WhatsApp Image 2021-07-19 at 15.43.21.jpeg
WhatsApp Image 2021-07-19 at 15.43.24.jpeg
WhatsApp Image 2021-07-19 at 15.43.25.jpeg


עוד מילדות תושבי בני ברק יודעים שתלבושת אחידה קונים בשרייבר, אמנם לכל בית ספר יש מסורת אחרת וניואנסים שונים בתלבושת, לפעמים היא בצבע ורוד, תכלת, כחול, מפוספסת, משובצת או חלקה, אבל יש רק מקום אחד שיש בו הכל. בין בתי הספר ששרייבר מוכרת כבר שנים רבות את התלבושת האחידה שלהם ניתן למנות את בית יעקב רמת אהרן, בית יעקב תפארת תמר, בית יעקב שיכון ג', בית יעקב מרכז, בית יעקב בית הילד, בית יעקב חורב לבנות, תיכון לוסטיג תיכון בית רבקה, בית ספר חורב לבנים ועוד רבים.

הלימודים אוטוטו מסתיימים והילדים מתכוננים לשנת הלימודים הבאה, בשנה החולפת הם לא רק למדו והחכימו אלא גם גבהו וגדלו. מה שמצריך את החלפת הגרדרובה ובין היתר גם את תלבושת בית הספר. לאף אחד מאיתנו אין כוח להתרוצץ מחנות לחנות למכירה ביתית. לכן שרייבר מאפשרת לרכוש את כל סוגי התלבושות, בהתאמה לבתי הספר, התיכונים והסמינרים השונים. באתר נוח ומתקדם בו ניתן למצוא בקלות כל תלבושת בכל מידה ולהזמין אותה במהירות עד הבית.

אז הסירו מראשכם את הדאגה הזו, כי השנה אתם מסודרים. היכנסו עכשיו לאתר הנוח והמתקדם של שרייבר, ותהנו ממבחר ענק של תלבושות. ובנוסף קולקציית הלבשה אישית בצבעים דגמים ומידות לכל הגילאים, החל מתינוקות ניו בורן ועד גיל הזהב. בקולקציה ניתן למצוא גם מטפחות, בגדי ים, גופיות, ציציות. וכל מה שצריך כדי להתחדש לקראת החגים ובכלל.

אז למה אתם מחכים? הקליקו עכשיו למעבר לאתר, והזמינו לילדיכם תלבושות ובגדי איכות מבית שרייבר ואל תחמיצו את ההטבה הבלעדית לגולשות פרוג 10% הנחה על כל האתר* עם קוד קופון PROG10.

*לא כולל בית ספר וחיסול. בתוקף עד 31.8.21. ט.ל.ח.