הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

----------

משתמש מקצוען
דובר צה"ל בערבית מפרסם בטוויטר: לתושבי ג'באליה, שג'אעיה, זייתון והעיר העתיקה בעזה - על מנת לשמור על ביטחונכם, אנו קוראים לכם לפנות את בתיכם מיידית דרך צירי "חיפה-ח'ליל אל-וזיר" ולפנות למרכזי המקלט המוכרים ובתי הספר בשכונת א-דרג' ובשכונת תופאח ולמערב העיר עזה.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
ביה"ח זיו בעדכון לאירוע הבטחוני בבית הלל: בדקות האחרונות נקלט נפגע נוסף מהאירוע מה שמעלה את סך הנפגעים באירוע ל- 12. 11 גברים ואישה בגילאי 20- 65 הסובלים מפציעות רסיסים והדף, כולם מוגדרים במצב קל.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
צה"ל הודיע כי תקף לפני זמן קצר עם מטוסי קרב מספר מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, בהן תשתיות טרור ומטרות צבאיות. התקיפה הגיעה זמן קצר אחרי תקרית הנ"ט בבית הלל, שבה נפצעו כמה לוחמי צה"ל באורח קל. בבית החולים זיו עדכנו במקביל כי מספר הפצועים קל בתקרית הזו עלה מ-11 ל-12. כשעה וחצי אחרי האזעקה שנשמעה בזרעית, בגליל העליון, נמסר עוד כי "בשעה האחרונה זוהו מספר שיגורים לעבר שטח ישראל משטח לבנון. כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי".
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
  • התובע הראשי של בית הדין בהאג: נמצה את הדין עם מחבלי חמאס
  • בהודעה שפרסם כעת, התייחס כרים קאן לביקורו אתמול בישראל, במהלכו סייר בין היתר בבארי ובאזורים בהם התבצע הטבח עם פרוץ המלחמה. "הייתי עד לסצנות של אכזריות מתוכננת. ההתקפות נגד אזרחים ישראלים חפים מפשע ב-7 באוקטובר מייצגות כמה מהפשעים הבינלאומיים החמורים ביותר, המזעזעים את מצפון האנושות, פשעים שה-ICC הוקם כדי לטפל בהם", אמר. עוד התייחס לפגישה שקיים עם משפחות הקורבנות, וטען: "המסר שלי היה ברור: אנו מוכנים לעבוד בשיתוף איתם כחלק מהעבודה השוטפת שלנו כדי למצות את הדין עם האחראיים"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הדובר הצבאי של המורדים החות'ים בתימן, יחיא סריע, אומר היום במהלך נאום כי הכוחות התימנים החמושים יחדשו את מתקפותיהם נגד ישראל בעקבות חידוש המתקפות הישראליות "הברבריות" ברצועת עזה. סריע הוסיף כי אם ישראל וארצות הברית יתקפו את תימן, הן תעשנה מעשה טיפשי וגדול ותהיה לכך תגובה חזקה וכואבת.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל:
מכפיל כוח בתמרון הקרקעי: היחידה לשיתוף פעולה של חיל האוויר רושמת כ-10,000 תקיפות אוויריות וסגירת מעגלים בקצבי שיא

מתחילת הלחימה ועד היום בוצעו כ-10,000 תקיפות אוויריות בהכוונת הכוחות שבשטח, בזמנים קצרים. הכוחות סגרו מעגלים וסיכלו חוליות מחבלים, תשתיות טרור, דירות מבצעיות, פירי מנהרות, מחסני אמל״ח ועוד.

בימים האחרונים התחדשה הלחימה ברצועת עזה, וכוחות צה"ל חזרו לתמרן בשיתוף פעולה מלא כלי הטיס של חיל האוויר. שיתוף הפעולה בין כוחות היבשה לכוחות חיל האוויר הוא אחד המרכיבים הבולטים בתמרון של הכוחות הקרקעיים של צה"ל ברצועת עזה.

