הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

שמשון צבי

משתמש חדש
מנוי פרימיום
בעקבות ההסכם שנחתם בין איחוד האמירויות לישראל, הצהיר הבוקר תא"ל אל-עטאפי, שר ההגנה של תימן:

"ים סוף ייסגר לחלוטין למעבר ספינות ישראליות מנמל עקבה בירדן ועד באב אל-מנדב בתימן".

עכשיו הם הרחיבו את שליטתם גם צפונה....

(אלעאלם אלערבי-العالم العربي)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דובר צה״ל: כוח יחידת דובדבן מחטיבת הקומנדו שפועלת במרכז חאן יונס נתקל בחוליית מחבלים שיצאה מפיר מנהרה - המחבלים חוסלו בהיתקלות והפיר הושמד.
בג׳באליה - חטיבה 460 פשטה על מוצב ״הביסאן״ של גדוד מרכז ג׳באליה, חיסלה מחבלים ואיתרה רשת מנהרות תת קרקעיות שמובילות מחוץ למוצב
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אבו עלי: ערוצים עזתיים מדווחים שבמהלך הלילה נהרגו 9 פלסטינים מתקיפות חיל האוויר במרכז הרצועה ובדרומה, 4 מהם בתקיפת בית משפחת ברהום במחנה הפליטים יבנא, הנושק לגבול עם מצרים.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
העיתון "אל אח'בר":
ארה"ב וצרפת לממשלת לבנון: נסיגה מלאה של חיזבאללה מדרום לבנון לפי החלטה 1701, או מלחמה.
סוכנות הידיעות הלבנונית מציינת כי ישראל העבירה "איום מסוכן" ללבנון.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תושבת עזה עומדת מול מצלמות אל-ג'זירה ותקפה בשידור חי: "כל הסיוע הולך לחמאס מתחת לאדמה, הם לוקחים את זה. הם גם ירו בי"
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הודעה משותפת לדוברות משרד הביטחון ולדובר צה״ל:

צה״ל ומשרד הביטחון החלו בחלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישוב (כיתות כוננות)

חלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישובים במרחב עוטף עזה, במסגרת תוכנית ״משיב הרוח״ לחיזוק ההגנה בגבולות, יצאה לדרך. התכנית, אשר אושרה בצה״ל ובמשרד הביטחון, החלה בפיקוד הדרום ובמסגרתה יצויידו בכל שבוע כ-12 כוחות הגנת יישוב. בהמשך, תתרחב חלוקת אמצעי הלחימה לכלל הגזרות.
תחילת החלוקה, בהובלת פיקוד הדרום, ביישובי עוטף עזה וביישובי פתחת ניצנה, תאפשר תנאים טובים יותר להחזרת התושבים ליישובים בשבועות הקרובים.

מאז פרוץ המלחמה, הובילו בחיל הגנת הגבולות בזרוע היבשה עבודת מטה רחבת היקף בשיתוף אגף התכנון, פיקוד העורף והפיקודים המרחביים, שכללה חשיבה מחודשת על שיטת ההפעלה המיטבית של כוחות הגנת היישובים בגבולות הארץ.

עבודת המטה נעשתה תוך שיח עם הפיקודים המרחביים, ראשי רשויות, קב"טים ורבש״צים, אודות המאפיינים והצרכים המשתנים בכל גזרה ויישוב.

רכש הציוד המהיר שבוצע באמצעות מנהל הרכש (מנה״ר) והיחידה להתיישבות במשרד הביטחון וכן אימוני כוחות הגנת היישוב שנמשכים ביתר שאת מאז תחילת הלחימה, ושיתרחבו בהמשך, יהוו מרכיב מרכזי בהחזרת מתן הביטחון לתושבים.

במסגרת חלוקת הציוד, תחילה יחולק ציוד לחימה בסיסי שנרכש ונבדק בסטדנרטים הגבוהים ביותר, וכולל נשקים, אפודים קרמיים וקסדות, תחולק מדרגה נוספת של הצטיידות שכוללת ציוד רפואי ולוגיסטי נוסף.

