הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ...

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
דיווח: קטאר מתווכת בין חמאס לישראל לעסקת חילופי שבויים
גורם בחמאס אמר לסוכנות הידיעות הסינית שינחואה כי קטאר מתווכת בין הארגון לישראל לעסקת חילופי שבויים מהירה. בכיר בארגון הודיע לקטאר כי הארגון אינו מתנגד לעסקה שתבטיח את שחרורן של 36 האסירות הפלסטיניות המוחזקות בישראל. (עינב חלבי)
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
אבישי גרינצייג: אם מה שמעכבת את הקמת ממשלת החירום זו הדאגה של נתניהו איך תיראה הקואליציה שלו ביום שאחרי המלחמה, הוא מנותק לגמרי מההבנה שרוב הציבור לא יאפשר לו להמשיך לכהן כראש ממשלה אחרי המחדל והאסון הגדול בתולדות מדינת ישראל. גנץ וליברמן עושים איתו חסד כשמסכימים להיכנס. הוא צריך לקפוץ על זה.
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
בעקבות המלחמה: רמת הכוננות הועלתה בכל שגרירויות ישראל בעולם
רמת הכוננות הועלתה בכל שגרירויות ישראל בעולם בעקבות המלחמה בעזה. כל השליחים בעולם קיבלו הנחייה לא לצאת מהבית ללא אישור מהביטחון. משרד החוץ הורה לשליחים בכמה מדינות רגישות מבחינה ביטחונית, בהן מצרים, להישאר בארץ או במדינה שלישית ולא להגיע לארץ השירות בשל המצב הביטחוני. במקביל, תוגברה האבטחה במוסדות יהודיים וישראליים בעולם, בין היתר בארה"ב, גרמניה, קנדה, איטליה ושוויץ. (איתמר אייכנר)
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
המפכ"ל קיים הערכת מצב עם כלל בכירי המשטרה
מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, קיים הערכת מצב עם כלל בכירי המשטרה. המפכ"ל הנחה את כלל המפקדים להמשיך ולשמור על דריכות מבצעית בכל הגזרות. בנוסף, הנחה לתגבר את הצוותים במוקד 105 הפועל בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף. שבתאי הדגיש כי מלאכת זיהוי הגופות מורכבת ונעשית ברגישות. שבתאי הנחה את הצוותים לתת מענה מהיר ככל האפשר למשפחות.
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
המשטרה עדכנה את רשימת הכבישים החסומים בדרום
המשטרה עדכנה את רשימת הכבישים החסומים בדרום הארץ בעקבות המלחמה: כביש 34 בין יד מרדכי לבית הגדי, כביש 25 בין בית הגדי לנחל עוז, כביש 4 בין כרמיה ליד מרדכי, כבישים 241 ו-232 חסומים בכל המקטעים, כולל הצמתים שער הנגב, אורים, גילת, סעד, רעים, מעון וצומת המזלג (נתיבות). הנהגים מתבקש לא להגיע למקומות החסומים ולהישמע להוראות השוטרים. (רועי רובינשטיין)
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הצהרת דובר צה"ל

יש מאות מחבלים הרוגים מפוזרים בשטח, עוד לא ריכזנו את כולם.
אין חשמל ברצועה. יש עשרות בעזה קבורים מתחת להריסות.
ריכזנו 300,000 אנשי מילואים עד עכשיו.
לא חסר ציוד, בניגוד לדיווחים בתקשורת.
אנשי המילואים לא הגיעו כמו שביקשנו... הגיעו 150% ממה שביקשנו...

Screenshot 2023-10-09 112345.png
 

איש חריש

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
‏לראשונה מאז פרוץ המלחמה לפני יותר מ-50 שעות: עיריית שדרות מעדכנת את התושבים שניתן לצאת מהבתים סוף סוף - אך יש לשהות בסמיכות למרחבים מוגנים.

כביש 232 נפתח לתנועה לכיוון איבים - קריית גת, כביש 40, כביש 6.

הסופרים בעיר צפויים להיפתח בשעות הצהריים
 

איש חריש

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
קצת מעודד:

מקורות פלסטינים: יומיים לתוך הלחימה - חמאס מאבדת את התשתיות הארגוניות שלה ברצועה.

גורמים פלסטינים ברשתות: התקיפות הישראליות על המשרדים הארגוניים בבניין 'פלסטין', על רשתות התקשורת ברצועה המזוהות עם הארגון, על המצבורים הפיננסים והבנקים, המפקדות ומצבורי האמל"ח - פוגעות פגיעה אנושה במערך הארגון להמשך הלחימה עם ישראל.

עוד מציינים: מאז תחילת תקיפות חיל האוויר כמות הרוגי סביבת הפעילים היא לאין שיעור מסבבים קודמים, וקיימת תחושה של "בעל הבית השתגע".

לדבריהם - בעוד מערך הפעילים והתשתיות הארגוניות נפגעו אנושות בתחילת המלחמה, לארגון יהיה קשה עד בלתי אפשרי למול תמרון קרקעי של צה"ל ברצועה.

קיימת תחושה כי ישראל לא מתכוונת לוותר עד אשר תשיג פגיעה תפקודית אנושה בשלטון חמאס.
 

איש חריש

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עיקרי דברים לקו חכם בראשות דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי בנושא עדכון מבצעי:

- מה שחשוב זה המעבר לגלי תקיפה במוקדים, כמו מה שעשינו אמש בבית חאנון. ביצענו תקיפות גם באזורים שיש לנו עליהם אינדיקציות מודיעיניות. המאמץ הוא לבצע גלי תקיפה על אזורים כל כמה שעות, זו דרך הפעולה ליממה הקרובה.

- תוך פחות מ20 שעות הוצאנו 4 גלי תקיפה אוויריים. בתוכם נתקפו 800 מטרות, בכל גל כזה השתתפו 50-60 מטוסי קרב. סה"כ הטלנו מעל 2,000 חימושים, זה 1,000 טון פצצות.

- הגל הראשון היה אתמול בצהריים בשכונת הסביבון באזור בית חאנון, השני היה ב21:00 בס'געייה, 150 מטרות, השלישי היה ב01:00 בלילה בג'בלייה, 25 מטרות של תשתיות צבאיות של חמאס, זה היה בשני מוקדים, שם נתקפו גם משגרים רקטים ומסגד שניהלו ממנו לחימה. הגל הזה קורה בג'בלייה. הגל הרביעי היה גל רחב עם למעלה מ500 מטרות, שם גם תקפנו מנהרות התקפיות שסגרנו עליהם מעגל. בסה"כ נתקפו 1,200 מטרות ברצועה.

- מבחינת מטרות עוצם, אנחנו כרגע על 21 מטרות עוצם. בנייני רבי קומות שהיה עליהם מודיעין כמו מפקדה, סיגינט, מבנים טקטים או מבנים שהיה עליהם מודיעין שיש בהם בכירים.

- בעזה יש מאות מחבלים הרוגים. ברצועה אנחנו יודעים על 420 מחבלים הרוגים כרגע, בעוטף יש גם מאות מחבלים הרוגים, באיזור ה300, 400.

- יש בעוטף עכשיו 6 מוקדים פתוחים, אלה המוקדים:
1. כפר עזה - כוח של גדוד 13 דיווח על זיהוי 7 מחבלים, לאחר חילופי ירי המחבלים נמלטו ומתחבאים, אנחנו בודקים אולי חשד לפיר של מנהרה.
2. בארי - 70 מחבלים שהגיעו למרחב, לאחר חילופי ירי מרבית המחבלים נהרגו, הכוחות עדיין בנקודה. יש כמה מחבלים שהתבצרו בבתים בקיבוץ
3. נירים - כוח של הביה"ס לקומנדו דיווח על 6 מחבלים סמוך לגדר היישוב, האירוע הזה טרם נסגר
4. עלומים - גדוד 850 מדווח על 4 מחבלים סמוך לקיבוץ
5. שער הנגב - 3 מחבלים סמוך ליישוב, יש שם מסקר שתוקף עם גדוד 101.
6. ניר עוז - 4 מחבלים ביישוב, אנחנו מבצעים עליהם סריקה.
7. חולית - יחידה 630 זיהתה 4 מחבלים בקיבוץ, וסיירת צנחנים שם במרדף.

- יש לנו 20 מוקדים סגורים בשטח, אנחנו בודקים את האופציה האם יש מחבלים שחדרו בלילה, את זה אנחנו לא יודעים להגיד עוד.

- פרסמנו אתמול ששייטת 13 לקחו בשבי את עלי ראלי. אני זוכר אותו מהעבר, הוא בכיר, נלקח בשבי בחוף. חיל הים ושייטת 13 הרגו עשרות מחבלים שהגיעו בשחייה/צלילה, לא בטוח שכולם כוח ימי מאלה שהגיעו על הסירות.

- ממשיכים להמשיך את פינוי היישובים כחלק מתכנית של מרחב בטוח, זה 0-4 ק"מ סמוך לגדר, זה בתיאום מלא עם משהב"ט והדרג המדיני. המטרה זה לנתק את הטווח הזה מאזור הלחימה.

- אנחנו בערנות מלאה בפיקוד הצפון באוגדה 91 עם דגש למה שהיה בהר דב, כל אירוע שיש שם אנחנו נעדכן. כרגע אין שם אירועים פתוחים, גם מה שהיה חשוד, ניקינו. השארנו סד"כ גדול גם בצפון וגם בדרום.

- הרמטכ"ל ומפקד סנטקום שוחחו מספר פעמים. אתמול הייתה שיחת טלפון. מטרת השיח הזה הוא תיאום מלא בין ישראל לארה"ב ובין ישראל לסנטקום. תיאום מודיעיני ומבצעי. הם מביאים לכאן נושאת מטוסים וספינות קרב. אנחנו מייצרים תמונת מודיעין משותפת. אנחנו לא צריכים אותם בשביל עזה, זה לעניין זירת המלחמה. אם יהיה אירוע של פרוקסי איראני, אנחנו נדע לתאם אותו בתגובה מתואמת. התיאום הזה מאוד חשוב.

- אנחנו בהליך של גיוס עשרות אלפי חיילי מילואים. אני ער לביקורת על חוסר ציוד ומזון. ר' אט"ל מהלילה מתמקד בדבר הזה. אנחנו נעבור על זה במוקד מטכ"לי הבוקר בהערכת המצב עם סגן הרמטכ"ל.

- אין מחסור בציוד בצה"ל. יכול להיות שלא הכל הגיע לכל אחד ולא הכל לפי שביעות הרצון של כולם אבל אין מחסור ציוד בצה"ל. העברות של לוגיסטיקה כבדה זה דבר מורכב, כמו התאונה אתמול בכביש 6.

- יש 73 חללים שהודענו למשפחות שלהם עד עכשיו על נפילתם. אנחנו לקחנו אחריות על נושא הנעדרים. האלוף ליאור כרמלי מונה בנושא הזה באכ"א, גם על נעדרים שהם אזרחים לקחנו אחריות. סא"לים ישלחו למוקדים של חטופים, אנחנו ננהל קשר אישי עם המשפחות, נבנה תמונת מצב, באמ"ן יהיה צוות שעוסק בזה. אני ער לפרסום של חמאס, אני אתייחס אחרי שנגיע לתמונת האמת.

- אתמול עלו דיווחים שאיראן מעורבת במתקפה, כרגע אני לא יודע להגיד את זה. איראן היא שחקנית מרכזית, הם כן רוצים יכולות ותיאום עם איראן, כרגע זה טרם קרה.

- לגבי חיזבאללה, אין לי כרגע אינדיקציה למשהו ספציפי למעט מה שקרה ודיווחנו כבר.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה