הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ...

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב צור ובמע'ירה שבשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים בשימוש היחידה האוירית של החיזבאללה. בנוסף, צה"ל תקף בירי ארטילרי ובמרגמות במספר מרחבים נוספים בדרום לבנון
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
השרים גנץ ואייזנקוט, נפגשו היום עם נציגים ממשפחות החטופים, במטה החטופים בבני ברק, והדגישו בפני משפחות החטופים כי המשימה להשבת החטופים הינה משימה עליונה שיש לה קדימות על ציר הזמן, וכי המאמצים להשגת המטרה נמשכים כל העת במספר צירים במקביל.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אמיר בוחבוט:
חודש לפני ה-7 באוקטובר: צה"ל ידע על ניסיונות חמאס לפוצץ את הגדר - והתעלם
לוואלה! נודע כי המחבלים ביצעו ניסויים עם כמויות חומרי נפץ שונות כדי לגלות מה יפער חור בגבול. התצפיתניות זיהו את המאמץ השיטתי והעבירו חוות דעת מפורטת, אך בפיקוד הדרום פטרו זאת כהתגרות. גורמי הנדסה: לו היו מיידעים אותנו, יכולנו לחזק את הגדר בקלות
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דובר צה"ל:
*חיסול מחבלים בירי צלפים מדויק וקרבות מטווח קרוב: צוות הקרב של חטיבת הצנחנים מרחיב את הלחימה במערב חאן יונס*
לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הרחיבו את לחימתם ופועלים כעת בשכונת 'אל עמל' בעיר חאן יונס. הלוחמים נתקלים במחבלים ומחסלים אותם מטווח קרוב, פושטים על תשתיות טרור, מאתרים ומשמידים אמצעי לחימה, מרגמות ורקטות.
במהלך פשיטה של כוחות החטיבה על אתרים צבאיים של ארגון הטרור חמאס, איתרו הלוחמים עשרות נשקים מסוג קלאצ׳ניקוב, רימוני רסס, מטעני הטלה של רחפן ופצצות מרגמה.
הכוחות נתקלו בשלושה מחבלים במבנה שירו לעבר הכוח. הלוחמים השיבו בירי מדויק לעבר המחבלים, שניים מהם חוסלו והשלישי נפגע וברח אל תוך מבנה. הלוחמים העלו רחפן כדי לסרוק את המבנה אליו ברח המחבל, זיהו אותו פותח בירי לעבר הרחפן וחיסלו אותו.
בנוסף, צוותי הצלפים של החטיבה פרוסים במרחב ומחסלים באמצעות ירי מדויק עשרות מחבלים חמושים המהווים איום על הכוחות, לצד שימוש באמצעי תצפית וסגירות מעגלים עם כוחות שיריון, הנדסה ואוויר.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
אמיר בוחבוט:
חודש לפני ה-7 באוקטובר: צה"ל ידע על ניסיונות חמאס לפוצץ את הגדר - והתעלם
לוואלה! נודע כי המחבלים ביצעו ניסויים עם כמויות חומרי נפץ שונות כדי לגלות מה יפער חור בגבול. התצפיתניות זיהו את המאמץ השיטתי והעבירו חוות דעת מפורטת, אך בפיקוד הדרום פטרו זאת כהתגרות. גורמי הנדסה: לו היו מיידעים אותנו, יכולנו לחזק את הגדר בקלות
עוד מ׳וואלה׳: רוב הניסויים התרחשו בסמוך למעבר קרני לא רחוק מנחל עוז. בכל החודש שלפני המלחמה התקיימו באזור הפגנות אלימות, היום מתברר שזה היה ניסיון הטעיה והסחת דעת של כוחות צה״ל.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

עמית סגל ניחם את משפחת אבו לטיף ברהט שבנם אחמד נפל השבוע באסון הכבד בדרום הרצועה.​

אביו סיפר: "בשבעה באוקטובר שבר את דלת חדר הארונות שבו היו המדים כדי לא לבזבז זמן על מציאת מפתח"​

 

=]

משתמש מקצוען
לשכת ראש הממשלה:
בניגוד לפרסום ב׳הארץ׳, לא התקיימה שום התייעצות בין לשכת ראש הממשלה לצנזור טרם פרסום ההקלטות מפגישת ראש הממשלה עם נציגי משפחות החטופים, ולשכת ראש הממשלה לא אישרה את הפרסום.

לשכת ראש הממשלה לא הקליטה, אישרה או הפיצה את ההקלטות וכל טענה אחרת היא שקרית.
 

=]

משתמש מקצוען
תהלוכה רבת משתתפים בח'אן יונס בדרום הרצועה.

המשתתפים מניפים דגל לבן ושלטים נגד המשך הלחימה.

תרגום הקריאות של משתתפי ההפגנה:
"העם רוצה הפסקת אש!
נתניהו וסנוואר אנחנו רוצים הפסקת אש!
נתניהו וסנוואר די למלחמה ודי להרס!"
(כמובן שבערבית החריזה טובה יותר-א"ע).
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

אסון קריסת המבנה: "אם היו פועלים לפי הנהלים 14 לוחמים היו ניצלים"​

חייל שלחם בזירת האסון הנורא בצפון רצועת עזה, מתאר את הכשל שאירע: "מה שקרה פה בעצם זה שהכוח שכובש את הבית נשאר בפנים"​

מספר ימים לאחר ש-21 לוחמי צה"ל נפלו ברצועת עזה, באחד מן הימים הקשים ביותר מאז שפרצה המלחמה, התחקיר מתקדם ובמקביל לכך עדויות של אנשי חילוץ שמעידים שלא הכול בוצע על פי ההוראות. חלקן הובאו בYnet. אחד מאנשי המילואים שלחם בשטח סיפר כי "היו בשטח שלושה כוחות: כוח שכובש את הבתים, כוח שריון והכוח שממלכד את הבתים.
על פניו הפעילות אמורה להיות פשוטה. נכנסים, כובשים את הבתים, רואים שאין בהם חומר נפץ, פירים וכו', ואז מגיע הכוח הממלכד. בזמן הזה הכוח הכובש יוצא, וברגע שהם מסיימים כל הכוח נסוג ואז מפוצצים".
הלוחמים החלו למלכד את המבנים לקראת השמדתם, כשכוח נוסף מאבטח אותם. בסביבות השעה 16:00, מחבל שככל הנראה יצא מפיר, ירה טיל RPG לעבר הטנק שאבטח את הלוחמים. כתוצאה מהירי שני לוחמים נהרגו. באותה שעה שיגר מחבל טיל נ"ט על המבנים שבהם שהו הלוחמים. הערכה היא כי הפיצוץ הוביל להתפוצצות התחמושת שנועדה להשמדת המבנים - מה שהוביל לקריסתם על הלוחמים.
עוד ממשיך הלוחם להסביר כי "מה שקרה פה בעצם זה שהכוח שכובש את הבית נשאר בפנים. הפעילות הייתה מהירה וטובה, הכול עבד מושלם. זה לוחמים שעשו את זה עשרות ואפילו מאות פעמים בעבר. במקרה הזה הגיעה חוליית נ"ט וזה היה מפתיע, כי לא סביר שבמרחק של פחות מאלף מטרים מהגדר יהיו חוליות פעילות. אם היו פועלים לפי הנהלים 14 לוחמים היו ניצלים. את כוח השריון לא היה אפשר להציל, אבל מי שלא היה אמור להיות בבית היה ניצל. הפעילויות האלו קורות יום-יום ואסור שדבר כזה יחזור על עצמו לעולם. כל כך הרבה חיילים בזירת מטענים בניגוד לנוהלי הבטיחות.
כל הבתים מחוברים יחד זה לזה, ובסוף לוחצים על מתג אחד והכול מתפוצץ. אבל מנתקים את החיבור בין המלכודים, בין בית לבית. אם היו זורקים על הנוהל הזה ולא מתייחסים אליו, היו נהרגים באירוע הזה לוחמים של שתיים או שלוש פלוגות, כי כל הבניינים היו מתפוצצים יחד. בצה"ל חייבים לחדד נהלים".
בחדרי חרדים
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה