PR.pngשירת דבורה.jpg

את הפרסום הזה, על טיזריו המקדימים שרואים בחודש האחרון בכל ריכוזי האנ''ש למיניהם
יצר מקצוען אמיתי שידיו רב לו בפרסום ורזומה עשיר צבר בתחום.

אמנם צמח פה דור חדש של מעצבים ששמו אולי לא אומר הרבה לחלק מהם
אבל וותיקי הקהל בוודאי זוכרים את נוחעם ברזסקי ואת הרוח החדשה שהביא לתחומי הקד''מ והפרסום החרדי -
לפני שהחליט להוריד פרופיל ולהפיק קמפיינים מתחת לרדאר.

על יצירת האיור שמלווה את הקמפיין הזה עמלתי בס''ד זמן רב על פי הנחיותיו.
ובסרטון שלהלן מוצגת רק דוגמית משלבי העבודה.

בקמפיין הזה יצא נוחעם מקונכייתו במעין מותג חדש שהצמיד לדש הפרסום; 'ראש יהודי, ללא בינה מלאכותית'
בכך יצא מגדרו כדי לבטא את דעתו האידיאולוגית והמקצועית נגד השימוש הגרפי בבינה מלאכותית.

בלהט חזונו טען שלא ירחק היום ויישלח רעב במחלקות הפרסום וצימאון לקריאייטיב אמיתי
ללא פסולת מילולית ממנועי הג'יפיטי ונטול ויז'ואלים ודמויות מופצצות סטרואידים של ג'ינרוט מלאכותי נטול נשמה
ונימוקו עמו כי "יצירות הבינה המלאכותית הנן זיוף חמור שמוציא את הטעם בלהסתכל אף על הלקוח המיוצג בפרסום"

"אותי", הצהיר באוזניי, "איבדו כל המפרסמים שנותנים למעצב שלהם להשתמש בבינה מלאכותית,
יש את הטבע והנוף של הבורא בעצמו במאגרי תמונות כשאטר ודומיו,
ולהחליף אותם בתמונות שאינן מבוססות במציאות אלא שופעות פגמים ועיוותים בלי סוף ברמת הניואנסים
זה בעיניי זלזול באינטליגנציה של הלקוח. כי הבינה לעולם לא תגיע לתוצאה שוות ערך -
למה שמייצר אדם שיש לו מוח בקודקודו; כל ציפור על מקומה, כל עלה כפי שנברא
מבלי להתפשר על תמונות של דמיון שווא אוטומטי וחסר רגש, וכניעה להתנוונות וחוסר עמל".
עכ''ל.

את הדברים שהוא אומר ניתן לשמוע בניסוחים שונים וטיעונים דומים מיותר ויותר אנשים
מתחומי המקצוע אך לא רק, שסבורים שתהליך ההתפכחות יתחיל מהר משחושבים
.
אז נכון הוא שגלגל לא נוטה לחזור לאחור וחידושים טכנולוגיים לא נסוגים למאורתם
ומטבע הדברים, המצאות חדשות רק משתכללות והולכות.
אך כשמדובר בתחום הפרסום שנכנס לסחרור של שימוש ביצירות AI שעולה על גדותיו עד קבס
ייתכן כי לא ירחק היום והשימוש האינטנסיבי במחוללי תמונות הב''מ יחזור לייעודו המקורי
ככלי עזר להכנת סקיצות/המחשה/הסבר לקראת עבודת קריאייטיב שנוצר בעמל כפיים,
ושימושו במריחת תמונות תחת כל עץ רענן ישאר מנת חלקם של זבי חוטם -
שיעצבו פרסומות גרדיונזיות למבצע על שלישיית מגבונים בעשרה שקלים
למכירת המטרנה הביתית של טרינקלוביץ, או ישרת את מחלקת העיצוב בשקל וחצי של המקומונים החינמיים.
אך יודר בצורה גורפת ממחלקות הקריאייטיב של המפרסמים המקצועיים
כשהדרישה לכך תבוא מהלקוחות העסקיים שיקלטו מהר מאוד את חוסר הערך שמשדרת תמונה מג'ונרטת
שפוגעת בתדמית הרצינית של העסק אותו הם רוצים לקדם.
כי אם אין השקעה באיכות, איך אפשר לצפות שגם המוצר יהיה שווה משהו?!

מסכימים עם הנאמר? חולקים על כך לחלוטין? משהו באמצע?
בכל מקרה מעניין לשמוע את דעתכם.

____________________________________________________________
(y)כדאי להירשם! ערוץ מדריכים והשראה | Tutorials & Inspiration
החינמיים להורדה :sleep: