הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
רס״ן במיל׳ יגאל ברנד מוביל פלוגה של לוחמים מפלס״ר 188 נמצא בלב שג׳עייה לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״המלחמה בלב שג׳עייה היא עוצמתית בכל עת, מנטרלים בתים ופירי מנהרות מהם יוצאים מחבלי חמאס, יש לנו הצלחות גדולות לא סיימנו את המלאכה״.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
מפקד חיל הים לשעבר האלוף צ׳ייני מרום לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״האיראנים לא מעוניינים שחמאס ימוטט, הם מבינים שהבא בתור זה חיזבללה והתוצאה של הדבר הזה שאיראן עושה הכל להוביל להפסקת אש. האיראנים הכניסו את הח׳ותים וראו שהטילים לא מספקים הצלחה אז עוברו ופגעו בסחר שהלחץ העולמי יגרור להפסקת אש״
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
יואב זיתון: להצהרות היום על "פירוק חמאס" בצפון הרצועה או "כיבוש ג'באליה" כדאי להוסיף כוכבית מהבהבת: השטח רווי במחבלים ובאמל"ח שלא טוהרו. מתפתחת לחימת גרילה סיזיפית במקומות בהם צה"ל מתמרן חודש וחצי .

עוד מיואב זיתון: כמות הנשק בעזה כה מופרעת, שצה"ל החל לדרוס עם D9 מערומי אמל"ח ברצועה כי אבדה היכולת לפנות הכל לארץ.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
אשת התקשורת הלבנונית, ראע'דה דרע'אם, הרגיזה את צייצני חיזבאללה ושות' עם הדברים הבאים: "המנהרות של חמאס הן מתחת לבתי ספר, בתי חולים ובתים...בוודאי שיש לגנות את ישראל על מעשיה, אבל יש גם לגנות את חמאס שמשתמש באזרחים במלחמה. אם תלכי לבית הדין הבינלאומי, הם יישפטו על כך" (רועי קייס)
 

קולאז'-

•מתנה שזוכרים•
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
אחרי הכרזת צה"ל על כיבוש ג'באליה, בצפון הרצועה. מתוך 12 גדודים - צה"ל כבר הכריז על פירוק 10 מהם. נותרו שני גדודים שטרם פורקו בצפון הרצועה - שג'אעיה (מתקרבים לשם), ודרג' תופאח.

(דורון קדוש)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו

מצורף שם החלל:

-רס״ר (במיל׳) אוריאל כהן (Uriel Cohen), בן 33, מצור הדסה, מפקד נמר ביחידת הסיוע המנהלתי, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

תושב צור הדסה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
טלי גוטליב: אדוני הרמטכ"ל, אולי תגלה לי למה לא סיפרת שאתמול 4 לוחמים שלנו ניגשו למחבל שהרים דגל לבן ומייד ירה עליהם ופצע אותם קשה.
על זה החרשת. אם חלילה היו נהרגים, זה בגלל הקונספציה השגויה בעליל שלך, שיש חפים מפשע באיזורי לחימה בעזה.
להבא שמור על כבוד חיילנו לפני שאתה עורך להם משפט שדה בתקשורת.
 

גונן

משתמש מקצוען
מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נח'אלה: "משלחת בראשותי תגיע בימים הקרובים לקהיר, כדי לדון בדרכים להפסקת 'התוקפנות' בעזה ובעסקת חליפין. עמדתנו ברורה - הפסקת המלחמה, נסיגת הכוחות הישראלים מעזה ושיקומה של הרצועה. עסקת חטופים תהיה בעיקרון של כולם תמורת כולם, בהסכמת הפלגים הפלסטינים ובראשם חמאס".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל: לוחמי צה"ל במילואים מגדוד 8106 ניטרלו לפני זמן קצר מחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה בצומת בית ענון שבמרחב חטיבת יהודה, אין נפגעים לכוחותינו.

כוחות צה"ל הגיעו לפני שעה קלה לביתו של המחבל שניסה לדרוס לוחמים וחוסל
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בדיווח אמש של רשת CNN על המנהרה הגדולה שנחשפה "המנהרות לכאורה של חמאס שישראל טוענת כי מצאה". אלוף השחמט גארי קספרוב הגיב בציוץ: "באמת CNN? ייתכן שזו לא באמת מנהרה? שחייזרים בנו אותה? שישראל לא באמת מצאה אותה?".
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל:
דו״ח מודיעיני של שירות בתי הסוהר: הכספים שחסם השר בן גביר, אלה שהרש״פ ומשפחות האסירים העבירו כל חודש כדי לממן למחבלים קניות בקנטינה של הכלא, מקורם בארגוני טרור ונועדו לייצר תשתית ארגונית של הטרור בכלא.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
שרון שרעבי ששני אחיו נחטפו מכחיש את הטענה על בחירת סלקטיבית של המשפחות בפגישה עם נתניהו וטוען היו יהודים ערבים ימנים ושמלאנים דתיים וחילוניים
אחרי הפגישות הרחבות של נתניהו עם משפחות החטופים, אתמול נתניהו החל להיפגש עם מספר מצומצם של משפחות בכל פעם, זאת על רקע הדיווחים על ניסיון ישראלי לחדש את המשא ומתן מול קטאר, גם במחיר שהיוזמה לעסקה תהיה ישראלית.

מי שהיה בפגישה הוא שרון שרעבי ששני אחיו נחטפו לעזה, בשיחה עם יקי אדמקר וישראל כהן ב’שמונה אפס אפס’, שרון שומר על אופטימיות, ואומר כי נראה שלחץ בינלאומי ולחץ צבאי יכולים להביא לשחרור החטפים.

״לאחר הפגישה עם ראש הממשלה אנחנו חדורי תקווה גדולה יותר, ממה שהרגשנו לפני הפגישה. השיחה הייתה בשקיפות מלאה של נתניהו מול המשפחות. רה״מ היה מאוד קשוב למשפחות ופירט את הצעדים שהממשלה עושה למען החזרת החטופים״.

על הטענות על זהות המשפחות שהשתתפו: ״בחדר היו יהודים וערבים, דתיים וחילונים, ימניים ואנשי שמאל. היו בפגישה משפחות החטופים שמיצגים את עם ישראל. זו פשוט טענה לא נכונה. התקווה שלנו היא שהמאמצים יישאו פרי בקרוב מאוד״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
איריס חיים, אימו של יותם במסר לחיילים שירו בו בשוגג: ''אוהבת ומעריכה, אין בי כעס, מבינה את המצב המורכב שהייתם בו''
בנוסף, היא סיפרה שראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר לה שבנה יקבל עיטור מצה"ל על אף שלא שרת בצה"ל מנסיבות רפואיות (כאן).
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בפגישה בוורשה השבוע העביר ראש ממשלת קטאר מסר מחמאס לפיו ארגון הטרור מתנה על חידוש של המו"מ על שחרור חטופים בהפסקת המלחמה בעזה. ראש המוסד ברנע השיב כי אם חמאס רוצה שהמלחמה תסתיים עליו להניח את נשקו ולהסגיר את מנהיגיו שהיו מעורבים בתכנון מתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. (ברק רביד).
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרטים חדשים על הירי בשלושת החטופים:

מספר ימים לפני התקרית, כלב עוקץ נשלח לסריקה בבניין בו שהו החטופים.
החטופים שזיהו את הכלב צעקו למצלמה של הכלב ״יש פה חטופים״.

הלל ביטן רוזן
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה