TINECO - ענקית הטכנולוגיה
משיקה בישראל מערכת חדשנית בשואבים שוטפים שמשנה את כללי המשחק


חברת הענק TINECO ממשיכה להוביל את תחום הניקיון הביתי, עם חידושים שמשנים את חוויית הניקיון בכל העולם, עם נתח שוק של למעלה מ-40% בתחום השואבים בעולם ומעל ל-10 מיליון רכישות של מכשירים.


לאחר שעשתה מהפכה בהרגלי הנקיון בבית הישראלי בשנתיים האחרונות, כעת TINECO מחזקת את מעמדה גם בישראל ומשיקה חמישה דגמים חדשים המתאימים במיוחד לשוק המקומי.

שנה אחר שנה, השואבים שוטפים של TINECO זוכים בפרסים יוקרתיים בתחרויות טכנולוגיה בינלאומיות, בזכות הפיתוחים החדשניים שלהם. מדובר בשואבים שוטפים שמבצעים ארבע פעולות שונות במכשיר אחד: שאיבה, שטיפה, ייבוש וניגוב. השואבים לא רק מפשטים את תהליך הניקיון, אלא גם מבטיחים רצפה נקייה ומבריקה ללא סימנים.
המוצרים מתאימים למשקי בית מגוונים, עם דגמים שונים בטווח רחב של מחירים, המספקים התאמה אישית לכל סגנון שימוש.

כחלק מהחיבור לשוק הישראלי, TINECO עובדת עם היבואן הרשמי בישראל, חברת UNICO כדי להנגיש לקהל המקומי דגמים מותאמים אישית, שמספקים חוויית ניקיון פשוטה, קלה ונוחה יותר. רוב הדגמים שפותחו עבור השוק הישראלי כוללים הוראות שימוש בשפה העברית, חיווי קולי בעברית בעת השימוש ואחריות מלאה למשך שנתיים עם שירות לקוחות פעיל לכל שאלה, שירותי מעבדה וזמינות של חלקי חילוף מקוריים – דבר שמעניק ללקוחות שקט נפשי בעת הרכישה ובשימוש היומיומי.

אחת הבשורות הגדולות של TINECO בדגמים החדשים היא המערכת החדשנית בשם FLASHDRY . מערכת זו, הזמינה בחלק מדגמי ה-6S וה-7S , מאפשרת ניקוי, ייבוש וחיטוי המכשיר והמברשת בעזרת חום גבוה, ומבטיחה תחזוקה מינימלית ונוחות מקסימלית.

מהיום אומרים די ללחץ ולכאוס בבית עם 'טינקו' שמחזיר את השפיות והניקיון.

נגמרו הימים של לחץ ועצבים בכל פעם שהשוקו נשפך על הרצפה, כשהביצה נשברת באמצע הכנת העוגה או כשאחרי ביקור של אורחים, נשארתם עם רצפה מלוכלכת. מעכשיו, אפשר להישאר רגועים וליהנות מבית נקי בקלות ובמהירות – עם טינקו, מותג השואבים שוטפים המוביל בעולם.
הטכנולוגיה החכמה של 'טינקו' מאפשרת לכם להחזיר את הניקיון למרחב הביתי במינימום זמן וללא מאמץ, כך שאתם יכולים לשמור עליכם רגועים ועל הבית, מסודר ונקי בכל רגע, מבלי להתאמץ.

הדגמים החדשים של TINECO כבר זמינים לרכישה בחנויות החשמל הנבחרות ובאתר 'טינקו ישראל' הרשמי – Tineco.co.il עם אחריות היבואן הרשמי UNICO .

עם מוצרי TINECO הניקיון הביתי הופך לקל יותר, יעיל יותר וחדשני יותר.​