"אם רק היה אפשר לגעת במסך ולהרגיש בקצות האצבעות את ההטבעה על הכריכה של הספר"
זאת המחשבה שעברה לי כשהתחלתי לעצב ולבנות את האתר החדש של אדיגרף – המפעל המוביל לייצור גלופות הטבעה והבלטה כהכנה לדפוס.
כשאני בונה אתר אני חושב איך אפשר להעביר את תחושה מציאותית ואותנטית של העסק, זה מועיל במתן האמון של קהל היעד וחשוב לתווך ארוך.
אז איך ניתן במגבלות הפיקסלים של המסך ניתן להעביר לגולשים את התחושה של החלקת האצבעות על כריכה מוטבעת חדשה או קופסת וויסקי יוקרתית עם הבלטות והטבעות זהב?
באפיון שעשינו לאתר רצינו לפרט על הגלופות השונות שחברת אדיגרף מייצרים, לתת השראה למעצבים ואמנים וכמובן להסביר על תהליך ייצור גלופה.
איך עיצוב האתר תרם לאפיון?
פלטת הצבעים שבחרנו לאתר בגווני שחור וזהב שיוצרים אווירה אומנותית ומזכירים את הטבעת הזהב הפופולארית.
ההחלטה הראשונה שקיבלנו הייתה ליד כל גלופה להציג תמונה של מוצר דפוס הסופי של הגלופה הרלוונטית.
לדוגמה כאן גלופת פליז המתאימה בעיקר להטבעות חום והבלטות המיועדת לכמות גדולה של עותקים (מעל 100,000) ומשתמשים בה בהבלטה או הטבעה על חומרים קשים.
בנוסף הקפדנו שכל תמונה תתמקד בטקסטורה ותעביר כמה שאפשר את תחושת הלטיפה הרכה של האצבעות על החומר.
לבסוף, כדי להשלים את החוויה, במעבר עכבר על כל קישור באתר (בתפריט, בכפתורים והקישורים בפוטר) יש אנימציה של לחיצה שמדמה את הלחיצה של הגלופה בתהליך הטבעה או הבלטה.
אני מקווה שהמאמר הזה נתן לכם קצת השראה ורעיונות ליצירת אתר שמעביר תחושות מציאותיות ומתחבר ללקוחות ברמה הרגשית.
כשאתם מעצבים אתר לעסק, תשתדלו להעביר את התחושות, הניחוחות והאווירה של העסק לתוך האתר, זה יתן אפקט של אמון ואמינות עם הקהל של העסק, מה שיכול לעזור לבנות מערכות יחסים חזקות ומתמשכות.
מה דעתכם?
אתר אדיגרף החדש