העיר ביתר, מתחדשת.
'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ' זכו במכרז הזכיינות להדבקת מודעות רחוב, בביתר עילית. החברה מבטיחה להמשיך לתת שירות ולשפר באופן ניכר את תחום ההפצה בעיר. למה חגגו המפרסמים השבוע? כל הפרטים בכתבה.


את הבשורה קבלו בשמחה, בעלי העסקים בעיר ביתר עילית. 'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ', זכתה במכרז זכיינות, להפעלת לוחות המודעות בעיר, ותמשיך לתת שירות מקצועי, כפי שניתן עד היום לתושבי ביתר. בעלי עסקים, עסקנים, מפרסמים ותושבי העיר בירכו על המהלך, שישדרג את תחום הדבקת המודעות בעיר, לרווחת התושבים. זכייה זו מצטרפת לזכיות נוספות, שזכתה החברה בשנים האחרונות ונחשבת לחברה הזכיינית הגדולה ביותר במגזר בתחום המודעות רחוב.


המדיה היחידה שאין בעולם

אין מדינה או עיר בישראל שמודעות רחוב היא מדיה פרסומית קונבנציונלית. העידן הזה מת מזמן. אבל יש מגזר אחד במדינה אחת בעולם בו המדיה הזו חיה ובועטת, המגזר החרדי בישראל. בזמן שהמגזר הכללי עבר ברובו לפרסום באינטרנט, הפרסום באמצעות מודעות רחוב עדיין מהווה מדיית פרסום חזקה במגזר החרדי.

אין כיום חברה, המפרסמת שירות או מוצר למגזר החרדי המוותרת על מדיה מרכזית זו. ממחקר שביצע מכון "שילוב" עולה, כי רמת החשיפה למודעות רחוב בקרב המגזר החרדי גבוהה ביותר מכ-40% משיעור החשיפה לעיתונות, הן זו היומית והן זו השבועית.

למרות שמדיה זו מטבעה מיועדת לאלה שזמנם בידם, העוברים והשבים ברחובה של עיר שיכולים להרשות לעצמם להקדיש מספר דקות לקריאת המודעות, הרי שגם אלו הממהרים לעבודתם וללימודם, ימצאו בה עניין, אם לא בימי השבוע, הרי שבשבתות וחגים.

WhatsApp Image 2021-04-21 at 17.03.46.jpeg


למודעות רחוב יש מגוון יתרונות נוספים:

  • הן גדולות יחסית ויכולות להגיע לממדים גדולים מאוד. המודעה משדרת עוצמה, בולטת ונראית מכל מקום וזה מה שעושה את ההבדל!
  • למודעה המפורסמת על לוח מודעות יש נוכחות של 3-4 ימים ברצף, חברות הזכיינות דואגות שהמודעה תישאר שם במשך ימים! וזה מבטיח שאלפי אנשים יראו את המודעה.
  • ישנה חשיפה גדולה בכל שכונות העיר בריכוזים החרדיים בדיוק איפה שגרים אלפי לקוחות פוטנציאלים
  • מודעת רחוב פונה לכל הפלגים לכל הזרמים כך שאין צורך ליצור מודעה מיוחדת לכל פלג ולפרסם במגוון עיתונים במקביל תוך התאמת תוכן וסגנון.

יותר מסודר יותר מפוקח

תחום הדבקת המודעות עבר שדרוג רציני. כיום התחום הרבה יותר מסודר ובמרבית מהערים החרדיות פועל זכיין המקבל אישורים להדבקה לפי תוכנית מסודרת ובלוחות קבועים. ישנה פעילות גם לשיפור נראות הלוחות ולתחזוקה הולמת. כמו כן פועלים פקחים המשגיחים על ביצוע ההדבקה והתנהלות סדירה לפי התקנים.


ללא ספק מודעות הרחוב ימשיכו להיות חלק מתרבות הפרסום של המגזר ולכן, הבשורה הטובה שקיבלו החודש תושבי ביתר עילית והמהלך המבורך שבוצע, הם רק ההתחלה של צמיחה ושגשוג אדיר של עולם הפרסום החרדי.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו 077-8046916 או בקרו באתר

https://www.pirsumgil.co.il/street-about/?channelID=24626&mt=RE&ga1=1