בנוסף, כחלק מהתכנית, תוגדל כמות חברי כוחות הגנת היישוב בארץ בכל יישוב וכן יורחבו האימונים שעוברים חברי הכוחות, באמצעות מודל אימונים ייחודי לצורכי השטח.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
במהלך הפעילות של צה"ל הלילה ברמאללה כוחות הביטחון אטמו את הכניסה לבית דפוס ששייך לאסיר ביטחוני. "בית העסק הזה תומך בטרור ולכן נסגר", נכתב בשלט שהוצב על ידי הכוחות בכניסה למקום. עוד תלו שם לוחמי צה"ל פוסטרים שעליהם נכתב: "חמאס = דאעש".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
נעם אמיר: ‏30 באוקט׳ הקבינט מקבל החלטה לאשר סיוע הומניטארי - בהודעה לתקשורת נכתב ״אם יתברר שהם נלקחים ע״י חמאס הם יופסקו״. בימים האחרונים יש יותר עדויות ומודיעין שחמאס חוטף את הסיוע בכח מעזתים, הלילה קבינט המלחמה מאשר עוד סיוע.
‏אתם לא מנהלים מלחמה, אתם מנהלים קרקס!
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ נגד גלנט: "הדברים של שר הבטחון, גלנט, בפגישה עם ראשי הרשויות, יכולים להביא את חיזבאללה ובעל הבית שלו איראן, לתחושת הצלחה. הוא ואנחנו יודעים שאין משמעות להסכם בין-לאומי. איך נדע אם חיזבאללה יעמוד בהסכם – נחכה ל-'7 באוקטובר' הבא?".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מיכאל שמש: ראשי מערכת הביטחון נעדרו אמש מהדיון בקבינט שבו הוחלט לאשר הכנסת 120 אלף ליטרים של דלק לעזה. דיכטר הגיב לטענות שחמאס משתלט על סיוע הומניטרי ״מקסימום נחסל אותם שבעים״.
 

תמיר3

משתמש חדש
מנוי פרימיום
חברת הלואוקוסט הגדולה בעולם, ראינאייר, מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד פברואר 2024. לפי ההערכות - ההחלטה תשפיע על עשרות אלפי ישראלים שתכננו לטוס לאירופה וממנה(שרון עידן)
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
עיתון אלאח'באר הלבנוני דיווח על מגעים שמתקיימים בין צרפת וסעודיה לגיבוש מתווה להפסקת המלחמה בעזה. במסגרת ההסכם הרצועה תפורז מנשק, ימונה ממשל מקומי וישוחררו כ-5,000 אסירים ביטחוניים מבתי הכלא בישראל. כמו כן, נרמול היחסים עם סעודיה יהווה קלף מיקוח כדי ללחוץ על ישראל.
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם חיזבאללה ושות' מדווח הבוקר על מגעים בין צרפת לסעודיה לגיבוש חזון משותף להפסקת המלחמה בעזה שכולל גם את גירוש הנהגת חמאס מעזה למדינה שתסכים לקלוט אותם. הפרט המעניין הוא לגבי המדינה שמוזכרת בהקשר של קבלתם - אלג'יריה, מדינה שטרם הוזכרה בהקשר הזה.


העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" פרסם כי מגעים מתקיימים בין צרפת לסעודיה על עתיד המצב ברצועת עזה. החזון שהציגו הסעודים לעצירת המלחמה מתבסס על הדרישות הפלסטיניות והישראליות. הדרישות הפלסטיניות כוללות, בין היתר, הפסקת אש, שחרור אסירים והכנסת סיוע הומניטרי. כמו כן, הייתה התייחסות לדרישות הישראליות - שחרור החטופים וכניעה של הנהגת חמאס. לפי המקור, דובר על שחרור 5,000 אסירים פלסטינים במקום 10,000 שחמאס דורש, ונוסף נמסר כי היחסים בין ריאד לירושלים יהוו לחץ להשגת שלום בין ישראל לפלסטינים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה