שאלה רווחת שוודאי שאלתם את עצמכם לפני פרסום
"מה המסר שעובר ללקוח?"
סטודיו פוש מציע לכם שינוי קטן בניסוח השאלה כד שתוכלו לקבל את התשובה המדויקת:
"מה החוויה שהלקוח מרגיש?"
בעידן של היום כדי להישאר בעל עסק צריך להעביר ללקוח מסר של חוויה.
זה יכול להיות חוויה של רגש, של שייכות, של יוקרה, של אוירה ועוד.
כל בעל עסק מצפה שהצופים במודעה יחוו משהו. החוויה הזו תלויה באלמנטים, בצבעים ובתמונות של מודעת הפרסום.
לצורך כך פיתחנו הכלי הוויזואלי, הלוקח מסר של חוויה ומתרגם אותה לשפה עיצובית.
בפוסט כאן תראו איך העברנו מסר של שמחה באמצעות הכלי הוויזואלי.
הצבעוניות של המודעה, השילוב בין הטון החי של הצבעים והגוונים שמשדרים שמחה
בתוספת הדינמיקה בין האלמנטים והקווים הלבנים היוצרים תנועה ממריצה, ומרץ מבטא שמחה.
הצבע הצהוב הוא סמל השמחה.
התנועה המעגלית יוצרת איזו שהיא תנועה אין סופית
והתנועה היא זו שגורמת לשמחה.
המודעה הבאה היא מיום המוזיקה העולמי, יש לכם ספק מה הולך להיות שם?
בתמונה הבאה השילוב של תנועה משפריצה, עם צבעי צהוב - צבע השמחה.
התוצר מביא בהחלט לתוצאה משמחת.
חוויתם? הרגשתם?
כדי שתרגישו את ההבדל ניקח רגש הפוך, עצבות.
תראו את הרקע,
הוא מתחיל מבהיר והופך לכתם חזק וכהה.
המיקום הממורכז מידי בדף גם כן מכביד לנו בעין
והתוצאה שכשרואים את הכתם מרגישים כמו אבן תקועה בגרון
והוא גורם להרגשה של תעוקה בלב.
עצב הוא גם רגש יהודי
וכשלוקחים תמונה שמסמלת משהו אותנטי, המוח שלנו אוטומטית מצטרף לחוויה המתבטאת בתמונה.
למאמר הבא בסדרה
מאחלים לכם חוויה עוצמתית
איטי וצוות סטודיו פוש