הפעילות האחרונה של אופקים 1

  • א
    על פי רוב בתלוש משכורת הסיסמה הינה מספר תעודת הזהות של מקבל התלוש
  • א
    אי אפשר טובה וברכה שלחו הודעה שלא ניתן לצרף משפחות חדשות, ושהחלוקה תהיה אך ורק למשפחות שקיבלו תמיכה בפסח.
  • א
    אם הפרוייקט כבר קיבל היתר, הקבלן לא משלם בזה את הריביות לבנק, אלא הוא מעביר את התשלום לבנק כחלק מהסכם הליווי הבנקאי, והבנק שנותן את הליווי הבנקאי משלם על הבניה, או לחילופין הקבלן מוצא הלוואות זולות יותר מהבנק כדי לממן את שלב הבניה. בזמן המסירה...
  • א
    הגרסאות הישנות לא עובדות טוב עם רמ"ל ופלאפון
  • א
    תחנות נקבעות לפי תקנות שמתחשבות בעיקר בכך שלא ידרסו הולכי רגל ופחות בעומסים בכבישים שהעצירות האלה גורמות.
  • א
    החברות כעת מרוויחות יפה, בעיקר בגלל שמשרד התחבורה לא דורש בפועל שיעמדו בכל הדרישות שכתובות במכרז. הסבסוד לא ירד אלא יעלה, ובמקביל גם הקנסות אמורים להפוך ליותר משמעותיים. גם היום יש לו מטיבציה לעמוד בלו"ז, כי הוא מקבל תשלום על נסיעות, וקנסות על...
  • א
    המשרד מנהל משא ומתן מול החברות ולא מתכוון להפיץ טיוטה להערות הציבור התוכנית החדשה עומדת להכניס לחברות הרבה כסף, אחרת הם פשוט לא יחתמו על ההסכם החדש. מכרז מטה בנימין הוא לפי הנוסחה החדשה, והזוכה לא יוכל לדאוג לכך שיהיו יותר נוסעים, כי אין לו...
  • א
    אופקים 1 סימנ/ה חחח חחח להודעה של נבחר באשכול תחנה מרכזית רמב''ש!.
    מי שמתנדב להסביר ל @די מה ההבדל בין תכנית לתחנה מרכזית לבין מסוף יציאה כתחנת קצה, ומה ההבדל בין רציפי העלאה בתחנה מרכזית לבין רציפי חניה במסוף רגיל, יבוא על שכרו אני בכל אופן מניסיון מעדיף שלא 😞
  • א
    הם לא נצמדים לספר אלא לכיס. מנסים להרוויח כמה שיותר בלי להתפס. והאכיפה של משרד התחבורה גרועה במיוחד, והם מתקשים להכיר בזה. לדעתי, הבעיה נובעת מכך שהם גם מבצעים את תכנון הנסיעות. את התכנון עדיף שיבצע גוף נפרד, שמרוויח את לחמו מכך שיש יותר נוסעים.
  • א
    הנוסעים לא אמורים לפנות אליו הוא אמור לתת מידע לחברה כאשר יש אירוע משמעותי ולהעריך את כמות הנוסעים, וגם החברה אמורה להעביר אליו את הפניות שמגיעות למוקד, כדי שיבדוק האם מדובר במידע נכון לחברה יש זכות לתגבר אחוז מסויים של נסיעות בלי לקבל אישור, רק...
  • א
    אני אכן לא תושב האזור, וגם כשהייתי במקום, האזור שקק חיים. ועדיין אני לא חושב שמדובר בהיקף ראלי לאזור.
  • א
    בכביש עירוני היעילות המקסימלית היא ב2 נתיבים, ומעבר היעילות יורדת. כביש בינעירוני ב3 נתיבים לכיון מגיע למקסימום יעילות שלו ביחס לנתיב, מעבר לכך יעילות יורדת ולכן יש היגיון להקצות נתיב נוסף לנת"צ. לא ההשתלבות גורמת לעומסים, אלא ההשתלבות הלקויה...
  • א
    זה באותו הגודל כמו מרכזית הארזים, ואין משמעות האם זאת תחנה מרכזית או מסוף, בסופו של דבר מדובר בנקודת החלפה לקווים בינעירוניים.
  • א
    אופקים 1 סימנ/ה תודה תודה להודעה של די באשכול תחנה מרכזית רמב''ש!.
    איך שזה נראה זה לא בדיוק תחנה מרכזית אלא סוג של מסוף (כמו מסוף חזון עובדיה רק מתחת בניין)
  • א
    יש להם איש קשר, ואפילו במכרז רשום שהוא צריך להמליץ על תגבורים. הבעיה שהמנגנון הזה לא יעיל. כי אם החברה רוצה לתגבר, אז משרד התחבורה חושד שאין באמת צורך, אלא מדובר ברצון להרוויח עוד כסף באמצעות הפעלה של נסיעות מיותרות. ואם המשרד מחליט שצריך לתגבר...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה