אתמול היתה לי שיחה עם בעל עסק מתחיל
הוא אמר שהוא לא משווק כרגע לקהל ספציפי כי הוא בהתחלה ולא רוצה להגביל את עצמו...
הוא משווק לכולםםםםם...
מפה לשם כשניסיתי להבין כמה באמת מגיעים מהשיווק והפרסום שהוא עושה הוא הגיע לתשובה שחשבתי:
לא מגיעים
מה שהסברתי לו (וחפרתי כי זה קריטי!)
שאם אתה מדבר לכולם, אתה בעצם מדבר לאף אחד ספציפי
אז אתה בעצם
מדבר
לאף
אחד
לא פלא שאף אחד לא הגיע
ככל שיש לבעל עסק יותר אומץ "לוותר" על חלקים מהקהל, ולדייק לדייק לדייק מי הלקוח שלו ואל מי הוא מדבר
הוא ידע למי עליו לדבר, איך נכון לדבר אליו, מה כואב לו, מה הוא צריך,
וממילא יצליח לגעת בו!
כמובן שכל הדיוק הזה דורש עבודה, ולפעמים בטווח הקצר זה נראה כביכול "מיותר"
יאללה בואו נוציא כבר מודעה, מפיק כבר סרט
אבל תזכרו שתמיד עדיף להשקיע קודם כל בבסיס חזק ויציב לפירמידה ולא להיפך...
והדיוק הטיפונת חופר הזה הוא קריטי כדי שלא תזרקו כסף על פרסום לפח!
וכדי שהפרסום שלכם ישיג את המטרה שלו, ידע בלקוחות הפוטנציאלים המדויקים לכם ויגרום להם לקנות ממכם.
(כמובן שאנחנו מדייקים את הקהל למי שבאמת צריך אותנו אז גם אין מצפון שכאילו גרמנו למישהו להוציא סתם כסף...)
אצלינו בסטודיו כל סרט עובר תהליך מדויק וקפדני של דיוק הלקוח (ולא רק.. חח יש עוד פרמטרים לחפור עליהם)
אבל ככל שאנחנו יודעים יותר מי הלקוח ומה הוא צריך אנחנו מדייקים אליו ברמה שהוא ירצה אותנו ולא הפוך
וכל החלטה בסרט! מרמת הפורמט, האורך ועד מי יקריין בסרטון ובאיזה קצב
מושפעים מהדיוק והתחקיר של ההתחלה.
לא משנה באיזה שלב אתם בעסק, לא משנה מה הפרסום הבא שאתם הולכים להוציא ובאיזה פלטפורמה
ת-ד-י-י-ק-ו!!! ותראו ישועות
הוא אמר שהוא לא משווק כרגע לקהל ספציפי כי הוא בהתחלה ולא רוצה להגביל את עצמו...
הוא משווק לכולםםםםם...
מפה לשם כשניסיתי להבין כמה באמת מגיעים מהשיווק והפרסום שהוא עושה הוא הגיע לתשובה שחשבתי:
לא מגיעים
מה שהסברתי לו (וחפרתי כי זה קריטי!)
שאם אתה מדבר לכולם, אתה בעצם מדבר לאף אחד ספציפי
אז אתה בעצם
מדבר
לאף
אחד
לא פלא שאף אחד לא הגיע
ככל שיש לבעל עסק יותר אומץ "לוותר" על חלקים מהקהל, ולדייק לדייק לדייק מי הלקוח שלו ואל מי הוא מדבר
הוא ידע למי עליו לדבר, איך נכון לדבר אליו, מה כואב לו, מה הוא צריך,
וממילא יצליח לגעת בו!
כמובן שכל הדיוק הזה דורש עבודה, ולפעמים בטווח הקצר זה נראה כביכול "מיותר"
יאללה בואו נוציא כבר מודעה, מפיק כבר סרט
אבל תזכרו שתמיד עדיף להשקיע קודם כל בבסיס חזק ויציב לפירמידה ולא להיפך...
והדיוק הטיפונת חופר הזה הוא קריטי כדי שלא תזרקו כסף על פרסום לפח!
וכדי שהפרסום שלכם ישיג את המטרה שלו, ידע בלקוחות הפוטנציאלים המדויקים לכם ויגרום להם לקנות ממכם.
(כמובן שאנחנו מדייקים את הקהל למי שבאמת צריך אותנו אז גם אין מצפון שכאילו גרמנו למישהו להוציא סתם כסף...)
אצלינו בסטודיו כל סרט עובר תהליך מדויק וקפדני של דיוק הלקוח (ולא רק.. חח יש עוד פרמטרים לחפור עליהם)
אבל ככל שאנחנו יודעים יותר מי הלקוח ומה הוא צריך אנחנו מדייקים אליו ברמה שהוא ירצה אותנו ולא הפוך
וכל החלטה בסרט! מרמת הפורמט, האורך ועד מי יקריין בסרטון ובאיזה קצב
מושפעים מהדיוק והתחקיר של ההתחלה.
לא משנה באיזה שלב אתם בעסק, לא משנה מה הפרסום הבא שאתם הולכים להוציא ובאיזה פלטפורמה
ת-ד-י-י-ק-ו!!! ותראו ישועות