הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

י"כ

משתמש מקצוען
קמלה האריס סגנית נשיא ארצות הברית: תומכים בישראל שתמגר את חמאס, יותר מידי אזרחים נהרגו, ישראל צריכה לעשות יותר בשביל שפחות אזרחים יפגעו , ולאמ"כ להעביר לרשות את הרצועה.

גל תקיפות מאסיבי בצפון הרצועה
ד"ע - כוחות החלו להתמקם במרכז הרצועה
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הותר לפרסום: אלוף משנה אסף חממי הי"ד, בן 41, מקרית אונו, מפקד חטיבה דרומית, נפל בקרב ב-7 באוקטובר, חלל צה״ל חטוף בידי ארגון טרור.


הממצאים שאותרו מאפשרים על פי ההלכה להביאו לקבורה ועל כן תערך הלוויה.
יוסי יהושוע: ‏היום הותר לפרסום כי איבדנו את אחד המפקדים הכי טובים בצה״ל אל״מ אסף חממי ז״ל מפקד החטיבה הדרומית בעזה שנפל בשעה הראשונה למלחמה. הוא סגר שבת עם משפחתו באוגדה ויצא להלחם עם החפ״ק שלו סמ״ר תומר אחימס וסמל קירל ברודסקי זכרם לברכה והשלושה נפלו בנירים.
‏אסף היה אמור היה לחגוג 41 היום. הוא חלם להיות מנהל בית ספר. שכנעו אותו להשאר בצבא ולהיות מח״ט גבעתי הבא. יהי זכרו ברוך
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
חיילי צה"ל בעזה קיבלו חפיסות קלפים עם 52 תמונות מבוקשים של בכירי חמאס. מפיץ הקלפים מקווה שהם יעזרו ללוחמים וינחיתו מכה מוראלית על הנהגת ארגון הטרור. סינוואר ובכירים נוספים "הורדו בדרגה" בחפיסה. הג'וקר: מוחמד דף
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שר הביטחון, יואב גלנט, קיים היום (02.12) ערכת מצב בגדוד תותחנים במילואים של חטיבת האש 454, המוצב בגבול רצועת עזה.

יחד עם קצין המילואים הראשי תת-אלוף (במיל׳) בני בן ארי ומפקד אוגדה 252, תא״ל מורן עומר, שר הביטחון צפה בתקיפות החטיבה מאז חידוש הלחימה, ושוחח עם מפקד חטיבת האש 454, אלוף-משנה יותם בורשטיין ולוחמי המילואים המשרתים בגדוד והודה להם על שירותם.

שר הביטחון אמר בשיח הלוחמים: "סיימתי עכשיו הערכת מצב עם המפקדים, למדתי קצת על מה עשתה חטיבת האש, מה עשה הגדוד והסוללות שלו. הלוחמים נלחמים היטב במערכי האש אצלכם ביחידה, יחד עם הכוחות המתמרנים בתוך השטח, בחיבור ביניהם, עם חיל האוויר, חיל הים, המודיעין, הדברים עובדים היטב״.

גלנט הוסיף: ״ביומיים האחרונים אנו פועלים גם בשטחים שלא פעלנו בהם בחודש האחרון וזה ילך ויתגבר. הפעולה הזאת תגיע לכל נקודה שצריך להגיע. אנחנו הולכים לחיסול מוחלט של ארגון החמאסאין משהו ליד ואין משהו בערך. אנחנו הולכים עד שאנחנו מכריעים אותם, מפרקים את היכולות הצבאיות ושוברים את היכולת השלטונית, ואנחנו נצטרך לעשות את זה עם התאמה לתנאים המיוחדים של השטח שאנחנו נלחמים בו שהם שונים מהשטחים שנלחמו בהם לפני כן. יהיה ירי עצים ומדויק״.

גלנט סיכם: ״הפעולה הזאת תימשך עד להשגת המטרות המלאות. יש לנו הישגים יפים מאוד בחודש הראשון, כל מי שחשב בעזה שצה"ל זה גוף שאפשר להרתיע אותו, לעצור אותו, מבין את זה היום. מג"ד בשאטי ובאל פורקן ובבית לאהיה ובבית חאנון כבר יודע טוב מאוד מה צה"ל יכול לעשות, אבל גם המג"דים של החמאס בח'אן יונס וברפיח מבינים טוב מאוד מה קרה לאחרים״.

״לאנשי המילואים אני אומר באופן מיוחד: יש ערך גדול מאוד שהדברים נעשים על ידי אנשי מילואים. היה מי שהטיל ספק בזה שאנשי מילואים יבואו – אנשי המילואים התייצבו ב-150 אחוז, בכל המקומות. בשילוב אנשי המילואים והסדיר נגיע לכל המטרות״.​
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סוסנה, בת 40, נחטפה מביתה בקיבוץ כפר עזה ב-7 באוקטובר ואמש (חמישי) היא שוחררה משבי החמאס. לפני שנחטפה היא כתבה למשפחתה: "יש מלא רעשים. הסוללה שלי עומדת להיגמר" – לאחר מכן היא כבר לא ענתה להודעות. בבוקר החטיפה, בשעה 9:41, עמית עדכנה כי המחבלים מחוץ לביתה, היא התחבאה בארון בחדר הממ"ד. דקה לאחר מכן כתבה: "איזה פחד". ב-9:46 עמית כתבה: "אוף, שזה יגמר כבר". היא סיפרה למשפחתה על קולות ירי שנשמעים, ודפיקות מחוץ לחדר הממ"ד. כ-10 דקות לאחר מכן עדכנה כי "משהו קורה, יש מלא רעשים". בהודעה האחרונה לבני משפחתה כתבה עמית: "הסוללה שלי עומדת להיגמר". לאחר מכן נותק עימה הקשר. במשך שלושה שבועות היא הוכרזה כנעדרת, עד שמשפחתה קיבלה הודעה רשמית מצה"ל שהיא נחטפה.​
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-ערורי: אין כעת משא ומתן בנוגע להפוגה.

אין חילופי דברים עד תום התוקפנות והפסקת אש מקיפה
צה"ל מתעקש שעדיין יש נשים וילדים, ואמרנו שמסרנו את הנשים והילדים שלנו
האסירים הנותרים בעזה הם חיילים ואזרחים ששירתו בצבא הכיבוש
אמרנו שאנחנו מוכנים להחליף גופות בגופות של קדושים, אבל אנחנו צריכים זמן לחלץ את גופות הישראלים
אנחנו צריכים זמן לחלץ את גופות הישראלים שנהרגו בפשיטות הכיבוש על עזה‌‌
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תומס הנד, אביה של אמילי הנד ששוחררה מידי חמאס השבוע, סיפר שאמילי וחברתה הילה רותם שושני הוחזקו מעל האדמה בבית בצפון הרצועה. בתוכנית "עובדה" אמר הנד שככל שהצבא התקדם, הן הועברו בין בתים כדי לברוח ממנו. לדבריו, הן רצו מבית לבית תחת אש.

אחותה של אמילי, נטלי הנד, אמרה שאמילי ראתה אדם ירוי בזמן שהותה בעזה, ושהחטופים שהיא הייתה איתם חלקו ביניהם את המזון. בנוסף, היא אמרה שאמילי וחברתה רותם לא ידעו שהן משתחררות עד לרגע האחרון.

כזכור, על שער עיתון הסאן הבריטי פורסמה תמונתה של אמילי הנד בת ה-9 ששוחררה משבי החמאס. בכותרת הראשית של העיתון נכתב: "גנבו את קולה", זאת בהתייחס לעדות של אביה תומס כי בתו מדברת רק בלחש אחרי יותר מ-50 יום בהם נאסר עליה לדבר בקול.

האב אמר בריאיון לעיתון על הטראומה שעברה אמילי: "אני אעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את אמילי למקום שבו היא הייתה". "אני לא יכול לשאת את המחשבה על מה שהיא עברה, היא ספגה אימה על ידי טרוריסטים בגיהינום, אבל בתור אבא שלה התפקיד שלי לשפר את מצבה ואני אעשה את זה", הוסיף.​
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ישראל הודיעה לכמה מדינות ערביות שהיא מעוניינת לתחום אזור חיץ בצד הפלסטיני של גבול עזה, כדי למנוע מתקפות עתידיות. תיחום האזור יבוצע כחלק מהתכנון לעתיד הרצועה בתום המלחמה. כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס מפי מקורות אזוריים, בהם גורמים מצרים. לפי שלושה מהמקורות, ישראל הודיעה על התכנון למצרים, ירדן ואיחוד האמירויות, וכן ציינו כי גם סעודיה עודכנה בפרטים. יועץ מדיניות החוץ של רה"מ נתניהו, אופיר פלק, אמר לרויטרס: "התוכנית יותר מפורטת מכך. היא מבוססת על תהליך בן שלושה שלבים ליום שאחרי חמאס". גורם ביטחוני בכיר בישראל אמר שאזור החיץ עשוי להיות בהיקף של "מאות מטרים, קילומטר או שניים לתוך הרצועה".
 

fff

משתמש חדש
מנוי פרימיום
לוחמים שהוקפצו ב-7 באוקטובר - לא יצאו להילחם

גל שוורץ, לוחם מילואים: "היינו מרחק נסיעה של דקות מהיישובים שהותקפו ואנשיהם נרצחו, אבל השאירו אותנו בצאלים ללא מעש עד יום שני"

סמ"ר במילואים גל שוורץ, לוחם בגדוד מילואים המשתייך לחטיבה הדרומית, סיפר כי ב-7 באוקטובר הוא וחיילים רבים נוספים הגיעו לשטחי כינוס בדרום כדי להצטרף ללחימה אך, הושארו בבסיס ולא יצאו להילחם: "התאמנו בדיוק על המתאר הזה - פשיטה של 200 מחבלי חמאס על מוצב סופה. אנחנו אומנו ללחימה מול חמאס, הכרנו את הגזרה והיינו מוכנים ללחימה".

כרמלה מנשה | כאן חדשות
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-ערורי:

אין לנו ספק שישראל לא תשלוט במטר אחד מרצועת עזה וכבר היום אין לה שליטה בשום מקום.

הגדה המערבית מעורבת בעימות והתמיכה שלה תתגבר בקרוב.

ההחלטה להלבין את בתי הכלא (ממחבלים) היא סופית ובלתי הפיכה.
 

נוי הדרים

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עוד מאל-ערורי (סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס) בנאום ההתרברבות הערב:
הכוחות שגייס הצבא הציוני לתקוף את עזה, הם שליש מכוח היבשה שלו, ויותר משליש מכוח האוויר שלו, הם כוחות מספיקים כדי להביס מדינות שלמות.
עם זאת, הוא החליט לתקוף רק שליש משטח רצועת עזה בצפון, ובמשך 50 יום לא הצליחו לשלוט בה, זה לעולם לא יעבוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה