בס"ד
אנרגיות אביביות של התחדשות ופריחה באוויר,
שמביאים אותי לשתף שוב בעיצוב חנות שהורחבה וקיבלה צבע ופנים חדשות רעננות
הפרויקט שיתופי הפעם עם המעצבת האלופה נחי רוט, בדד ליין של 3 שבועות- תכניות, הדמיות, בחירת חומרים והגשות מכרז.
היה מדהים לשלב ידיים, להסתער ולהוציא בס"ד יחד את המיטב בלי פשרות- תכנונית ועיצובית לפרטי פרטים- בלו"ז הקצוב.
העסק- בייבילנד, חנות ותיקה ואמינה למוצרי תינוקות, בני ברקים- אתם בטח מכירים
הדרישה התכנונית- ארגון מחדש, תכנון זרימה נוחה ואחסון יעיל ומכירתי של המוני המוצרים שהלכו לאיבוד בחנות הצפופה
מבחינה עיצובית היתה הדרישה הקלאסית- ליצור חווית קניה אחרת ואווירה מזמינה בהשקעה מינימלית.
מכאן יצאנו לדרך-
התחלנו בהעמדה חדשה- הריסת קירות למרחב אחד גדול עם ויטרינה בולטת פתוחה לרחוב
את הקופה עם כל הפונקציות המשרדיות, כולל פינת קפה לעובדים, הבאנו למרכז- תחומה בעמודים הקיימים
עם תכנון מדוקדק לאופן ומיקום כל קטגוריה ופרט בחנות
משוב נלהב קיבלנו על תשומת הלב להקצות פינת האכלה מפנקת לרווחת הלקוחות
בחלוקת העוגה התקציבית המהודקת שמנו פוקוס בדלפק המרכזי עם נגרות מושקעת והנמכה קלה שיקפיצו את כל החנות,
כדי שבכל שאר הבחירות- ריצוף מידוף ותאורה- נוכל ללכת על האופציה המוזלת ביותר ועדיין לשוות לחנות נראות ייחודית מוקפדת.
את עיקר המשחק יצרנו בצבע- בקורות ובתיחומי קירות ותקרה- בצורניות מעוגלת ורכה
לפלטת הצבעים והטקסטורות בחרנו כחול חי מדגיש עם ורוד מעושן קסום- הצבעים המגדריים, בגוונים שעובדים טוב עם צבעי הבסיס הדומיננטיים של מוצרי החנות, צבעי הלוגו הישן שונו בהתאמה.
לריצוף בחרנו עץ בהיר חמים בשילוב טראצו, שמוסיף נופך וינטג' מסורתי בגירסה צבעונית צעירה
הרצנו הדמיות, תכניות ופריסות מפורטות ו---לביצוע
במקביל לליווי האינטנסיבי בשטח, ביצוע כל ההזמנות הרלוונטיות ותיאום ההתקנות-
נבחרו בקפידה פרטי התצוגה אחד לאחד.
ללקוח נשאר רק לנקות ולמלא מדפים---
בשביל סטיילינג והשלמות- מה טוב שיש את איקאה ואליאקספרס
ועם תוצאה כזאת בס"ד, נשאר רק לרוות סיפוק ונחת מהבייבי. מקוות שגם אתם נהנים
https://vt.p360.co.il/nachi&shlomzi/baby-land/index.html
קרדיט לצילום אלוף וסיור וירטואלי: שמוליק וינריך
אנרגיות אביביות של התחדשות ופריחה באוויר,
שמביאים אותי לשתף שוב בעיצוב חנות שהורחבה וקיבלה צבע ופנים חדשות רעננות
הפרויקט שיתופי הפעם עם המעצבת האלופה נחי רוט, בדד ליין של 3 שבועות- תכניות, הדמיות, בחירת חומרים והגשות מכרז.
היה מדהים לשלב ידיים, להסתער ולהוציא בס"ד יחד את המיטב בלי פשרות- תכנונית ועיצובית לפרטי פרטים- בלו"ז הקצוב.
העסק- בייבילנד, חנות ותיקה ואמינה למוצרי תינוקות, בני ברקים- אתם בטח מכירים
הדרישה התכנונית- ארגון מחדש, תכנון זרימה נוחה ואחסון יעיל ומכירתי של המוני המוצרים שהלכו לאיבוד בחנות הצפופה
מבחינה עיצובית היתה הדרישה הקלאסית- ליצור חווית קניה אחרת ואווירה מזמינה בהשקעה מינימלית.
מכאן יצאנו לדרך-
התחלנו בהעמדה חדשה- הריסת קירות למרחב אחד גדול עם ויטרינה בולטת פתוחה לרחוב
את הקופה עם כל הפונקציות המשרדיות, כולל פינת קפה לעובדים, הבאנו למרכז- תחומה בעמודים הקיימים
עם תכנון מדוקדק לאופן ומיקום כל קטגוריה ופרט בחנות
משוב נלהב קיבלנו על תשומת הלב להקצות פינת האכלה מפנקת לרווחת הלקוחות
בחלוקת העוגה התקציבית המהודקת שמנו פוקוס בדלפק המרכזי עם נגרות מושקעת והנמכה קלה שיקפיצו את כל החנות,
כדי שבכל שאר הבחירות- ריצוף מידוף ותאורה- נוכל ללכת על האופציה המוזלת ביותר ועדיין לשוות לחנות נראות ייחודית מוקפדת.
את עיקר המשחק יצרנו בצבע- בקורות ובתיחומי קירות ותקרה- בצורניות מעוגלת ורכה
לפלטת הצבעים והטקסטורות בחרנו כחול חי מדגיש עם ורוד מעושן קסום- הצבעים המגדריים, בגוונים שעובדים טוב עם צבעי הבסיס הדומיננטיים של מוצרי החנות, צבעי הלוגו הישן שונו בהתאמה.
לריצוף בחרנו עץ בהיר חמים בשילוב טראצו, שמוסיף נופך וינטג' מסורתי בגירסה צבעונית צעירה
הרצנו הדמיות, תכניות ופריסות מפורטות ו---לביצוע
במקביל לליווי האינטנסיבי בשטח, ביצוע כל ההזמנות הרלוונטיות ותיאום ההתקנות-
נבחרו בקפידה פרטי התצוגה אחד לאחד.
ללקוח נשאר רק לנקות ולמלא מדפים---
בשביל סטיילינג והשלמות- מה טוב שיש את איקאה ואליאקספרס
ועם תוצאה כזאת בס"ד, נשאר רק לרוות סיפוק ונחת מהבייבי. מקוות שגם אתם נהנים
https://vt.p360.co.il/nachi&shlomzi/baby-land/index.html
קרדיט לצילום אלוף וסיור וירטואלי: שמוליק וינריך