ראשית,
תכירו:
מוטי נייהוז - מדריך טיולים מקצועי עם תעודת תו תקן להדרכה במוסדות.
בעל ניסיון רב, מכיר כל אבן וסלע מנופי הגולן והגליל ועד באר שבע...
למיתוג חיפשתי השראות של טבע ונוף מים וים
ניסיתי למצוא דרך לפשט את זה
מאפייני הלוגו:
אחראי וכייפי נותן תחושה של משהו מרתק
משדר חדשנות ואיכות.
מוטי יצא במיזם חדש
וכך זה התחיל:
"לאחר שקיבלתי עשרות טלפונים ובקשות להמלצות על מסלולים לטיול, הבנתי שהרבה אנשים אינם מכירים אתרים לטיול, אפילו כאלו שנמצאים במרחק של רבע שעה מאזור מגוריהם. החלטתי להרים את הכפפה ולהכין "תוכניות טיול" שיעזרו לכם לצאת לטיול מוצלח ומהנה הרבה יותר ….."
מודעת פרסום
שאלתי מספר אנשים מה מדבר אליהם בטיול
כדי להתאים את המודעה וללכוד את העין
התשובה הייתה שונה בין אחד לשני חלקם רצו אטרקציות, נוף, והיו כמה שרצו מסלולים קצרים
תכלס לא עזר לי
לא רציתי שיראה מודעה לאתר של אטרקציות ומצד שני כל התמונות של המסלולים לא מספיק תופסות
אני חייבת שירגישו מהמודעה את הטיול
זרקתי כמה אופציות
לשמחתי האחרונה נבחרה
ממש הרגשתי את השראה שם... (נראה לי בפרויקט אני אבקש תוכנית טיול ליום השראות...)
ביקשתי להוסיף ליד המודעה סיפור
המדריך ביקש שלא יהיו סתם טלפונים של שאלות (לכן המחיר מופיע במודעה בצורה מודגשת) גם ככה הלו"ז שלו עמוס
כתבתי סיפור ללקוחות שהתפרסם יחד עם המודעה
ובניתי דף נחיתה מהיר
חפשו בגוגל מוטי נייהוז
ושאלון הכרות נוח ללקוחות
רוצה להכניס אנרגיה לעסק שלך?
מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל פגישת ייעוץ חינם