תגובה אחרונה ע"י אופקים 1

  1. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    הפעימה בחריש לא נראית כוללת תוספות כלשהם
  2. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    באירופה לזמן יש פחות משמעות, ולכן זה שהנסיעה בתחבורה הציבורית לוקחת יותר זמן, פחות מפריע להם. באירופה אפשר לבצע מעברים בפחות זמן, כי אין צורך בבידוק ביטחוני. לא מצאתי בשום מקום הוכחה אמיתית שבאירופה אנשים נוסעים יותר בתחבורה ציבורית מאשר בישראל. ובאירופה מזג אוויר מפריע הרבה פעמים לנהיגה, ולכן...
  3. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    ה אין מקום להשוואה מול אירופה. לא מבחינת הרכב הנוסעים. לא מבחינת מרחקי הנסיעה. לא מבחינת שווי הזמן של הנוסעים. וגם מבחינת החששות הבטחוניים, שגורמים למעברים ארוכים ומורכבים. וגם לא מבחינת החלופות שקיימות לנסיעה בתח"צ, הרעת היכולת להגיע למרכזי הערים ברכב פרטי היא הגורמת למנכל"י חברות לנסוע בתח"צ...
  4. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    לונדון ופריז הם ערי ענק, וכערי בירה הם מושכים אליהם נוסעים רבים. רמת המינוע באופן כללי של הציבור החרדי לעומת רמת המינוע באירופה מראה שבציבור החרדי נוסעים יותר בתח"צ מאשר באירופה. למרות זאת, סביר שהביקוש אצלנו גבוה ביחס לפרברי הערים האלה. רכבת עירונית היא לא כלי תחבורה יותר נוח משמעותית...
  5. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    זה לא קשור לתחבורה שלא מבוססת על מעברים, אלא קשור לצורת הניהול של המשאבים. אם הביקוש מספיק כדי למלא אוטובוסים בכל תחנה, אז מעברים לא אמור לפתור את הבעיה. כי יהיה צורך באותה כמות של אוטובוסים עירוניים (במיוחד כשמדובר במשפחות עם מזוודות), רק שהנוסעים ונהגי האוטובוס יצרכו לסבול את העומס העצום...
  6. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    מעברים זה דבר גרוע. רק שלפעמים הכרח לא יגונה. באירופה הביקוש נמוך ביחס לביקוש בציבור שלנו. אם התחבורה תהיה מבוססת על מעברים, כל העיר תראה כמו צומת רמות.
  7. א

    דרוש מידע ערעור על דוח אי תשלום באוטובוס /תשלום תעריף מוגדל

    זהו הנוהל האחרון שפורסם, התנהלות הפקחים אמורים להיות לפי הנוהל הזה עוד מעט יצא נוהל מעודכן, אין שינוי בנושא הזה.
  8. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    בית שמש היא עיר גדולה בהרבה מביתר עילית, ולמרות זאת הקווים בין ביתר לבית שמש מבצעים מסלול זהה בבית שמש אבל בביתר מבצעים מסלול שונה. ולכן, הפתרון ההגיוני ביותר במצב הזה, הוא לפצל את המסלול בבית שמש, ולאחד את המסלול בביתר, לפי מה שהבנתי זה היה נושא הפגישה בין עיריות בית שמש לביתר עילית.
  9. א

    דרוש מידע ערעור על דוח אי תשלום באוטובוס /תשלום תעריף מוגדל

    מכיון שהדו"ח מולא בניגוד לסעיף 5.8.16.2 לנוהל, הרי שניתן לבקש ביטול טכני של הדוח
  10. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    שרת התחבורה חושבת שהחברות יכשירו עוד נהגים ויסגרו את הפערים, ואז יהיה ניתן לחשוב על הרחבת השירות. באירופה התחבורה העירונית והאזורית מבוססת על מעברים, לא נראה לי שזה מה שרוצים תושבי רמה ד'. בגלל כל העיכובים שהיו בין הפרסום לזכיה במכרזים של בית שמש, כבר מתחילתו המכרז לא תאם את הצרכים בשטח, ושיטת...
  11. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    קו מנתיבות למודיעין עילית פעל בחול המועד פסח, הקו עצמו לא חדש, זה שהוא פעל בחול המועד זה חדש
  12. א

    תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

    מסכים מאוד. 1. שרת התחבורה חושבת שאם היא עוצרת את תוספות השירות, אז החברות ידביקו פערים, יכשירו נהגים, לא יצרכו קבלנים, וגם לא יצטרכו להתפשר על איכות הנהגים. 2. הורדת מחיר הנסיעה נעשתה מתוך אידאולוגיה סוציאלית וניסיון לדאוג לחלשים. 3. אי אפשר לקצץ רוחבי בכל הארץ, כי במכרז המשרד התחייב...
  13. א

    תח"צ למי לפנות שיוציאו לנו אוטובוס?

    איך אפשר לדעת מה רמת הביקוש לרחובות?
  14. א

    כבישים הפקק הקבוע בין שער הגיא לשורש

    טענה מוזרה. העליה אחרי הגשר האקולוגי לא פחות תלולה. אני חושב שהפקק הזה נוצר משילוב של כמה גורמים. 1. הנתיב הרב תפוסה שפועל רק בחלק משעות היממה, גורם לבלבול בקרב הנהגים שלא יודעים באיזה נתיב לנסוע, וכך יוצא שרכבים איטיים (ובעיקר משאיות) נוסעות בנתיב הימיני והאמצעי ומפריעות לזרימת התנועה. 2. שמתי...
  15. א

    תח"צ למי לפנות שיוציאו לנו אוטובוס?

    אני מבין שהכוונה היא לפתוח קו שיתן שירות בשישי מוצ"ש וזמנים מיוחדים. משרד התחבורה הוא הגורם האחראי על פתיחת קווים. למפעיל התח"צ אין צד בעניין העירייה יכולה לייצג את התושבים מול משרד התחבורה. לעת עתה אין תקציב לתגבור נסיעות, ולכן בשביל שיפתחו כזה קו, צריך לבטל קו אחר. אבל שגם משרד התחבורה הוא...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  26  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה