מאמרים מאת גבריאל פ.

גבריאל פ.
צפיות
2,415
תודות שהתקבלו
60
תגובות
16
מה זה שיווק RTM? Real time marketing (או בקיצור RTM) - שיווק בזמן אמת או פרסום בזמן אמת. בעולם השיווק באינטרנט המונח מתאר פרסום בזמן אמת. הכוונה למהלכים שיווקיים, בדרך כלל בדיגיטל וברשתות החברתיות, המתייחסים למאורע המתרחש כעת בשיח הציבורי ואינם נמצאים בתקציב של המשרד בתחילת השנה. במסגרת...
גבריאל פ.
צפיות
1,083
תודות שהתקבלו
11
תגובות
2
לא פעם נתקלים אנו בהודעות שונות "דובר המשטרה למגזר.." "מדוברות בית החולים נמסר.." דובר העירייה מגיב ל.." מה תפקידו של הדובר? ואת מי הוא מייצג?
גבריאל פ.
צפיות
1,462
תודות שהתקבלו
17
תגובות
4
את חיים זאנוויל, אי אפשר היה לפספס. מאז ומתמיד, הותיקים אומרים שכבר 'מאז שהשכונה נוסדה' הוא לא פספס את האפשרות להיות 'ראש וראשון' כפשוטו.
גבריאל פ.
צפיות
2,808
תודות שהתקבלו
24
תגובות
22
בקמפיין מבריק שהתחיל ע''י קבוצת פרסומאים בארה''ב, ביקשו מכל מי שביכולתו - גרפיקאים - מעצבים - קופירייטרים - להצטרף למיזם "כח היחיד" וכל מודעת ה⁸סברה חדשה שיתעדכן כל הזמן, להפיץ בקרב כל חביריו ובני המשפחה ובכל דרך אפשרית. המיזם עורר את הרחוב החרדי בחודשיים אחרונות ופאנלים רבים התקיימו בקרב...
גבריאל פ.
צפיות
2,337
תודות שהתקבלו
24
תגובות
6
סלוגן, הסיסמה שתלווה את העולם ותזכיר להם בלי מילים, את העסק שלך.
גבריאל פ.
צפיות
2,892
תודות שהתקבלו
49
תגובות
10
איש השיווק האמריקאי טום פיטרס כתב במאמר שפרסם כי מיתוג אישי אינו מתבסס על שיפור עצמי, אלא על "אריזה מחדש" או "מיצוב מחדש". כלומר, המיתוג לא נועד לשפר את האדם, אלא רק את האופן בו רואים אותו אחרים. בעידן של היום השיווק האישי הנו חלק בלתי נפרד מדרך חיינו, בין עם מיתוג אישי פרטי, מיתוג אישי למוצר...
גבריאל פ.
צפיות
2,207
תודות שהתקבלו
19
תגובות
8
תוכן שיווקי הינו תוכן ממומן או תוכן מקודם בעיתונות ונקרא גם: כתבה פרסומית, כתבה שיווקית. תוכן המופיע באמצעי התקשורת דומה בצורתו ובסגנונו לתוכן מערכת העיתון / מגזין / אתר וכדו', אך למעשה מהווה פרסומת בתשלום. להבדיל מפרסומת סמויה, שבה הצרכן של אמצעי התקשורת אינו מקבל שום מידע על כך שמוצגת לו...
גבריאל פ.
צפיות
1,678
תודות שהתקבלו
21
תגובות
4
השבוע אנו נחשפים בכלי מדיה שונים למסע פרסומי על לומדי דף היומי, כשיומם הגדול הגיע, וזוכים הם לסיים את הש''ס כולו אחרי שבע שנות עמל. מאות מעמדי סיומי הש''ס מתקיימות ברחבי העולם ובארה''ק, קהילות הקודש, ארגוני לימוד, רבני השכונות, בתי כנסת שכונתיים וכוללים פרטיים. מטרת המעמדים היוקרתיים למען כבוד...
גבריאל פ.
צפיות
10,377
תודות שהתקבלו
110
תגובות
43
בקמפיין מבריק שהתחיל ע''י חסידות סאטמר בארה''ב, ביקשו מכל מי שביכלתו להצטרף למיזם "כח היחיד" וכל מודעת ה⁸סברה חדשה שיתעדכן כל הזמן, להפיץ בקרב כל חביריו ובני המשפחה ובכל דרך אפשרית. בתרגום ההודעה: "הכח היחיד שלך יכול לנצח צרת רבים! תמיד רצית ש"העסקנים" יעשו משהו בקרב הציבור להסברת החשיבות של...
גבריאל פ.
צפיות
1,451
תודות שהתקבלו
28
תגובות
5
"אנחנו מחלקי הקרח ועכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם זה שהמציאו את המקרר" אמר דרור פויר, אחד המנהיגים הבולטים של התארגנות העיתונאים, הוא התכוון לעיתונות המודפסת. הקביעה שלו על המקררים היא נוגה ומשעשעת בו-זמנית, אבל היא לא מדויקת. כשהומצאה הטלוויזיה חשבו שהרדיו מת, אבל הוא חי וקיים ומשגשג. גם הספרים...
גבריאל פ.
צפיות
2,128
תודות שהתקבלו
20
תגובות
6
יחסי ציבור: יח''צ שם העוסק במקצוע: יחצ''ן מלחמת המפרץ ב-1991 נודעה כמלחמה שנולדה מתוך יחסי הציבור המתוחכמים, שהפעילה הפזורה הכוויתית במטרה להביא להתערבותן הצבאית של ארצות הברית ושל נאט"ו, לנוכח פלישת הכוחות העיראקיים לכווית. אפשר לראות במלחמה זו גם פעולה יחצנית של הנשיא האמריקאי ג'ורג' בוש...
גבריאל פ.
צפיות
1,131
תודות שהתקבלו
15
תגובות
3
במחקר מסויים לפני כמה שנים מדדו ומצאו שכל אדם נחשף לכ 7000 מסרים ביום, חצי מהמסרים האלו הם מסרים שיווקיים (והנה כמה דוגמאת להמחשה למה שהעין נקלט: שילוט על חלון קדמי מונית עם שם החברה, בלנק בכל רשת לכל אורך מדפי החנות עם שם כל מוצר והמבצע, אפילו המדבקה של המחיר על המוצר מוטבע עם לוגו, שילוט רחוב...
גבריאל פ.
צפיות
1,602
תודות שהתקבלו
24
תגובות
4
לפני 50 שנה המציא סטיבן קינג, אבי האסטרטגיה הפרסומית, את המונח פלנינג בסוכנות JWT בלונדון. מים רבים זרמו מאז בתמזה, ומיליוני בריפים עברו במשרדי פרסום בכל רחבי העולם, אבל על דבר אחד אין עוררין: תחום הפלנינג התפתח ונהפך למרכזי בכל משרד פרסום המכבד את עצמו. נראה כי מחלקת האסטרטגיה והפלנינג נמצאת...
גבריאל פ.
צפיות
1,420
תודות שהתקבלו
17
תגובות
1
הלקוח כבר בחר לעצמו את משרד הפרסום הכי טוב בעבורו, ישב על הבריף יחד עם מנהל הקמפיין והלך להמשיך לנהל את העסק והמוצרים שהוא עתיד לשווק בתקופה הקרובה. מי אמר שהכספים הרבים שהוא משקיע באבחת חתימה, אכן מוזרמים לבמות הפרסום הנכונות ביותר בעבורו? התקציבאי אחראי במשרד פרסום בניהול ומעקב פרויקט עבור...
גבריאל פ.
צפיות
2,686
תודות שהתקבלו
31
תגובות
4
מהו בריף? "בריף" הפרסום (brief) הינו מסמך המועבר לעיתים על ידי הלקוח ונשלח למשרד פרסום או נכתב על ידי התקציבאי והפלנר יחד עם הלקוח ומועבר למחלקות האחרות במשרד הפרסום או באמצעות תקצביאי. ותפקידו להעביר את הצרכים של הלקוח מהקמפיין. באמצעות הבריף, איש הקריא טיב יידע לבחור פרסום אשר יתאים לקהל היעד...
גבריאל פ.
צפיות
2,300
תודות שהתקבלו
29
תגובות
7
מושגים רבים נבנו, נכתבו, נמחקו ושוב חזרו בווריאציות שונות, סביב תפקידו של ה'פרסומאי', אשר בדרך כלל מהווה שם כוללני לתהליך בו מתנהלים אישים שונים בעלי תפקידים שונים, כדי להגיע למטרה אחת: פרסום. אז, קודם כל בואו נשב על זה פתוח: מהו פרסום? פרסום הינו העברת מסרים אל קהל היעד באמצעי המדיה השונות...
גבריאל פ.
צפיות
7,365
תודות שהתקבלו
150
תגובות
20
אחד הדברים שתפסו את עייני בחודשים אחרונים מבין שלל הפרסומים שנגעו בנו כך או אחרת, הוא הפרויקט המדהים של ארגון 'דרשו' - עם תמונות חיים אותנטיות. הפרויקט שידר לכולנו סיפור של אהבת התורה משולב משפחתיות - בכל צעד ביום. ללא קריאייטיב מיוחד. מי שעומד מאחורי הפרויקט הם משרד הפרסום בארה''ב dartmedia...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  31  פעמים

לוח מודעות

למעלה