המיתוג החדש שלנו. נחשף

אתם מוכנים?

זה הזמן לחשוף בפניכם
את המיתוג החדש של משרדנו
שהופך מעכשיו

מ'סגנון' ל- סגנון-7


נתחיל עם חשיפת הלוגו החדש:


mOOHbwDWNaAcPE0WwE0J2ddjTiFSNL-iHKKb4-w38MmkdKCJB_HccwSKMFBSnSzdBp1sJPu3UeNsFktZQGZ2U20YFuMKPIpIpfeUhsyJbfwxZeqisCvnwO_xlXTHEYiY7547GdeWVHxrEXB5DmlpOkSx87cZj4UYiDCNimVETSONGtwwiqFuKcb0MNgfqMprKOfPerFw3tgP=s0-d-e1-ft



BMwyupNOMMaa3199jXmWDY3uOqjnfIanQOKY3IwW01gCv5dKA66wB2w8TSooDc1_QVGzRhKD2u-efQFHgovc1ojMrOu9sG70KWP_Y4jsKfs4RjpRSat00xdPDXbgsn4zPqbRKroPxA6ccj0dOMiIJ6GlWHTJ=s0-d-e1-ft

TFFbZtpQXc7SvcPpsD6WQdsFBW8M0jhv91qr3A1tQXkkWeSpGsuTMa3aXLMK1pjEJXsg035l8huzrn4YH5Wt3JAXJCjfOHSiM9UJ200y6cq3v06g9fKfva_CBlQXP_J1BATL=s0-d-e1-ft

qoLFvdqTAo_QhSWXlLf4GfscAfiLC9zJdrMgmXvHvxWITuRKUSE83_JFBIyIarNLFRLObKMDgT9dbAuHG_G_IMymTooxFpDs_YRPTtNy-rbRKCbLbKp81JP34y1AEWyq6eJ_qZOKpoOeQ1hx1do2szqkOTXd=s0-d-e1-ft

87JeBWHrprcHNh5_r9CwsR1HecYkqXuqVA0lGgp05-4KJrMcGGT3qVutYzPE4ds2e8XpnoMbaXEjm_vY5JoG4rwEKNna0wTwDVpY6s-ptKEjuKRRBMAdw6p6U9A=s0-d-e1-ft

.

השאלות המתבקשות
כעת בטח תשאלו את השאלה המתבקשת -
מה לא היה טוב להישאר עם 'סגנון'?
ובעיקר:
'סגנון-7' על שום מה?



התשובה ולקחה
את המענה לשאלה הראשונה
אנחנו רוצים להעניק גם לכם כ'טיפ'
המענה הוא:
'סגנון' היא מילה שימושית למדי
מוכרת, מדוברת, מתגלגלת על הלשון

אבל ככל שחולף הזמן
הרגשנו שאנחנו רוצים לשדר
את הייחודיות שלנו.
כמו שהמשרד הוא ייחודי מאד
בדרך היצירתית והמהפכנית
אותה אנחנו מתווים עבור לקוחותינו
ובשונה ממשרדים רבים -
אצלנו אין קו מנחה שעובר בין כל הקמפיינים
אלא כל קמפיין - הוא יצירה בפני עצמה
כך גם השם צריך להיות ייחודי
שונה מעט, בולט במהותו
וכך הפכנו את ה'סגנון' המוכר, ל-
סגנון-7

וזו התובנה שגם אתם צריכים לארוז ולקחת:
כל אחד מכם, כל מוסד וכל עמותה
כל עסק וכל ארגון
יש לו את הייחודיות שלו
וכדי להצליח -
צריך להבליט ולמתג את הייחודיות.


.
אבל למה דווקא 7?!
התשובה נעוצה בצוות המקצועי המורחב
שביחד יוצר את שבע המפתחות
בהן אנו פותחים את דלת ההצלחה, בסייעתא דשמיא
(וזו גם הסיבה למפתח המשולב בלוגו)


.

ואלו הן שבע המפתחות:

️
01.
אסטרטגיה צולפת

אפיון מדויק ובניית מערך אסטרטגיה מתוחכמת שפוגעת בול

️
02. סקר שמשרטט מפה

סוקר מיומן שיוצר את מפת השוק המשורטטת

️
03. קריאייטיב. וואו

קריאייטיב שגורר תגובות התפעלות

️
04. העיצוב, יצירת אמנות

טובי המעצבים\ות שיוצרים תוצאה מהפנטת

️
05. דיגיטל 2034

צוות דיגיטל עם תוצאות עתידניות

️
06. ליווי. מבריף עד הצלחה

ניהול הקמפיין עם שתי ידיים על ההגה

️
07. חשיפה חסרת גבולות

עמידה ותיאום מול כלל מוקדי הפרסום






.
  • הדמיה-משרד.jpg
    הדמיה-משרד.jpg
    KB 200 · צפיות: 2,887
על המחבר
סגנון-7
אנחנו בסגנון-7 מומחים ביצירת קמפיינים מנצחים, יצירתיים ויוצאי דופן המביאים תוצאות מוכחות למוסדות תורה וקהילה. הצוות שלנו, שמורכב מיוצרי התוכן והמדיה הטובים ביותר, עובד בשיתוף פעולה מלא כדי להבטיח את ההצלחה של הקמפיין שלכם
רוצים להכיר אותנו יותר? הורידו מכאן את המגזין החדש 'הפיצוח הגרעיני' מבית סגנון-7

תגובות

סגנון חדשני- רק הצלחות.
 
מה הפירוש בריף?
את השאלה הזו, אנו שומעים רבות :)
לקוחות שמגיעים אלינו לתהליך
רואים את הסלוגן שלנו, ושואלים: מה זה בריף?

הפירוש המילולי של 'בריף' הוא: תקציר. או: תמצית
כשכותבים ראשי-פרקים של תכנית כלשהי
לאו דווקא בעולם הקמפיינים
אותו תקציר כתוב, הוא-הוא: הבריף

בעולם שלנו, עולם הפרסום והקמפיינים
קיים ה'בריף האסטרטגי' שמבוסס על מחקר מעמיק וסקר נרחב
אחרי הנתונים, מתקיימות ישיבות אסטרטגיה פנימיות
וכשהאסטרטגיה עוברת תהליך של דיוק, היא הופכת ל'בריף' כתוב
הלא הם ראשי הפרקים הסוקרים בתמציתיות את הפרויקט שלפנינו
מהשלב הרעיוני ועד השלב המעשי, צעד אחר צעד
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

More from משה וורובל / סגנון-7

שתף את המאמר

למעלה