התנהלות שיווקית נוסח ארה"ב...

בשבועות האחרונים עלה קמפיין מאסיבי במדיה החרדית/חסידית, בעיקר בפרינט אמנם - אך גם המדיה הדיגיטלית לא טמנה ידה במרשתת.
הקמפיין עסק בסיילללללל (המריחה במקור) של רשת ההלבשה החסידית G&G, שהתמזגה, כך לפי השמועות והפרסומים, עם רשת GB מתחרה של הראשונה עד למיזוג.

אלא, שהתנהלות מהנוסח הזה, נוסח ימי קניה ענקיים שאינם במסגרת העונה אלא משיקולים רווחיים כאלו ואחרים של הרשת, בדומה לשבוע הספר במובנים מסויימים, אינה מקובלת בציבור החסידי הישראלי, לכאורה.

היא מאד מקובלת בציבור הנשים, וכנראה גם בציבור הגברים החסידיים דפוס בארא פארק. כאן- מתאים פחות, עד היום לפחות.

דעתי האישית בעניין, שנוסח הקניה הזה לא מקובל בפלחי השוק המוזכרים משום שהוא אינו נוח לו, בשל הרגלי הקניה השונים יחסית שלו. כמובן, שיש כאן מקום לדעה אחרת, שהיא זו שהובילה לכאורה את הקו בקמפיין, הגורסת כי הרגלי השוק האלו בהחלט מסוגלים להתערות בפלחי השוק שהסגנון זר להם, לעת עתה. ישפטו המומחים, לאחר שישמעו עדויות של השותפים...
חשוב, כמובן, לשים אצבע על התופעה הזו, כי אולי-אולי, כמו בעוד הרבה תחומים, ההרגל האמריקאי משפיע גם על ההרגל הישראלי.

אלא, שלאחר חקירה ודרישה בעניין, נכנסה לתמונה נקודה נוספת שמשפיעה על הדיון הזה, אוהו משפיעה.
החנות התמזגה עם אחותה-מתחרתה לא בשל העוגה שגדולה על חלקיה,אלא משום שלצד אחד לפחות- לא היתה עוגה מספיקה!
המדובר ברשת G&G שפרצה לחיי עולם ההלבשה החסידי בסערה, עם טרקלין מרווח וענק, כורסאות נוחות מדגמים עליהם יושבים אדמור"ים, צעירים אמנם, אך אדמורי"ם... ועוד שלל פינוקים שנועדו לגרום ל"חוויית משתמש", במושגי נער-חסידי-פרומער בן 14. המחיר- היה די בהתאם, בהתחשב בעלויות הרבות שגבתה, מן הסתם החנות לבעליה.

ציבור הרוכשים הצביע ברגליו, כך על פי ה"מומחים" והעדיף את חיסכון הגרוש על פני הנוחות הרגעית, והמשיך לגדוש את מרתפי החנויות הצפופות והלא נוחות, אך הזולות.

וכאן הבן שואל, לגבי מסע ה"סייל": האם לא לכך התכוון איינשטיין כשאמר שטיפשות היא לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאה שונה?

נ.ב. חיכיתי עד היום, סיום המבצע, לצאת ידי חשש "קידום אינטרסים" למרות שאין לי כזה כלל וכלל, אך לצאת אף ידי שיטת בריסק החלטתי לחכות...
על המחבר
ח
חמצוץ, מתמחה דנדש מהניילונים בכתיבה, יכולת שנחבאה הרבה שנים שמנסה להגיע כעת לידי ביטוי...
אשמח מאד לכל הכוונה, ייעוץ הערה וגערה וכמובן גם ביקורת בונה.
בפרטי, או כאן כתגובה...
אה, רגע, איך שכחתי, גם לכל איזו עבודת סטאז' ונסיון, כמובן, אפשר לפנות...

תגובות

את האמת...
חיפשתי, ובכלל התלבטתי אם מותר להעלות.
אלו הרי מודעות פרסומיות לכל דבר ועניין, לא?
 
החנות היתה מפוצצת כל ימי הסייל וכן היא מפוצצת תמיד
המחירים היו באמת זולים כמעט חצי מחיר מכל מקום אחר
 
אתה כותב שהרוכשים העדיפו את המרתפים
בירושלים כמעט כולם כבר עברו לטרקליני פאר (g&g ברדווי רויאל בעלזא) עם כורסאות והכל כי הדברים האלה כן סוחפים את הלקוחות, המחירים לא עלו רק קונים יותר בגלל חויית קנייה.
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

More from חמצוץ

שתף את המאמר

למעלה