אז כמובן שהנושא הראשון (אחרי שאלת הקפה) היה שיווק נכון. שאלתי אותו מהם לדעתו כללי האצבע בשיווק יעיל. האם להשקיע בפרסום, אומר בהכרח להוציא הרבה כסף. למה כ"כ קריטי לייצר תוכנית אסטרטגית רחבה לפני שיוצאים למהלך שיווקי. האם מי שמוכר הרבה זה אומר בוודאות שהוא משווק נכון, כנראה שממש לא. אחד הנושאים שמאוד תפסו אותי אצל מתי זה השיווק למגזרים או בשפה המקצועית - שיווק מבודל. דיברנו על איך עושים את נכון מבלי להיתפס כאחד שפונה רק למגזר מסוים. לדעתו, אם אתה משווק למגזר מסויים אתה חייב להכיר את השפה שלו, ואז אתה חייב להוביל בתחום שלך באותו מגזר, לא פחות. אחלה השראה. דיברנו גם על דור ה-Z מיהו ואיך משווקים בתוכו, היה מרתק ומפוצץ בתוכן.
אני אישית למדתי ממתי את החיבור והאכפתיות שלו לעסק של הלקוחות שלו, הוא לוקח ללב כל מהלך שיווקי שהוא מייצר, ויותר חשוב, הוא לוקח ללב כל מהלך שלא הצליח, ככה מגיעים רחוק.
הספקתי גם:
- מה החשיבות של סדנאות שיווק לעובדים של העסק.
- מהי נקודת התורפה של הפרסומאים.
- מהם האלמנטים שמעיפים הרצאה כמה רמות למעלה.
- עד כמה תשתנה האקדמיה בשנים הבאות.
- ובסוף, טיפ פצצה לכל פרילנס ומשווק.
הנה קישור ישיר להאזנה לפודקאסט
נכון שזה התחום שלי, אני יכול לומר לך שגם אם הייתי חייט הפרק הזה היה מרתק אותי. פרילנס, שיווק נכון זה בייסיק. תיהנה.
וכמובן שלכל שאלה מחשבה או סתם שורה קטנה, אני כאן.