הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

גונן

משתמש מקצוען
יחידה מובחרת של צה״ל וכוח של השב"כ מלווים כעת בשטח ישראל את ששת החטופים והחטופות השבים ארצה. השבים ארצה ילוו לבסיס חצרים שם יעברו הערכה ראשונית של מצבם הרפואי. כוחותינו ילוו את השבים עד להגעתם לחיק משפחותיהם בבתי החולים.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
ארבע מיכליות סולר וארבע מיכליות גז בישול הועברו היום (חמישי, 30/11) ממצרים לארגוני סיוע הומניטאריים של האו"ם ברצועת עזה דרך מעבר רפיח, זאת באישור הדרג המדיני, במסגרת ההפוגה ומתווה שחרור החטופים שסוכמו עם ארה״ב בתיווך קטאר ומצרים. הדלקים וגז הבישול מיועדים להפעלת תשתיות הומניטאריות חיוניות ברצועת עזה.
במקביל, 200 משאיות סיוע הומניטארי הועברו לארגוני סיוע בינלאומיים הפועלים ברצועת עזה, דרך מעבר רפיח, לאחר בידוק ביטחוני במעבר ניצנה. משאיות הסיוע ההומניטארי הכילו מזון, מים, ציוד למחסות ואספקה רפואית בלבד.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ירון אברהם: נכון לשעה זו ישראל לא קיבלה רשימה לקראת הפעימה השמינית, יש דילמה משמעותית אם לקבל את ההצעה של חמאס. יש לפחות 10 נשים שישראל יודעת בוודאות שהן בחיים, ושחמאס יכול לקיים מחר פעימה נוספת
 

קושקוש

משתמש... תחליטו אתם!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
N12: בישראל מצפים לקבל רשימה הערב של 10 נשים בחיים. ישראל יודעת שחמאס יכול לשחרר אותם.
אם חמאס ישנה את הקריטריונים וינסה להכניס נרצחים רח"ל במקום - אפס סובלנות למשחקי חמאס.
לא מדובר באיום סתם, ענין של פקודה וצה"ל במתקפה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
‏משפחותיהם של לוחמי סיירת מטכ"ל שנהרגו בכפר עזה נגד רביב דרוקר ותוכנית "המקור":
‏בשבת השחורה, ב-7 באוקטובר, איבדנו בכפר עזה את היקר לנו מכל. הלב שלנו נשבר. אנחנו אוספים ועוד נאסוף את הרסיסים. דרך ארוכה עוד לפנינו.
הצטערנו שדווקא תוכנית התחקירים, "המקור", ששודרה בשבוע שעבר, פוגעת בנו מבפנים ומקשה על נסיונותינו הקשים ממילא, להתמודד עם המשבר בו אנו נתונים.
הפרומו לכתבה שנקראה "הגיבורה מכפר עזה", הכריז בכותרת גדולה: "כשהצבא לא הגיע". ‏מוזר. הופתענו. למען האמת היינו עצובים לראות את הדרך בה בחרו אנשי "המקור" לשטח את המציאות המורכבת שהייתה בכפר עזה באותו בוקר נורא. ‏הופתענו כי אהובי ליבנו סרן אמיר צור, סרן הדר קמה, רס"ן טל כהן ורס"ן עילי זיסר, מסיירת מטכ"ל, דווקא הגיעו ואיבדו את חייהם על מנת להציל את אנשי המקום הנצורים ובתוכם גם את נירה שפק ובני משפחתה. הם הגיעו ונלחמו לוחמה הרואית. לצידם, בגבורה, לחמו ונפצעו לוחמים נוספים מהיחידה. יחידות נוספות שלחמו בעוז במקום, בנחישות גדולה וללא מידע מודיעיני מספק, איבדו את מיטב לוחמיהם.‏בתוך כך, הבחירה להכריז שהצבא פשוט לא הגיע, היא פשוט בלתי נסבלת. ‏
חשוב לנו להדגיש, אנו מזדהים עם התחושות הנוראות של אנשי כפר עזה באותה שבת שחורה. אנו מזדהים עמוקות ומהמקום האישי ביותר, עם האובדן, שמקורו במחדל הקשה, קשה מנשוא.
יחד עם זאת, תמונה מורכבת, מדויקת ופחות צהובה חשובה ביותר דווקא בימים האלו! ‏נירה שפק מציגה עצמה, בעזרתו של רביב דרוקר, שמכווין, שואל ומגיש את התוכנית, כגיבורה המובילה שהצילה את אנשי הקיבוץ ועשתה רבות למענם, בין היתר, על ידי החמ"ל שפתחה. מבלי להקטין את חשיבות מעשיה הרבים והמסורים של נירה, מורגש לא פעם בפרק, שלידה כולם קטנטנים. זאת, למרות שחרפו את נפשם באותו המקום ובאותו הזמן. ‏
למה ככה? למה הרוח הזו? ולמה לאפשר זאת? מרגיש שהעורכים, התחקירנים והמגיש של תוכנית "המקור" דאגו למנת פופוליזם גדושה.
אולי בעבר עוד ניתן היה להכיל זאת אבל לא עוד! אנחנו מצפים ליותר מהתקשורת שלנו שיש לה אחריות רבה בתיווך המציאות באופן איכותי על המורכבת שבה. ‏
עורכי התוכנית וודאי יגידו שהם מספרים סיפור מזווית אחת (לא עיתונות אלא סיפור אישי מעניין), אנחנו נגיד אלוהים נמצא בפרטים, שאינם קטנים כלל וכלל. כנגד מגמות ההשטחה, הכותרות הריקות והפופוליזם הגואה, שהביא אותנו למצב הנורא בו אנו שרויים - יש להתעקש על האמת, על פרטיה ומורכבותה הרב ממדית.
זה - באחריות כולנו. ‏אל יאוש - האמת מצויה ברווח שבין השבר ותיקונו. ‏
משפחות קמה וצור
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יהודה בינין, אביה של ליאת אצילי, ששוחררה אמש מהשבי: "הבנתי מדבריה שבית החולים בחאן יונס שימש כמרכז לוגיסטי של כל חטופי ניר עוז"
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יהודה שלזינגר על הסרטון שהחמאס פרסם הערב: ‏עוד סרטון, עוד שפל, עוד תהום, עוד זוועה, עוד סאדיזם נוראי, עוד נאציזם. למחוק את רצועת עזה. כולם בני מוות. כולם. נקמה.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שמרית מאיר: ‏שאלה שחייבת לקבל מענה לפני החלק השני של המבצע, בדרום הרצועה - האם הכוונה היא לתת לחיילים להכנס לגוב האריות כלומר חאן יונס, ללא פעולה אוירית מקדימה מקסימליסטית, מהסוג שראינו בצפון הרצועה? אם כן אפשר להתחיל לכתוב את הפרק הרלוונטי בועדת החקירה כבר עכשו.
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
ראש הממשלה נתניהו הנחה לאטום ולהרוס את בתי המחבלים שביצעו היום את הפיגוע בירושלים, לבצע מעצרים נרחבים נגד תומכיהם ושולחיהם, לאסוף נשק בלתי חוקי, וליישם פעולות ממוקדות ומבצעיות נגד מעגלי התמיכה של המחבלים, לרבות פעולות כלכליות נגד הפרות חוק מצידם

אילה חסון: בנק לאומי חסם את החשבון של העמותה למען יתומים ונזקקים שניהל רזי עיסא בכיר ברע״ם. עמותה שהעבירה כספים לעזה ולרש״פ ושגלגלה 81 מיליון. בזמנו פרסמתי תחקיר על העמותה ועל רזי עיסא, היו מי שפירסמו כתבות שניסו להפריך את הפרסום שלי וגוננו על עיסא. העמותה הייתה בקשר עם רזי חאמד בכיר חמאס.
 

קוויק

משתמש מקצוען
דובר צה"ל במענה לכתב כאן 11 שמתעקש על ענין 8 החטופים שהוחזרו היום במקום 10:
2 החטופות בעלות האזרחות הרוסית ששוחררו אתמול בנוסף ל 10, הן אזרחות ישראליות שהיו מראש ברשימה הישראלית, ולכן הו נספרות יחד עם החטופים של היום.
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, הצהירה היום (חמישי) בתקשורת על מצבם הגופני של החטופים. "אנחנו משתאים מהיכולת של השבים להסתגלות ההדרגתית לאורך ימי השהות אצלנו, שמעוררת בנו אופטימיות רבה. בחמשת הימים האחרונים פגשנו ילדים שבתחילה היו כבויים ועצובים, ולאחר יום או יומיים, כבר רצו במחלקה, שיחקו וצחקו. שמענו מרבים מהילדים ומהשבות סיפורים בלתי נתפסים, חלקם ממש סוריאליסטים. שמענו סיפורים, שקשה לנו כרופאים וכצוות מטפל להאמין שיכולים להתקיים", היא שיתפה.

"ברור לנו שהם רק בתחילת הדרך, ושלכולם יש עוד דרך ארוכה בשיקום שלהם. אבל מהמעט שאנו רואים – הם חזקים, ונחושים להתגבר ולהתמודד", הוסיפה. "אנחנו כולנו, כל הצוות המטפל, והקצינים המטפלים מצה"ל, הולכים לישון מאוחר בלילה, כל לילה, במחשבות עמוקות על המשפחות, וקמים למחרת בבוקר, מוקדם, עם התכניות והרצון להמשיך לעזור ולהועיל ככל הניתן לכולם. אנחנו כולנו, עושים ונמשיך לעשות הכל בשביל לעטוף אותם בכל דרך אפשרית".

"הצוות שלנו שפועל בשגרה, ביום יום לטיפול בילדים ובמשפחות, ברגעים קשים מאד, מוצא את עצמו כעת רתום למשימה הלאומית הקדושה והחשובה יותר מכל – והיא להחזיר את הילדות והשמחה לילדים, ואת החיים הרגילים והשלווים לבני המשפחה. במהלך השבוע האחרון, טיפלנו במחלקת הילדים השבים בשניידר, ב- 26 ילדים ונשים, מחציתם כבר שוחררו מבית החולים. ליבנו עם יתר החטופים שנותרו בעזה, ואנחנו מחכים ומצפים לראותם בבית בקרוב", סיכמה ברון הרלב.​
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה