- איזור
- ירושלים והסביבה
תיאור התפקיד
- סיוע בתפעול ויישום מערכת המידע.
- תמיכה בציוד קצה.
- שירותי תמיכה טכנית למשתמשים באמצעות מערכת קריאות HELP DESK.
- הדרכת משתמשים.
- ביצעו בטלות נוספות על-פי דרישות הממונה וצרכי היחידה.
- תינתן אפשרות להשתלבות במשימות system בהתאם ליכולות המועמדת או המועמד.
דרישות התפקיד
השכלה:סטודנטית או סטודנט הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה לרבות סטודנט סטודנטים הלומדים לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנטים הלומדים לתואר שלישי המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה. סטודנטים הלומדים לומדת במכינה קדם אקדמית. סטודנטים הלומדים לומדת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנטים הלומדים במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
למען הסר ספר, יובהר כי תלמידים ללימודי תעודה לא יוכלו להיות מועסקים במשרת סטודנט בשירות המדינה.
ניסיון רצוי:
- ניסיון בתחזוקה שוטפת של מחשבים.
- עבודה בשרות לקוחות טכני.
- ניסיון דומה משירות צבאי.
- כישורים ונתונים נוספים:
- תודעת שירות גבוהה.
- שליטה בסביבת מחשב וציוד היקפי.
- שליטה בסביבת WINDOWS.
- שליטה ביישומי OFFICE.
- שליטה בסביבת אינטרנט.
- אוריינטציה טכנית – חובה.
פרטים להגשת מועמדות
קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 31.7.2024 לכתובת דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.רק פניות מתאימות תענינה.
הערות
- מועד תחילת עבודה: מיידי.
- מועד תחילת העבודה מותנה במעבר סיווג בטחוני על ידי משרד ראש הממשלה.
- העסקת סטודנטית או סטודנט תוגבל לתקופה שלא תעלה על חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה בתקן סטודנט בשירות המדינה.
- העסקה המרבית של סטודנטית או סטודנט תהיה עד 120 שעות בחודש, בהתאם לצרכי המשרד ותקציבו.
- המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.