הרמטכ"ל קיים היום (א׳) הערכת מצב בבור חיל האוויר יחד עם מפקדי חיל האוויר. מדברי הרמטכ״ל: חלק גדול מהביטחון שלנו בתמרון הוא שיתוף הפעולה של הכוחות עם חיל האוויר
 

קושקוש

משתמש... תחליטו אתם!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
דורון קדוש: הצנזורה התירה לפרסום: צה"ל החל לפעול קרקעית בדרום הרצועה.
[זו עדיין לא הפעולה המאסיבית, אבל זו התחלה...]
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
אור הלר: תקיפות מאוד נרחבות באופן אגרסיבי באזור חאניונס, המעוז של סינוואר, [שם נולד, וכולם אוהדיו]
דיווחים פלסטינים על טנקים במחנות המרכז, כמו דיר אל בלאח ועוד, זה נראה מתוך ערפל הקרב שצה"ל כבר החל לפעול מדרום לנחל עזה. במקביל להמשך הקרבות בצפון, קרבות עזים באזור ג'אבליה ועוד.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
אנה ברסקי: גם היום, כאשר עברנו לסדר יום מלחמתי על מלא, גורמים בכירים אומרים כי ״אם חמאס יסכים לשחרר את הנשים והילדים שנותרו בידיו - ישראל תסכים. גם היום ניתן לעצור לחימה להפוגה תמורת שחרור חטופים״. עד כה לא הועברה שום הצעה מסוג זה ומגעים לא מתקיימים.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אירוע תקיפת הספינה בים האדום - ערוץ אל-ערביה מדווח כי המתקפה הייתה נגד ספינת מסחר בריטית במיצרי באב אל-מנדב. ספינות מלחמה אמריקניות וישראליות פעלו נגד המתקפה באמצעות כלי טיס בלתי מאוישים.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יוסי יהושע: המון מילואימניקים נקלעו לקשיים כלכלים בגלל המלחמה. הם מתלוננים שהבנקים לא באים לקראתם והצבא לא עושה מספיק כדי לסייע. הרמטכ״ל ושר הביטחון חייבים לפעול מול האוצר והבנקים אם הם רוצים שהלוחמים יגיעו בפעם הבאה בלי להסס ובאחוזים מטורפים. ‏אל תגידו שלא ידעתם.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ארגון נפגעי הטרור ''אלמגור' קרא היום (ראשון) להכיר ביובל דורון קסטלמן, שחיסל את המחבלים בכניסה לירושלים, כחלל צה"ל וכוחות הביטחון. ''יובל יצא לקרב עם המחבלים תוך סיכון עצמי באומץ ובידיעה שהם עלולים לפגוע בו. ושלצערנו הסתיים באופן כה טראגי", מסר יו"ר "אלמגור" סא''ל במיל' מאיר אינדור, "מדינת ישראל חייבת זאת לכל מי שיפול בקרב מול מחבלים, אזרח כחייל או כשוטר".
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דברי ראש הממשלה נתניהו בסיעת הליכוד: "אנחנו פועלים מהר אבל לא בפזיזות. כשאני נותן הנחיות מבצעיות אני קודם כל חושב על הלוחמים שלנו ועל החיים שלהם. אנחנו פועלים בצורה מושכלת ומיטיבית, בזהירות אבל בנחישות. אנחנו ממשיכים כעת לדבר עם האויב על המשך שחרור חטופים - מדברים באש.
"המחויבות שלנו היא גם לדרום וגם לצפון. ההחלטה המושכלת שלנו הייתה הרתעה אקטיבית בצפון והכרעה בדרום, אחרת ייתכן ולא היינו משיגים לא את זה ולא את זה. אנחנו לא מוותרים על זירה אחת או אחרת, זה לא בא על חשבון, ולא אפרט. המחויבות שלנו היא להחזיר את הביטחון באופן מלא לצפון, לדרום ולמרכז".
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
סיעת הליכוד התכנסה היום לראשונה מאז תחילת המלחמה, ישיבה סוערת, הן בעניין הכספים הקואליציונים -אותם תקפו השר אבי דיכטר, אלי דלל ועוד. והן בענייני הלחימה.
השר אמסלם אמר שאנו חווים מחאות מ'בולשביקים', צריך להיזהר אם תיפול הממשלה תוקם כאן מדינה פלסטינית. רה"מ ניסה להשתיק אותו, ואמר שזה לא הזמן לדברים כאלו, גם השתיק את הדוברים נגד הצבא...
גלאנט לא השתתף, גם השר ברקת ועוד לא היו.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גיא ורון: בעקבות ירי רקטות משטח לבנון – מאז יום שישי בחלקים נרחבים ממושב מרגליות שעל גבול הצפון אין חשמל. עובדי חברת חשמל תיקנו בשישי בלילה חלק מהנזק, אולם כמה מקומות נותרו ללא זרם חשמל התושבים מתריעים כי אין ביכולתם לחמם ולהאכיל את העופות בלולים. "מדובר בצורך הבסיסי ביותר והפרנסה שלנו" הם אמרו ל-N12 וקראו להחזיר את החשמל במהירות למושב
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה