איך מעבירים מסר ב2024

  • נכתב ע"י PUSH
  • תאריך פירסום
  • Article read time 1 דקות קריאה
גם אתם מחפשים לשווק את המוצר/השרות שלכם ללקוחות?
שאלה רווחת שוודאי שאלתם את עצמכם לפני פרסום
"מה המסר שעובר ללקוח?"
סטודיו פוש מציע לכם שינוי קטן בניסוח השאלה כד שתוכלו לקבל את התשובה המדויקת:

"מה החוויה שהלקוח מרגיש?"


בעידן של היום כדי להישאר בעל עסק צריך להעביר ללקוח מסר של חוויה.
זה יכול להיות חוויה של רגש, של שייכות, של יוקרה, של אוירה ועוד.
כל בעל עסק מצפה שהצופים במודעה יחוו משהו. החוויה הזו תלויה באלמנטים, בצבעים ובתמונות של מודעת הפרסום.

לצורך כך פיתחנו הכלי הוויזואלי, הלוקח מסר של חוויה ומתרגם אותה לשפה עיצובית.
בפוסט כאן תראו איך העברנו מסר של שמחה באמצעות הכלי הוויזואלי.

הצבעוניות של המודעה, השילוב בין הטון החי של הצבעים והגוונים שמשדרים שמחה
בתוספת הדינמיקה בין האלמנטים והקווים הלבנים היוצרים תנועה ממריצה, ומרץ מבטא שמחה.

שמח-01-01-02.jpg


הצבע הצהוב הוא סמל השמחה.
התנועה המעגלית יוצרת איזו שהיא תנועה אין סופית
והתנועה היא זו שגורמת לשמחה.

שמח-01-01-01-01.jpg


המודעה הבאה היא מיום המוזיקה העולמי, יש לכם ספק מה הולך להיות שם?

41eef51bea82b9670c8e69d253e24baa.jpg


בתמונה הבאה השילוב של תנועה משפריצה, עם צבעי צהוב - צבע השמחה.
התוצר מביא בהחלט לתוצאה משמחת.

c28a22061cabe43ba7dfe997f6f17db4.jpg


חוויתם? הרגשתם?

כדי שתרגישו את ההבדל ניקח רגש הפוך, עצבות.



תראו את הרקע,
הוא מתחיל מבהיר והופך לכתם חזק וכהה.
המיקום הממורכז מידי בדף גם כן מכביד לנו בעין
והתוצאה שכשרואים את הכתם מרגישים כמו אבן תקועה בגרון
והוא גורם להרגשה של תעוקה בלב.

עצוב-01.jpg


עצב הוא גם רגש יהודי
וכשלוקחים תמונה שמסמלת משהו אותנטי, המוח שלנו אוטומטית מצטרף לחוויה המתבטאת בתמונה.

Leonardo_Diffusion_XL_painting_of_Jerusalem_walls_with_oil_pa_0.jpg


למאמר הבא בסדרה

מאחלים לכם חוויה עוצמתית
איטי וצוות סטודיו פוש
  • Default_3D (2).jpg
    Default_3D (2).jpg
    KB 1,013.9 · צפיות: 723
על המחבר
PUSH
סטודיו פוש - מציע לכם שירותים נרחבים בהנגשת מסרים חוויתים ללקוח
אסטרטגיית פרסום, מיתוג ותדמית, שיווק ובניית אתרים.
בין לקוחותינו אגודת אפרת, שולחן שלמה, קווים עילית ועסקים בתחומים נרחבים
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהעביר את החוויה החזקה ללקוח שלכם.

תגובות

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

More from PUSH

שתף את המאמר

למעלה