הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

רחשי הלב

משתמש מקצוען
על פי דיווח דרמטי ב"פיננשל טיימס", משרד החוץ פנה לשגרירויות הזרות הממוקמות בתל אביב ושאל לגבי מידת המוכנות שלהן להסלמה ביטחונית. בירור כלל שאלות בנוגע לזמינות חשמל חלופי (גנרטורים) וטלפונים לוויינים (מעריב).
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
שדה התעופה שצהל תקף והשמיד השבוע בלבנון זה שדה תעופה שחיזבאללה בנה לעצמו במרחק 20 ק”מ מהגבול עם ישראל שמיועד בעיקר לשיגור כלי טיס בלתי מאוישים עם מסלול מותאם באורך 1200 מטר.
בתמונות שפורסמו נראה השדה והמסלול שבתוכו עם דגלי חיזבאללה.
 

אחג

משתמש מקצוען
סמיר ג'עג'ע, ראש מפלגת הכוחות הלבנונים (נוצרים) ויריבו של מזכ"ל חזבאללה, אומר הערב: האם כל כך דחוף שלבנון והעם הלבנוני ישלמו את המחיר על כך שלאיראן יהיה גבול עם ישראל? מדוע שצבא לבנון לא יתפרש על הגבול במקום חזבאללה?.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
סמיר ג'עג'ע, ראש מפלגת הכוחות הלבנונים (נוצרים) ויריבו של מזכ"ל חזבאללה, אומר הערב: האם כל כך דחוף שלבנון והעם הלבנוני ישלמו את המחיר על כך שלאיראן יהיה גבול עם ישראל? מדוע שצבא לבנון לא יתפרש על הגבול במקום חזבאללה?.
עוד אמר: הסירוב של חזבאללה למלא אחר החלטת מועצת הביטחון של האו"ם מספר 1701 יגרום לפעולה צבאית ישראלית נגד לבנון בעוד שאם יתפרש הצבא הלבנוני על הגבול יפחת הסיכוי למלחמה מ 60% לאפס.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
סוכנות 'בלומברג' מדווחת: 12 מיליון דולר בהתרמת המונים ברשת, זה מה שחמאס מגייס מדי חודש רק ברשת מאז השבעה באוקטובר. הגיוס נעשה באמצעות ארגוני צדקה המתחזים כמטרתם לסייע לאזרחי עזה, ומייצג "עליה דרמטית" בתרומות מאשר לפני ה7 באוקטובר. ארה"ב וישראל מקיימים כח משימה מיוחד לעצירת הכספים.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
צה"ל מצא בעזה מסמך של חמאס בו צויין כי החברה הישראלית כולה היא "חבורת מתנחלים ואין הבדל בין גברים, נשים, זקנים וילדים - כולם מטרות לגיטימיות לפגיעה". כך דווח ב'כאן 11'.
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
ישראל היום חושף, כי לחמאס נותרו רק מאות בודדות של רקטות. בתחילת המלחמה היו בידיו כמעט 20.000, כ-9000 שוגרו לישראל, 3,000 מתוכם בבוקר שמחת תורה, וצה״ל השמיד עוד אלפים.
זו הסיבה שכבר כמה שבועות לא היה ירי לתל-אביב, וגם בדרום, 2 מטחים בלבד בשבוע האחרון. החמאס מנהל כלכלת חימושים כדי להיות מוכן אם תימשך המלחמה זמן רב.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ישראל הסירה סיווג של יותר מ-30 פקודות סודיות שעליהן הורה הדרג המדיני והצבאי, שלטענתה מפריכים את ההאשמה כי ביצעה "רצח עם" בעזה ומציגים ראיות לכך שנעשים מאמצים לצמצם מקרי מוות של פלסטינים. כך דווח ב"ניו יורק טיימס". לפי הדיווח, טענות רבות של דרום אפריקה נסמכות על הצהרות פומביות של פוליטיקאים ישראלים, שלדבריה משמשים כהוכחה לכוונה לבצע רצח עם. (ynet)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳ישראל היום׳: משלחת מטעם הרשות הפלשתינית תגיע ביום ששי לביהד לצדק בהאג כדי להשתתף בדיון שבו צפויה להימסר ההחלטה בעניין התביעה שהגישה דרום אפריקה נגד ישראל סביב המלחמה בעזה. במשרד החוץ הפלשתיני הודיעו כי תיערך מסיבת עיתונאים משותפת של המשלחות הפלשתינית והדרום אפריקנית עם סיום הליכי הקראת ההחלטה.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
דו"צ :

עשרות מחבלים חוסלו ע"י צק"ח של אוגדה 98 בחאן יונס

עשרות יעדי טרור הותקפו במטס תקיפה משמעותי של חיל האויר בחאן יונס

מספר מחבלים חוסלו ומספר יעדי טרור הותקפו בהכוונת צק"ח 5 בצפון הרצועה

חיל הים תקף יעדים לאורך חוף רצועה , לתמיכה בכוחות המתמרנים של צק"ח הנחל .

ע"כ .

מה חדש ?

הנח"ל מתמרנים במערב הרצועה , עדיין לא ברור איפה בדיוק .
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי: הפלסטינים מדווחים הבוקר כי כוחות צה"ל הטילו מעין מצור על שכונת אמל במערב ח'אן יונס ובכלל זה מכתרים את בית החולים אמל של הסהר האדום בשכונה. הפלסטינים מדווחים כי צלפים של צה"ל מיקמו עמדות במבנים גבוהים ויורים בכל מי שנע באזור.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
תיעוד מעניין שמפרסם חיזבאללה מהיום: ירי "רקטי מיוחד" לעבר "כיפת ריגול" בצפון.
מצורף שם תיעוד ממצלמה כביכול שמוצמדת לרקטה ששוגרה.
(רועי קייס).
צה"ל מכחיש את התיעוד הדרמטי שפרסם ארגון הטרור חיזבאללה ממצלמת הטיל, טוען כי לא נגרם נזק למוצב הישראלי שליד ראש הנקרה, ומוסיף כי בניגוד לטענת הטרוריסטים מלבנון, התיעוד לא מהיום.
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען

חשוב להבין שפינוי עשרות אלפי הפלסטינים (ואולי אף יותר) מאזור מעבר ח’אן יונס לכיוון רפיח הוא אירוע דרמטי.​

סדרי הגודל של הפינוי הם גדולים במיוחד, להערכתי הגדולים ביותר מאז פינוי צפון הרצועה.
הפינוי מתבצע ממרכז הכוח המרכזי והחשוב שנותר לחמאס. זה מהלך שיכול בהחלט לקדם הכרעה ולכל הפחות להוביל ללחץ הגדול ביותר שהיה עד כה על ההנהגת חמאס המסתתרת בעיר התחתית של ח’אן יונס.
זה האירוע הבולט והמשמעותי של המלחמה בשבועות האחרונים.
אבו עלי אקספרס
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל בטורו בידיעות:

"מה למדתי משלושה חודשים בתוככי עזה? אז ככה" כתב לי קצין מילואים.
בחייו הקודמים תושב תל אביב, בעל מקצוע נחשב, מפגין קבוע בקפלן. "יצאנו היום מרימאל ולמרות העייפות הנפשית, העבודה לא נגמרה. צה"ל מצליח ועושה עבודה טובה, פשוט צריך להמשיך.
למדתי שצפיפות האוכלוסין שם לא גדולה כמו שמתארים, ואני לא מדבר רק על שכונת היוקרה רימאל, שרמת החיים בה יותר טובה משהיה נדמה לנו מבחוץ.
שהשימוש באל אקצה הוא לא דתי, אלא שימוש לאומי ומופיע באופן אובססיבי בכל מקום. תמונות כיפת הזהב מופיעות גם על ספרי מתמטיקה בבתי הספר. שהם מתפללים הרבה, שהדת הרבה יותר חזקה שם ממה שאפילו חושבים.
שערפאת, למרות היותו פת"חיסט, הוא קונצנזוס גדול גם במדינת חמאס. תלוי שם בהרבה מקומות.אגב, ספרי הלימוד של חמאס הם של הרשות הפלשתינית.
במפות של בתי ספר מופיעים גם הערים הישראליות העכשוויות וגם הכפרים ההרוסים של 48. זה הפתיע אותי."אבל האמת שלא הופתעתי מאוד.
תמיד הייתי בעד כניסה של צה״ל לפירוק החמאס, היה ברור לי שזה לא משהו כל כך בלתי אפשרי ומסובך. היה ברור לי שזה יקרה אחרי פיגוע גדול. רק שלא דמיינתי עד כמה. ובכלל, אני טוען שניתן וצריך לשלוט שם ביטחונית לעולם ועד, לא צריך לפחד ואפשר לרסק אותם עד עפר. "למה? כי הם חלשים, מפורקים, עייפים ותשושים הרבה יותר מאיתנו.
רק צריך להמשיך, כמו שהמשכנו אחרי 'חומת מגן'. 'הם' זה האוכלוסייה והחמאס, החלוקה הזו מתקיימת רק מחוץ לרצועה. בשטח רואים שההבדל לא קיים.
אתן דוגמה לחולשתם: הגעתי עם החפ"ק מג"ד שלי כמה דקות אחרי החיסול של המחבל הזה (כאן הוא צירף תמונה שאסורה לפרסום). הוא היה לבן כמו סיד ולא כי איבד דם, אלא בגלל שלא ראה שמש מאז שנכנסנו. או שהתחבא במנהרות או בבתים. הוא לבוש במכנסי אדידס. הרגל חבושה, ולילה קודם הוא נצפה צולע. מצאנו עליו חומרי שיכוך כאבים חזקים. כל המחסניות שלו היו חלודות, גם הרימון, הקלאצ׳ עשה מלא מעצורים".
בקיצור, סיכם, הגשם יורד גם על הצד השני. רק צריך להמשיך.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה