בשורה בעולם העיתונות החרדית: 'המבשר' משיק מהדורה חדשנית חינמית

חדשנות בעולם העיתונות החרדית זה לא דבר שקורה כל יום, הבוקר התעוררו עשרות אלפי מנויי המבשר למהדורה חדשנית מונגשת ומותאמת לכל הפלטפורמות לצד חידוש מרענן ייחודי תוספת של טורים פרשנויות ומדורים פופולריים ממוספי העיתון.


הבוקר שלכם עומד להשתנות ולהתרענן.
מהדורת 'המבשר - מייל' משנה את פניה בשדרוג מהפכני ויוצר עניין במתכונת פרימיום ייחודית אשר תישלח מדי בוקר לרבבות המנויים המקבלים את מהדורת המבשר מייל הישר לתיבת המייל או הוואטסאפ. כל מה שעליכם לעשות (גם אם הנכם כבר מנויים על מהדורת המבשר מייל הישנה) הוא להירשם מחדש, ברישום קליל, ולהתחיל ליהנות ממיטב החדשות בהנגשה ידידותית.

בהמבשר מציינים: "למעלה מ-65,000 מנויים כבר מקבלים מדי בוקר את מהדורת המבשר מייל של עיתון 'המבשר' אשר נשלח בתפוצות המייל והוואטסאפ ונהנים מדי יום מעיתונות חרדית, משובחת ושמורה, המגישה את כל הכותרות החדשותיות - במיוחד בימי המלחמה בהם אנו מצויים, תוך כדי מעקב חדשותי ופרשני מרתק אחר כל מה שמתרחש בזירה המלחמה. לצד סיקור חדשותי מקיף בכל התחומים, ביטחון, כלכלה ורווחה, שלטון ומוניציפלי, חוץ ותפוצות, כשעל המלאכה אמונים כתבי השטח וסופרי המבשר. חלקים נרחבים מעמודי החדשות מוקדשים לחדשות הציבור החרדי וסיקור קהילות הקודש, תוך כדי התייחסות לנושאים החשובים העומדים על הפרק, ויצירת פסיפס חדשותי-יהודי מרהיב ויחיד מסוגו".

לגבי המהדורה החדשנית אומרים ב'המבשר': "לאחר חודשי פיתוח ויצירה ארוכים, מהדורת המבשר מייל משנה את פניה והיא תופיע בממשק ידידותי ונוח, המותאם במיוחד לחוויית הקריאה הדיגיטלית, בקריאה נוחה ומאירת עין. לצד זאת, נוספו במהדורת המבשר מייל מדורי תוכן איכותיים וטעימות משלל הגיליונות המשובחים של 'המבשר'. ואם חוגגים את התחדשות מהדורת המבשר מייל, זה הזמן גם למבצע מנויים חינם עם פרסים יקרי ערך".

וזה רק לנרשמים לקבל את מהדורת המבשר מייל (ולמנויים הקיימים: הנרשמים מחדש), ייכנסו להגרלות נבחרות על פרסים יקרי ערך. בין ההגרלות: זוג כרטיסי טיסה לקברי צדיקים באירופה. סופ"ש זוגי בבית מלון נבחר בארץ. מחשב נייד. מארז משחקי פליימוביל לכל המשפחה. ועוד, ועוד. ההגרלה תיערך בס''ד ביום חמישי כ"ח סיון 4/7/24.

כל מה שצריך לעשות, הוא להירשם - לקבלת מהדורת המבשר מייל או בוואטסאפ להצטרף למגוון ההגרלות ובעיקר להנות מעיתונות מיטבית ומשובחת מדי בוקר מחדש.

להרשמה חינמית וכניסה להגרלה >>>

ב'המבשר' מבקשים להוסיף בסיום: "חפץ ה' בידנו יצליח ומעשה ידינו כוננהו".​