הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

#שירי

משתמש פעיל
במהלך סוף השבוע האחרון מפגינים התאספו מחוץ לשגרירות הפלסטינית בבואנוס איירס כדי לקרוא להפסקת הלחימה של ישראל בעזה. חלקם החזיקו כרזה המתארת סרט כחול של מים הכלוא מאחורי מנעול ושרשרת. מעל התמונה הודפס באדום גדול הביטוי "פוארה מקורות", הם דורשים כי חברת המים הממשלתית של ישראל, תצא מארגנטינה.
 

#שירי

משתמש פעיל
ארגון העיתונאים יוצא להגנת עיתון 'הארץ' ונגד שר התקשורת שלמה קרעי שפרסם הצעת מחליטים למליאת הממשלה, לפיה יופסק כל קשר בין הגופים הממשלתיים לעיתון. "שר התקשורת קרעי איבד את הצפון. אחרי שהעביר את רוב הקדנציה הקצרה שלו בניסיונות כושלים לסגור את תאגיד השידור, וכאשר המדינה כולה בעיצומה של מלחמה, אבל והשבת חטופים", עקצו

אחרי שקרא לנתק כל קשר בין גופים ממשלתיים לעיתון 'הארץ', ארגון העיתונאים בישראל יוצא נגד שר התקשורת שלמה קרעי.

בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "שר התקשורת קרעי איבד את הצפון. אחרי שהעביר את רוב הקדנציה הקצרה שלו בניסיונות כושלים לסגור את תאגיד השידור, וכאשר המדינה כולה בעיצומה של מלחמה, אבל והשבת חטופים, מצא לו קרעי שק חבטות חדש: עיתון הארץ".

"הצעתו החדשה להפסיק את כל התקשרויות הממשלה עם העיתון היא הצעה פופוליסטית, חסרת כל היתכנות והיגיון וכל תכליתה לקושש לייקים בבייס הפוליטי, על גבם של עיתונאים ועיתונאיות מסורים שעובדים לילות כימים בסיקור המלחמה, ותוך פגיעה מכוונת ובוטה בחופש העיתונות ובזכות הציבור לדעת".

"אנחנו מחזקים את עיתונאי קבוצת הארץ ובטוחים שימשיכו לעשות עבודה חשובה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה, ולא יירתעו מאיומי הסרק האוויליים של השר קרעי", כך ארגון העיתונאים בישראל המייצג את רוב העיתונאים במדינה.



השר קרעי לא נשאר חייב והגיב כשהוא מונה את חלק ממבקריו: "אגודת העיתונאים ירושלים, גיא לרר, עינב שיף, אורית פרקש, עידן רול, נריה קראוס, ועוד כל מיני… רוצים שאנחנו נממן מכיסנו את הביזיון הפרו-פלסטיני הזה" והוסיף ציטוטים נבחרים שפורסמו בימים האחרונים בעיתון 'הארץ'.

"הארץ" בכותרת באנגלית: "ביצוע פשעים מאסיביים נגד האנושות על ידי ישראל ברצועת עזה יוביל ל...", או: "מאחורי כל זה עומדת השחצנות הישראלית: המחשבה שלנו מותר לעולל הכל, ושלעולם לא נשלם ונענש על כך... נעקור עיניים, נרסק פרצופים..." (גדעון לוי), או: "ביממה אחת עברו אזרחים ישראלים את מה שחוו וחווים פלסטינים במשך עשרות שנים כשגרה: פלישה צבאית, מוות, אכזריות, ילדים נהרגים, גופות מוטלות בכביש..." (עמירה הס), או: ״הערכה במערכת הבטחון: בחמאס לא ידעו מראש על פסטיבל נובה… בתחקיר המשטרה נמצא כי מסוק צבאי שירה לעבר מחבלים פגע ככל הנראה בכמה חוגגים״ (ג׳וש בריינר), או: ״החזרה הפנאטית על כך שחמאס הם נאצים באה להסתיר ספק חבוי״ (רוגל אלפר), או: ״חמאס חשף את התושיה הצבאית שלו… פעיליו הראו יצירתיות כשפרצו בשיטות שונות את הכלא הגדול בעולם…״ ועוד דוגמאות רבות מספור…". כך ציטט קרעי.

"אני חושב שאם הם ושכמותם כל כך מעוניינים בחרפה הזו, שיממנו אותה מכיסם ולא על חשבוננו. מה דעתכם?", תהה השר לסיום.
(כל רגע)
 

----------

משתמש מקצוען
ערוץ 12: ארה"ב: הצלב האדום יראה עד מחר את שאר החטופים שלא משוחררים כפי שהובטח לישראל.
ולהלן הנוסח שהם הודיעו: מצפים שחמאס יעמוד בהסכם, ומצפים שקטאר ומצרים יפעילו את הלחץ שלהם על חמאס למען קיום ההסכם.
 

גונן

משתמש מקצוען
המסלול שיעברו החטופים המשוחררים היום משתנה שוב: ממעבר הגבול בין ישראל למצרים החטופים יוסעו בשיירה רכובה לבסיס חצרים של חיל האוויר. שם יתקיימו הבדיקות הרפואיות הראשוניות. משם יועברו המשוחררים לבתי החולים השונים במרכז הארץ. כלומר מסלול דומה לזה שעברו המשוחררים בפעימה הראשונה ביום שישי.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
ברגעים אלה מועברים החטופים מחמאס לידי הצלב האדום.
 

----------

משתמש מקצוען
ערוץ 12: הצלב האדום מקבל את החטופים בצפון הרצועה.
אבל עדיין הם יסעו עד מעבר רפיח.
עדכון בודקים אפשרות להעביר אותם ישירות לישראל דרך המקומות שהצבא נמצא (יקצר המון זמן), מחכים לאישור מצרי.
 
נערך לאחרונה ב:

טאבו

משתמש סופר מקצוען
הוסר האיפול- ראש הממשלה ביקר היום ברצועת עזה.
ראש הממשלה נתניהו ברצועת עזה: ״אנחנו ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו. עם ישראל חי״


ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום ברצועת עזה, שם קיבל סקירות ביטחוניות, שוחח עם המפקדים והלוחמים וביקר באחת המנהרות שנחשפו.

לראש הממשלה התלוו ר' הסגל צחי ברוורמן, ר' המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם.

*ראש הממשלה נתניהו:*

״אנחנו פה ברצועה עם הלוחמים הגיבורים שלנו. אנחנו עושים כל מאמץ להחזיר את חטופינו, ובסופו של דבר נחזיר את כולם. יש לנו שלושה יעדים למלחמה הזאת: לחסל את החמאס, להחזיר את כל חטופינו ולהבטיח שעזה לא תחזור להיות איום למדינת ישראל.

אני פה להגיד לחברים כאן, ללוחמים כאן, שאומרים לי את אותם הדברים, ואני חוזר ואומר את זה לכם, אזרחי ישראל: אנחנו ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו, ואנחנו משוכנעים שיש לנו את הכוח, את העוצמה, את הרצון והנחישות להשיג את כל יעדי המלחמה, וכך נעשה.

ישבתי עם סגן הרמטכ"ל ועם המפקדים, על הקיר היה כתוב: ״עם ישראל חי״. אז עם ישראל חי, ועם ישראל גם מנצח בזכותכם. תודה לכם״.

תמונות באשכול תיעוד
 

----------

משתמש מקצוען
המשוחררים היום: 9 ילדים, 4 נשים, ישראלי עם אזרחות רוסית ו-4 עובדים זרים.
לדברי הצלב האדום אחד פחות: {על פי המידע שנמסר מהצלב האדום, החטופים בהם 14 אזרחים ישראליים ושלושה בעלי אזרחות זרה הועברו לידיהם}.
 
נערך לאחרונה ב:

גונן

משתמש מקצוען
ביקורו של ראש הממשלה היום ושל שר הביטחון אתמול ברצועה מהווים עליית מדרגה בכל הקשור לתפיסת הרצועה – שניהם גורמים מדיניים, מהבכירים ביותר בישראל. יש לאופן שבו ביקורים אלה נתפסים בעולם ואצל הערבים מימד ריבוני-מדיני שמגיע אחרי מהלך צבאי.
א"ע
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
רשימת המשתחררים הערב
1. אביגיל עידן בת 4 (כפר עזה)
2. אלה אליקים בת 8 (נחל עוז)
3. דפנה אליקים בת 15 (נחל עוז)
4. הגר ברודץ אמא (כפר עזה)
5. עופרי ברודץ בת 10 (כפר עזה)
6. יובל ברודץ בן 8 (כפר עזה)
7. אוריה ברודץ בת 4 (כפר עזה)
8. חן גולדשטיין אמא (כפר עזה)
9. אגם גולדשטיין בת 17 (כפר עזה)
10. טל גולדשטיין בת 9 (כפר עזה)
11. גל גולדשטיין בן 11 (כפר עזה)
12. אלמה אברהם 84 (נחל עוז)
13. אדריאן אביבה סיגל 63 (כפר עזה)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה