הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה...

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי: "בוכה ומתאבל על גל מאיר אייזנקוט, בנו של חברי האהוב השר והרמטכל לשעבר רא״ל גדי אייזנקוט. אין מילים לנחם אחי היקר. יצרור השם בצרור החיים את נשמתו ונשמת כל חללי צה״ל הקדושים שנפלו במערכה".
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
השר גדעון סער, חבר הקבינט הביטחוני: ״משתתף בכאבו ובאבלו הכבד של חברי, השר גדי איזנקוט, אחד מגדולי הלוחמים והמפקדים של צה״ל, רעייתו חנה ובני משפחתם על נפילת הבן, הלוחם רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט בקרב בעזה על הגנת עמו. דור חדש של מכבים נלחם בגבורה באויב. מי ייתן ונהיה כולנו ראויים לקורבן הכבד. יהי זכרו ברוך".
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הלל ביטון: גל אייזנקוט בן 25, בן הזקונים של גדי, התגייס לשייטת ובהמשך שירת ביחידת מגלן כחובש. הבוקר במהלך סריקות במחנה הפליטים ג׳באליה נפגע מפיר מנהרה ממולכד ונפצע באורח אנוש. לאחר טיפול במקום פונה לביה״ח אסותא באשדוד, שם לאחר דקות נקבע מותו. בזמן האירוע השר אייזנקוט נמצא באוגדה 162, באוגדה בה בנו נלחם בעזה ושומע על האירוע ברשת הקשר כאשר אינו יודע את זהות הנפגעים. לאחר דקות ראש מטה האוגדה לוקח את אייזנקוט הצידה ומבשר לו שבנו נפצע אנוש, ומפונה לבית החולים אסותא, שם לאחר דקות נקבע מותו.
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
ספיר ליפקין: מקורות מצריים לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד הפרו-קטארי: מתנהלים מהלכים של ישראל כדי ליזום עסקה חדשה לשחרור החטופים. דווח כי התנהלו מגעים עם בכירים מצריים כדי לקבוע מהי מידת ההיתכנות לקיום עסקה חלקית חדשה.

עוד מספיר ליפקין: לדברי המקור, ישראל הצביעה על האפשרות לקיום עסקת חטופים חדשה, שכוללת שחרור חיילות, קשישים וחיילים פצועים. זאת בתמורה לשחרור אסירים ביטחוניים חולים וקשישים, וכמה מחבלים "עם דם על שהידים".
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ישי כהן: שרים בקבינט מספרים שגדי אייזנקוט הרבה לדבר בימים האחרונים על בנו גל ז״ל שנלחם עמוק בתוך עזה. הבין שאת המבצעים שהוא מאשר בקבינט המלחמה, בנו יבצע בקרב מול המחבלים. רק בישראל, האב מאשר והבן מבצע.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

מספר ההרוגים בעזה על פי חמאס עומד על מעל 17,000, עוד למעלה מ-7,000 נעדרים. בהסתמך על נתוני חמאס ועל ההנחה שרוב הנעדרים הפלסטינים מתחת להריסות מתים הרי שבתוספת המחבלים שנהרגו בעוטף, מספר ההרוגים הפלסטינים מאז תחילת המלחמה בעזה עומד על כ 25 אלף. א"ע

 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אלמוג בוקר: ‏סיפור לא נתפס מכפר עזה: בתיה הולין יזמה בתחילת השנה תערוכה של דו קיום יחד עם צלם בעזה. הוא הפך להיות החבר הכי טוב שלה ואז ביום המתקפה הרצחנית היא גילתה: הוא חלק מחמאס :
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הפלסטינים מדווחים על שני פצועים בעימותים עם כוחות צה"ל סמוך לשכם
בעיירה אל-חדר הממוקמת דרומית לשכם, פועלים כעת כוחות צה"ל כנגד גורמי טרור. הפלסטינים מדווחים כי שנים נפצעו עד כה מירי החיילים.
 

גונן

משתמש מקצוען
דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, בהצהרה היומית לתקשורת: "כוחות צה"ל פועלים במרכזי הכובד של חמאס. אנחנו מחסלים מפקדים בכירים שנמצאים במנהרות, מחבלים הסגירו את עצמם לידינו. אנחנו נחושים לפרק את חמאס, אך הדרך עוד ארוכה".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה