חדר ארונות מגבס - מעלות וחסרונות :

מי אף פעם לא חלם על ארון מסודר, מושלם לאחסון בגדים, נעליים ותיקים ?

האם ידעתם שאחד האופציות הטובות ביותר לשטח כזה הוא ארון מגבס ? סוג זה של ארון מאפשר סדרה של שילובים, ומתאים היטב בחללים שונים, מן הקטן ביותר עד הרחב ביותר.

ארון גבס מאפשר ארגון מושלם של בגדים ופריטים אישיים אחרים - בצורה אלגנטית ומותאמת מקסימלית לצרכים שלכם.

רוצים לדעת יותר על ארונות גבס ? אנסה בכמה מילים לתת סקירה תמציתית.

נפריד את היתרונות והחסרונות העיקריים של ארון הגבס, כדי לקבוע אם זה המודל המתאים ביותר עבור הבית שלך.

היתרונות של ארון גבס :

1.יחודיות - לא לכולם יש חדר שינה זמין או מקום גדול בבית עבור בניה של ארונות מותאמים. ארונות גבס מאפשרים שימוש בחללים הקיימים, והעיצוב הסופי מותאם לחלוטין לפי הצרכים שלכם. נקודה חשובה נוספת לציין כי ארון הגבס מאפשר צבעים שונים סוגים של גימור .

2. מחיר - בין סוגים שונים של ארון, תאמינו או לא, ארון הגבס נמה בין האפשרויות היעילות ביותר. המחיר יקבע בהתאם למספר הנישות והפרופילים שילוו את הפרויקט. בסופו של דבר, ניתן לקבל ארון יפיפה, תוך חיסכון של עד 40% לעומת עץ.

3. התאמה אישית לפי מידה - כל מי שאוהב ריהוט מעוצב יודע כי לעתים קרובות קשה ליישב מחיר עם איכות ופונקציונליות. ארון הגבס, במקרה זה, הוא זול יותר מאשר ארון בנגרות ועדיין מאפשר ניצול מקסימלי של כל פינה בפרויקט.

4. איכות – מקובל לחשוב שגבס הוא שביר מדי בשביל להחזיק משקל כמדף בארון – אבל זה לא נכון. בפועל ארון גבס מציע עמידות רבה לאורך שנים .

החסרונות של ארון גבס :

  • התקנה והרכבה- לכלוך, ואבק. החומר מייצר הרבה אבק לכן אני ממליצה להוציא את כל הרהיטים הסמוכים או לכסותם לחלוטין .
  • חוסר גמישות - לאחר בניה והרכבה של הגומחות במקומות הנבחרים לא ניתן להזיזם או לשנות את ארגון הפרויקט. בתור ארון בגדים זה פחות קריטי, במיוחד אם מחשבים מראש את הצרכים והגבהים הנדרשים.
באופן כללי ניתן לבנות את ארון הגבס עם כל התכונות והייחודיות של ארון רגיל. ניתן לעצב אותו באמצעות וילונות, דלתות זכוכית, מגירות, מתלים, מדפים ספציפיים לנעליים ואפילו תאורה אלגנטית – זה יכול להיעשות ע"י נורות LED או ספוטים ספציפיים עבור כל נישה.



  • IMG-20190627-WA0001.jpg
על המחבר
תמי רוטנברג
שלום!
נעים להכיר, שמי תמי רוטנברג, אדריכלית פנים ירושלמית, אני מתכננת ומעצבת בתים ללקוחות פרטיים שרוצים בית בתכנון ועיצוב אישי, ובסטנדרט מקצועי גבוה.
אני מגשימה זאת על ידי המון הקשבה, חשיבה, השקעה וניסיון, ומחויבות לתוצאה מושלמת !
אם אתם חושבים על שיפוץ בקרוב או בעתיד, קבלו מדריך שכתבתי (על בסיס תכנים שכתבתי עבור אתר הידברות ופלטפורמות נוספות) ובו סקירת כל השלבים בתהליך, לחצו כאן. אם אתם ממש לקראת בנייה – צרו קשר כעת 0587126130 לשיחת אבחון, יש לי עבורכם נוסחה מנצחת לבית אישי בדיוק בשבילכם!

תגובות

נקודה נוספת - הניקיון של המדפים מגבס
וגם האבק שיכול להצטבר יותר מארון עץ. תקנו אותי אם אני טועה
 
כתבה מהממת!

וגם האבק שיכול להצטבר יותר מארון עץ. תקנו אותי אם אני טועה

אני חושבת שהיא צודקת, זה אולי החסרון הכי בולט של גבס ,
גם זה שהוא יכול לקבל דפיקות וצריך חידוש או צביעה לתקופות
יש דרך להתגבר או להחליש את שני הדברים האלו ?
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

More from תמי רוטנברג

שתף את המאמר

למעלה