תוקף הכרטיס. אבל כנראה שאין קשר. זה לא כמו כרטיס קניה של יש. זהו כרטיס נטען של ישראכרט, הם (משרד הפנים) טוענים אותו כשמתחשק להם (לכאורה גם את יכולה) וייתכן שהם יכולים לשים תוקף קצר לטעינה, שאם היא לא שומשה עד תאריך מסוים, זה ייעלם, בכל מקרה מניסיון עם כרטיסים מסוג זה, אם לא...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה