הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמח

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת יְהוָה מִן הַשָּׁמַיִם הַלְלוּהוּ בַּמְּרוֹמִים:ב הַלְלוּהוּ כָל מַלְאָכָיו הַלְלוּהוּ כָּל (צבאו) צְבָאָיו:ג הַלְלוּהוּ שֶׁמֶשׁ וְיָרֵחַ...

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
חיזבאללה החל להשתמש לראשונה בטיל קורנט מדגם EM - דגם שלא נעשה בו שימוש עד כה מול ישראל, ושנכנס לייצור סדרתי רק בשנים האחרונות. את הפרטים חשף שי ניב בתוכנית 'מהצד השני' ב'כאן 11'.

לדגם ה-EM של טיל הקורנט יש טווח כפול מזה של טיל הנ"ט הרוסי הרגיל שישראל מכירה גם מהזירה הלבנונית וגם מהלחימה בעזה. כלומר, את הדגם החדיש ניתן לשגר לטווח של עד 10 קילומטרים.

בנוסף, יש לדגם החדיש את היכולת לירות לפחות שני טילים בזה אחר זה לאותה מטרה. לפי סוכנות הידיעות הרוסית TASS, הדבר נועד לא רק כדי למקסם את הפגיעה, אלא גם כדי להתגבר על מערכת ההגנה הישראלית "מעיל רוח", שהותקנה על גבי טנקים ונגמ"שים ישראליים וגם על הטנק אברמס האמריקני.
בחדרי חרדים
 

rikushit

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מקורות פלסטינים מדווחים על מותו של פעיל הזרוע הצבאית של חמאס חמדי ע'נדור, בנו של אחמד ע'נדור, מח"ט צפונית בזרוע הצבאית של חמאס (ומספר 3 בזרוע הצבאית של חמאס שחוסל בחודש נובמבר)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אמש הייתה הפגנה בתל אביב למען הפסקת המלחמה והכיבוש, אז אחד מהמארגנים מתנועת ״עומדים ביחד״ פרסם את ההפגנה עם מסר באנגלית לקהילה הבינלאומית ואמר שהם דורשים שלום בין הישראלים לפלסטינים. ערבייה אחת ענתה לו שהם דורשים את פלסטין משוחררת מהים לנהר. הישראלי שאל אותה ואיפה מיליוני היהודים יגורו? היא ענתה לו: ״מאיפה שבאתם לפה״. ישנם עדיין הזויים אשר מאמינים בשלום ודו קיום....
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בשעה 13:38 התקבל דיווח במוקד מד״א על 4 הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 60 סמוך לצומת אדוריים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-4 צעירים כבני 20, בהם: 1 במצב בינוני בהכרה, ו-3 במצב קל.
 

י"כ

משתמש מקצוען
סיכול ממוקד כעת בעיתרון שבדרום לבנון

הנפגעים ככל הנראה משתייכים לחיזבאללה.
דיווחים כי חיל האוויר תקף בלבנון בכמה מקומות במקביל חלק מהתקיפות בוצעו אחרי קו 1701 (החלטת האו"ם לאחר מלחמת לבנון השנייה), מספר מחוסלים, הסיכול בעיתרון היה על רכב בו נסעו מספר אנשי חיזבאללה.

מיד לאחמ"כ אזעקות בצפון : אבן מנחם, גורן, גורנות הגליל, זרעית, ערב אל עראמשה, שומרה​
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מקורות מסרו היום לרשת אל-חדת' הסעודית כי בתקיפה בלילה בנמל התעופה דמשק נהרגו 11 בכירים במשמרות המהפכה של איראן בסוריה .
 

י"כ

משתמש מקצוען
מקורות מסרו היום לרשת אל-חדת' הסעודית כי בתקיפה בלילה בנמל התעופה דמשק נהרגו 11 בכירים במשמרות המהפכה של איראן בסוריה .
אותם מקורות ציינו כי היה זה מפגש וקבלת אישים רמי דרג במשמרות המהפכה, בכתבה צויין כי יכול להיות שחיסול זה משמעותי יותר מחיסולו של עימאד מורנייה.​
 

י"כ

משתמש מקצוען
דובר צה״ל: מרחיבים את התמרון בחאן יונס - הכוחות העמיקו את התמרון דרומה ופשטו על מפקדות צבאיות של חמאס בלב העיר חאן יונס, בהן על חמ״ל המודיעין הצבאי של ארגון הטרור בעיר. ביעדים עליהם פשטו הלוחמים, אותרו מסמכים בעלי ערך רב. בנוסף, במתחם חמ״ל המודיעין אותר חמ"ל של הג׳יהאד האסלאמי.

הושמדה מנהרה שיצאה מביתו של סינוואר באורך יותר מ 200 מטר ובעומק 10 מטר.

פיגוע דריסה בבית חגי (שבת בצהריים) חייל נפצע בינוני, המחבל חוסל.

׳גל״צ׳: 3 חוליות מחבלים הותקפו היום בלבנון: חולייה שניסתה לשגר לעבר שטח ישראל מהכפר יארון והותקפה לפני השיגור, חולייה שזוהתה במבנה צבאי של חזבאללה בבינת ג׳ביל וחולייה נוספת שביצעה שיגור לשטח ישראל.​
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שבוע טוב

להלן סיכום חדשות השבת:

יום שישי 29/12/2023

18:56: צה"ל מתיר לפרסום, הפצועים בפיגוע הדריסה בהר חברון - לוחמי צה"ל בהם אחד במצב קשה.

20:00: צה״ל חושף רשת מנהרות נוספת ששימשה את בכירי הזרוע הצבאית והמדינית של חמאס: דרך אחד הפירים שיוצא מדירת מסתור של סינוואר - התגלתה המנהרה באורך של 218 מטר, בעומק כ-20 מטר מתחת לאדמה בצפון הרצועה. במנהרה נמצאו רשת חשמל, אוורור, תשתיות ביוב, חדרי תפילה ומנוחה ועוד. לאחר מכן המנהרה הושמדה.

21:44: הג'יאהד האיסלאמי: שני פעילים שלנו נהרגו בלחימה מול ישראל בדרום לבנון.

21:47: דובר צה"ל: לוחמי יחידה 636 שהיו בפעילות יזומה במרחב חטיבת עציון, זיהו מחבל שניסה להשליך מטען לעבר עמדה צבאית סמוך לכפר אבו דיס שבחטיבת עציון. הלוחמים ירו לעברו ונטרלו את המחבל.
אין נפגעים לכוחותינו.

22:35: אזעקות הופעלו במג'דל שמס, מסעדה ונמרוד: זוהו שני שיגורים שחצו משטח סוריה שנפלו בשטח פתוח, בתגובה צה"ל תקף את מקורות הירי.

22:55: מחבלים ירו מכיוון הכפר טורה לעבר מוצב שקד, אין נפגעים.

23:13: כוחות צה"ל תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון.
בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר תקף מוקדם יותר היום, עמדת שיגור שהייתה בשימוש חיזבאללה בשטח לבנון.

יום שבת 30/12/2023

8:51: צה"ל ממשיך בלחימה בשטח רצועת עזה; נתקפו מהאוויר מבנים צבאיים ותשתיות טרור רבות; חוסלו כ-30 מחבלים במרחב העיר עזה בפחות מיממה.

11:25: עיתון הלבנוני אל-אח'באר: השליח האמריקני עמוס הוכשטיין צפוי להגיע ללבנון בשבוע הקרוב, בניסיון להוביל תיווך בין ישראל לחיזבאללה - שמטרתו להביא להפסקת אש בחזית הצפונית. עוד דווח כי הוא יפעל לפתרון המחלוקת על 13 הנקודות בגבול.

11:33: לוחמי צה"ל שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שישה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ולהחרמת אמצעי לחימה רבים.

11:35: *חזבאללה מודיע על 4 פעילים שלו שחוסלו בחזית הלבנונית מול ישראל. סה"כ: 133 מחבלי חזבאללה מחוסלים מתחילת המלחמה.

13:52: אזעקות על חדירת כלי טיס עוין בצפון - זוהו שתי מטרות אוויריות שחצו משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל, שתי המטרות נפלו בשטחים פתוחים ואין נפגעים.

14:17: פיגוע דריסה בבית חגי: חייל צה"ל נפצע בינוני ופונה לבית החולים, *מבצע הפיגוע הוא מוחמד חוסיין מסאלמה, בן 30 מבית לחם - חוסל ע"י לוחמי מילואים.

15:00: כוחות צה"ל העמיקו את התמרון הקרקעי דרומה ופשטו על מפקדות צבאיות של חמאס בלב העיר חאן יונס, בהן על חמ"ל המודיעין הצבאי של ארגון הטרור בעיר. ביעדים עליהם פשטו הלוחמים, אותרו מסמכים בעלי ערך רב. בנוסף, במתחם חמ״ל המודיעין אותר חמ"ל של הג׳יהאד האסלאמי.

15:50: ישראלי תושב קיבוץ דן, נפצע קל מאוד מהדף של נפילה, לא נזקק לפינוי.

16:23: בסוריה מדווחים: ישראל תוקפת באזור ח'אלב.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
בליל שבת תקיפה משמעותית במזרח סוריה סמוך לגבול עם עיראק, בתקיפה הופגזה מפקדה של משמרות המהפכה האיראניים, השוכנת בתוך בית חולים, כמו כן הותקפו עוד מטרות טרור ושיירת משאיות שנשאו נשק. עד כה לא ברור האם התקיפה בוצעה על ידי ישראל או על ידי מטוסי קרב אמריקניים.
לאחר התקיפה הודיעה חיזבאללה על מותם של ארבעה מפעיליו במזרח סוריה בתקיפה האמורה.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
  • מחבל שהשליך מטען לעבר כוח צה"ל אמש נלכד על ידי מג"ב וצה"ל
  • בהודעה של המשטרה נאמר כי: "אתמול בלילה 2 חשודים השליכו מטען לעבר עמדת אבטחה בהיקף הבסיס של גדוד אפריים במג"ב איו"ש בחטיבה המרחבית אפרים. לוחם מג"ב שהיה בעמדת האבטחה זיהה את 2 החשודים וביצע ירי באחד מהם. החשודים ניסו להמלט, צוותי מג"ב וצה״ל שהוקפצו בעקבות האירוע ביצעו חסימות צירים וסריקות והצליחו לאתר את החשוד שנפצע מהירי. החשוד, בן 17 מקלקיליה, נעצר והועבר לקבלת טיפול רפואי ולחקירה בכוחות הביטחון".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה