הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי...

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
גרמניה: במהלך פגישת שר הדתות מיכאל מלכיאלי עם מקבילו במדינת בוואריה שבגרמניה הוחלט על שורת צעדים בחיזוק הסולדריות של העם הגרמני עם מדינת ישראל, בין היתר הכנסת שינויים במערכת החינוך הגרמנית וחתימת ברית ערים תאומות עם ערי ישראל.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דיווח: צה"ל ניסה לחסל היום את מח"ט רפיח, טרם ידוע האם הסיכול צלח
אחרי התקיפות החריגות מוקדם יותר היום ברפיח, הפלסטינים מדווחים: צה״ל ניסה לחסל את מח״ט רפיח. עוד לא ברור אם הצליח.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל:

כוחות צה"ל השלימו את ההשתלטות על "רובע הבכירים" של חמאס במרכז העיר עזה. ממרחב זה באזור כיכר פלסטין פעלה והתנהלה ההנהגה השלטונית והצבאית של חמאס. המתחם כולל רשת מנהרות מסועפת המחברת בין דירות מסתור, לשכות, משרדים ודירות מחייה של בכירי הזרוע הצבאית והמדינית של ארגון הטרור חמאס. מתחם זה מעל ומתחת לקרקע מהווה מוקד שלטוני בטחוני של הזרוע הצבאית מדינית של החמאס.
בשבועות האחרונים לחמו כוחות צוות הקרב של חטיבה 401 מאוגדה 162 יחד עם כוחות מיחידת שלדג, שייטת 13 ויהל״ם במרחב שכונת רימאל בעיר עזה, בה נמצאת כיכר פלסטין. לוחמי צוות הקרב החלו בהתקפה משולבת ומתואמת על מרחב כיכר פלסטין והשיגו עליו שליטה מבצעית. בימים האחרונים, הושלמה ההשתלטות על המרחב. בקרבות שהתנהלו במסגרת השתלטות זו חיסלו הכוחות כ-600 מחבלים מהקרקע ומהאוויר.
כיכר פלסטין, המהווה מרכז טרור, הינה מרכז שלטוני צבאי של ארגון הטרור חמאס והיא מוקפת במבנים המשמשים כמוקדי פיקוד ושליטה, פירי מנהור ומבנים אסטרטגים של הארגון, לצד חנויות מסחר, בתי מגורים, בית ספר ייעודי עבור ילדים חירשים ומבני ממשל.
לאחר ההשתלטות המבצעית, בוצעו סריקות רבות במרחב אשר חשפו עיר הטרור התת-קרקעית שהינה חלק ממערך המנהרות של החמאס וכוללת תוואי מנהרות אסטרטגי המחובר לתשתיות תת קרקע משמעותיות נוספות ברצועה. פירי מנהרות המובילים אל הרשת ממוקמים בבתים ומשרדים של בכירים ומאפשרים ירידה חשאית באמצעות מעליות ומדרגות ייעודיות, באופן שמאפשר בריחה ושהייה בעת הצורך. תת-הקרקע של החמאס כולל דלתות הדף וחדרי שהייה ומאפשר הימצאות במסתורים לפרק זמן ארוך. בחלק מהמקרים נמצאו מוצרי מזון, מים, תשתיות חשמל המאפשרות שהייה ממושכת. מדובר ברשת ששימשה את בכירי הארגון איסמעיל הנייה, יחיא סינוואר, מוחמד דף ובכירים נוספים לניהול השגרה המבצעית של הארגון ולתנועה יום יומית מוגנת ברחבי לב העיר עזה.
בקרבת המבנים הללו הקים חמאס סדנה ייעודית לחפירת ובניית תווך תת-קרקע. בתוכה אותר פיר לוגיסטי וציוד לבניית המנהרות הכולל קירות מנהרות וקשתות בטון המהוות את תקרות המנהרות, לידו נמצא פיר בעומק 20 מטרים, עם מדרגות ספירלה שיורדות למטה וכולל דלת הדף ופיצולים. הפיר פוצץ על ידי מטען שארגון הטרור חמאס הניח בו ובקרבתו נמצאו אמצעי לחימה ואמצעים טכנולוגיים רבים.
 

.B.B

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ניר דבורי בערוץ 12:
כל הסרטונים שנתפסו מרמטכ"ל חמאס מוחמד דף, הכל מהשבועות האחרונים. גם לפי הסרטונים הוא הולך עם פרוטזה, אין לו עין אבל מתפקד קגיל.
 

.B.B

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
לבנון:
תקיפה של חיל האוויר על מטרה בכפר מרכבה בדרום לבנון.
במקום מספר הרוגים ופצועים.
מוקדם יותר 2 מחבלי חיזבאללה התקרבו לגדר ליד מטולה צלפים חיסלו אחד ואת השני פצעו כך על פי דיווח לבנוני.
 

.B.B

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ההערכה של בכירים בישראל: עסקת חטופים, אם תבשיל, לא לפני חודש ינואר.
ישראל מוכנה לשקול בין שבוע לשבועיים של הפוגה במסגרת עסקה.
ישראל תהיה מוכנה לשנות את ההערכות הצבאיות שלה בתוך עזה כחלק מעסקה אם זה יתכתב בלוחות הזמנים עם המעבר בין שלב העצים לשלב הבא (כלומר, מהלך שגם ככה היה יוצא לפועל כחלק משינוי אופי הלחימה)
 

.B.B

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הגרי: בכירי חמאס פעלו מרובע הבכירים גם כדי לנהל את הלחימה ב-7 באוקטובר. מתוך לב העיר עזה יכלו בכירי חמאס להגיע לבית החולים שיפא, לצאת לאמבולנס ולנסוע דרומה לחאן יונס
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
הלחימה מתרחבת לאזורים נוספים דרומה, חיל האוויר הגביר את תקיפותיו באזור רפיח.
אלוף פיקוד הדרום, ירון פינקלמן בביקור בחאן יונס: אנחנו בשלב חדש של התקפה באזורים חדשים. הרבה מגעים עם מחבלים - ההתקפה הזו תימשך גם מעל הקרקע וגם בתת קרקע. נמשיך ונתקדם גם לאזורים נוספים שעדיין לא תִּמרַנו אליהם.

שר החינוך יואב קיש אמר כי להערכתו מפוני היישובים בעוטף, שאינם צמודי גדר, ישובו לבתיהם בתוך כחודש וחצי עד חודשיים. לדבריו, אנחנו מקווים להחזיר בתחילת חודש פברואר את חלקם הגדול של היישובים, מעל ארבע קילומטרים מהגבול, שפונו מהדרום. כולל הקמה מחדש של בתי ספר.​
 
נערך לאחרונה ב:

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
ניר דבורי חושף ב׳ערוץ 12׳: כל הסרטונים שנתפסו מרמטכ״ל חמאס מוחמד דף, הכל מהשבועות האחרונים. גם לפי הסרטונים הוא הולך עם פרוטזה, אין לו עין, אבל מתפקד רגיל.


עוד מניר דבורי ב׳ערוץ 12׳: בסרטון הראשון נראה מוחמד דף סביב שולחן מתדרך את בכירי החמאס. בסרטון השני נראה מוחמד דף בבילוי חברתי חריג ומעניין, לא ניתן לפרט מעבר. בסרטון השלישי הוא נצפה בתוך מנהרה יחד עם אדם נוסף, סופרים ערימות של שטרות דולרים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  28  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה