היי,
רותי שפירא, בעלת סטודיו בוטיק-'רותיש'
מעצבת וממתגת קרוב לעשור.
האתר החדש שלי: https://rutish.co.il/
אז---
אתחיל בסיבות העיקריות שפשוט גרמו לי לקום ולהחליט שאני חייבת אתר לעסק שלי.
והם הם הסיבות המרכזיות מדוע גם עסק קטן צריך אתר אינטרנט:
סיבה 1 : כי הלקוחות מחפשים אותך
הלקוחות מחפשים מידע עליך. הם מחפשים כל הזמן, גם כשאינך מודע לכך. החיפוש חייב להותיר רושם חיובי.
סיבה 2: כי אתר אינטרנט משדר אמינות
בהמשך לסיבה #1, הלקוחות מחפשים חיזוק לכך שיש על מי לסמוך, שהאדם / חברה / ארגון שעומד מנגד מייצג משהו מסודר ואמין.
אתר תדמית לעסק בהחלט משרת את המטרה הזו, בעיני הלקוח המודרני הדבר מקנה תחושת רצינות וביסוס של העסק, ושלילת האפשרות שמדובר במשהו חובבני וארעי.
סיבה 3: כי אתר אינטרנט הוא הקטלוג הטוב ביותר
הקטלוג האינטרנטי תמיד מעודכן, בקלות. הוא נגיש ללקוח הפוטנציאלי מהמשרד שלו, מהספה בסלון ומכל מקום. כמה פעמים קרה לכם שדיברתם עם לקוח שביקש המלצות / דוגמאות לעבודות? מה יותר נוח מלהפנות אותו אל האתר שלנו לצפייה בקטלוג וקבלת מידע נוסף?.
סיבה 4: כי זו דרך נוחה לשמור על קשר עם הלקוחות
לעדכן מבצע חדש, מיקום חדש של העסק, שינוי בשעות הפתיחה של שבוע מסויים – כל אלה ועוד הם פרטים שהיינו רוצים לאפשר ללקוחות שלנו לקבל, לתת להם להתעדכן בכל מה שמשתנה בעסק. בנוסף, ללקוח יש אפשרות לפנות באמצעות טופס יצירת קשר גם אם אינו יכול לשוחח טלפונית, ולקבל מענה מתאים.
סיבה 5: כי האתר שלך תמיד זמין, גם מחוץ לשעות הפעילות
הלקוח יכול לגשת אל המידע בכל יום, בכל שעה. אתר האינטרנט עובד 24/6, מספק את המידע לאורך כל שעות היממה וללא תלות בשעות הפעילות של העסק. לקוח שמתפנה רק בשעת לילה מאוחרת כנראה לא יחייג אלינו לשאול שאלה, ולכן המידע צריך להיות נגיש עבורו.
האתר עונה על הצורך הזה בצורה הטובה ביותר.
לסיכום: אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, גם הקטן ביותר – הוא חובה במציאות של היום. להקים אתר תדמית פשוט לא מוכרח להיות סיפור יקר.
הוא מספק כל כך הרבה תועלות לביסוס מעמדו של העסק ומיתוגו, לצד מידע רב שנגיש לרשות הלקוח, וחוסך לנו זמן רב בהסברים מיותרים שחוזרים על עצמם בכל שיחה עם כל לקוח פוטנציאלי – כל המידע קיים באתר. עסק שלא מבין את זה – יבין בעתיד.
אז מה עומד מאחורי rutish.co.il ?
לפני הכל- קרדיט ענק לבונת האתר- זהבי יאיר - אקלר.
על מקצועיות שאין לה מתחרים, טעם מדהים ואסתטי, והמוווווווון סבלנות שלא נגמרת..
ממליצה עליה בלב רותח.
מייל של זהבי: zy4926אין לכתוב כתובת מייל
ועכשיו---
כמה מילים ושיתופים קטנים על מאחורי הקלעים של האתר שלי:
תמיד אהבתי צבעוני, ותשאלו את כל הלקוחות שלי, צהוב הוא הצבע הדומיננטי בעיצובים שלי,
וגם תמיד ידעתי- שהאתר שלי יהיה צבעוני, טרנדי, ומושך מאד את העין. בקיצור - אחר!
הצבעים שנבחרו בסופו של דבר:
זה המשיך בחבילה מגניבה ממש שרכשתי באתר המדהים: https://www.designcuts.com/
הרבה אלמנטים - מוקאפים של one color בגון אחיד טון על טון.
אפשר לשחק איתם ולשנות גוונים.
מהם בעצם בניתי את השפה העיצובית הכוללת של האתר בפרט, ושל המיתוג הכללי שלי בכלל.
מצרפת כמה סקיצות מהתהליך:
המבורגר- תפריט.
מראה דף הפרויקטים, לפני ההנפשות.
המון שבירת ראש ומוקאפים ע"מ ליצור שפה וצבעוניות אחידה בעין:
דף צור קשר, שגם עליו היו שינויים הלוך ושוב עד שהגענו למוגמר:
בהיר מיד, לא מושך מספיק.. זה לא זה..
אחרי ניסוי ותהייה-
זה זה!-
והקטע העיקרי היה עיצוב דף הבית-
מה רואים מיד כשנכנסים לאתר.
ידעתי שזה צריך להיות הכי מודרני, הכי אחר, והכי טוב..
אבל לא הצלחתי להגיע לרעיון מספיק טוב..
ניסיתי ליצור דף בית מגניב- עם נורה, שתתחלף מצהוב ללבן,
הרעיון לא צלח.. או לא היה מספיק טוב, זה יכול לסחרר ההבהוב הזה..
ולעשות לכולם כאב ראש..
ואז- העלתה זהבי המדהימה רעיון גאוני-
תמונה שמחליפה גוון בגלילה
ופה-
השתמשתי בכל האלמנטים שרק באו בחשבון ובניתי 3 תמונות בגוון שונה, עם אלמנטים מתחלפים,
כשהנורה- שהיא המוטיב העיקרי, נשארת במיקום זהה.
וכך- התקבלה התוצאה המדהימה הזו:
עוד תוספות של הנפשות לפרויקטים,
הנפשות לאלמנטים שבתוך האתר,
וכמובן גלריה מלאה עבודות שמוצגות בצורה הכי טובה שיש..
ו---
כמובן הדובדבן שבקצפת-
הטבה יחודית ושווה באמת!
20% הנחה אמיתיים! על כל חבילות המיתוג והפרסום.
אז--
מוזמנים לבקר, להנות ולשתף
וליצור עסקאות משתלמות..
רותי שפירא, בעלת סטודיו בוטיק-'רותיש'
מעצבת וממתגת קרוב לעשור.
האתר החדש שלי: https://rutish.co.il/
אז---
אתחיל בסיבות העיקריות שפשוט גרמו לי לקום ולהחליט שאני חייבת אתר לעסק שלי.
והם הם הסיבות המרכזיות מדוע גם עסק קטן צריך אתר אינטרנט:
סיבה 1 : כי הלקוחות מחפשים אותך
הלקוחות מחפשים מידע עליך. הם מחפשים כל הזמן, גם כשאינך מודע לכך. החיפוש חייב להותיר רושם חיובי.
סיבה 2: כי אתר אינטרנט משדר אמינות
בהמשך לסיבה #1, הלקוחות מחפשים חיזוק לכך שיש על מי לסמוך, שהאדם / חברה / ארגון שעומד מנגד מייצג משהו מסודר ואמין.
אתר תדמית לעסק בהחלט משרת את המטרה הזו, בעיני הלקוח המודרני הדבר מקנה תחושת רצינות וביסוס של העסק, ושלילת האפשרות שמדובר במשהו חובבני וארעי.
סיבה 3: כי אתר אינטרנט הוא הקטלוג הטוב ביותר
הקטלוג האינטרנטי תמיד מעודכן, בקלות. הוא נגיש ללקוח הפוטנציאלי מהמשרד שלו, מהספה בסלון ומכל מקום. כמה פעמים קרה לכם שדיברתם עם לקוח שביקש המלצות / דוגמאות לעבודות? מה יותר נוח מלהפנות אותו אל האתר שלנו לצפייה בקטלוג וקבלת מידע נוסף?.
סיבה 4: כי זו דרך נוחה לשמור על קשר עם הלקוחות
לעדכן מבצע חדש, מיקום חדש של העסק, שינוי בשעות הפתיחה של שבוע מסויים – כל אלה ועוד הם פרטים שהיינו רוצים לאפשר ללקוחות שלנו לקבל, לתת להם להתעדכן בכל מה שמשתנה בעסק. בנוסף, ללקוח יש אפשרות לפנות באמצעות טופס יצירת קשר גם אם אינו יכול לשוחח טלפונית, ולקבל מענה מתאים.
סיבה 5: כי האתר שלך תמיד זמין, גם מחוץ לשעות הפעילות
הלקוח יכול לגשת אל המידע בכל יום, בכל שעה. אתר האינטרנט עובד 24/6, מספק את המידע לאורך כל שעות היממה וללא תלות בשעות הפעילות של העסק. לקוח שמתפנה רק בשעת לילה מאוחרת כנראה לא יחייג אלינו לשאול שאלה, ולכן המידע צריך להיות נגיש עבורו.
האתר עונה על הצורך הזה בצורה הטובה ביותר.
לסיכום: אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, גם הקטן ביותר – הוא חובה במציאות של היום. להקים אתר תדמית פשוט לא מוכרח להיות סיפור יקר.
הוא מספק כל כך הרבה תועלות לביסוס מעמדו של העסק ומיתוגו, לצד מידע רב שנגיש לרשות הלקוח, וחוסך לנו זמן רב בהסברים מיותרים שחוזרים על עצמם בכל שיחה עם כל לקוח פוטנציאלי – כל המידע קיים באתר. עסק שלא מבין את זה – יבין בעתיד.
אז מה עומד מאחורי rutish.co.il ?
לפני הכל- קרדיט ענק לבונת האתר- זהבי יאיר - אקלר.
על מקצועיות שאין לה מתחרים, טעם מדהים ואסתטי, והמוווווווון סבלנות שלא נגמרת..
ממליצה עליה בלב רותח.
מייל של זהבי: zy4926אין לכתוב כתובת מייל
ועכשיו---
כמה מילים ושיתופים קטנים על מאחורי הקלעים של האתר שלי:
תמיד אהבתי צבעוני, ותשאלו את כל הלקוחות שלי, צהוב הוא הצבע הדומיננטי בעיצובים שלי,
וגם תמיד ידעתי- שהאתר שלי יהיה צבעוני, טרנדי, ומושך מאד את העין. בקיצור - אחר!
הצבעים שנבחרו בסופו של דבר:
זה המשיך בחבילה מגניבה ממש שרכשתי באתר המדהים: https://www.designcuts.com/
הרבה אלמנטים - מוקאפים של one color בגון אחיד טון על טון.
אפשר לשחק איתם ולשנות גוונים.
מהם בעצם בניתי את השפה העיצובית הכוללת של האתר בפרט, ושל המיתוג הכללי שלי בכלל.
מצרפת כמה סקיצות מהתהליך:
המבורגר- תפריט.
מראה דף הפרויקטים, לפני ההנפשות.
המון שבירת ראש ומוקאפים ע"מ ליצור שפה וצבעוניות אחידה בעין:
דף צור קשר, שגם עליו היו שינויים הלוך ושוב עד שהגענו למוגמר:
בהיר מיד, לא מושך מספיק.. זה לא זה..
אחרי ניסוי ותהייה-
זה זה!-
והקטע העיקרי היה עיצוב דף הבית-
מה רואים מיד כשנכנסים לאתר.
ידעתי שזה צריך להיות הכי מודרני, הכי אחר, והכי טוב..
אבל לא הצלחתי להגיע לרעיון מספיק טוב..
ניסיתי ליצור דף בית מגניב- עם נורה, שתתחלף מצהוב ללבן,
הרעיון לא צלח.. או לא היה מספיק טוב, זה יכול לסחרר ההבהוב הזה..
ולעשות לכולם כאב ראש..
ואז- העלתה זהבי המדהימה רעיון גאוני-
תמונה שמחליפה גוון בגלילה
ופה-
השתמשתי בכל האלמנטים שרק באו בחשבון ובניתי 3 תמונות בגוון שונה, עם אלמנטים מתחלפים,
כשהנורה- שהיא המוטיב העיקרי, נשארת במיקום זהה.
וכך- התקבלה התוצאה המדהימה הזו:
עוד תוספות של הנפשות לפרויקטים,
הנפשות לאלמנטים שבתוך האתר,
וכמובן גלריה מלאה עבודות שמוצגות בצורה הכי טובה שיש..
ו---
כמובן הדובדבן שבקצפת-
הטבה יחודית ושווה באמת!
20% הנחה אמיתיים! על כל חבילות המיתוג והפרסום.
אז--
מוזמנים לבקר, להנות ולשתף
וליצור עסקאות משתלמות..
רותיש - רותי שפירא - rutish - רותי שפירא
Businesses that talk beauty תראו איזה יופי ברוכים הבאים לסטודיו שמדברים בו יופי מנחשת שהגעתם לכאן כי חשוב לכם שהעסק יבלוט ויתפוס נוכחות בשוק.וזה בהחלט מה שחשוב, כשיש סביבכם כל כך הרבה מתחרים… רק תיאום ציפיות קצר:אתם רוצים לבלוט ולהרוויח מזה, ואני יודעת איך לעזור לכם להגיע ללוק הנכון,כך שמכאן הכל...
rutish.co.il