שתחדש עלינו
המכירה לקהילה מובילה גישה חדשנית וחכמה לצרכנות נבונה

'המכירה לקהילה' שהמציאה ופיתחה את מודל הקניה השיתופית במגזר החרדי ממשיכה להתרחב ולחדש ■ מהפכת הקניה החכמה שמובילה המכירה מעניקה לכם את האפשרות לחסוך בגדול ולהתכונן לחגים בנוחות ובראש שקט ■ קונים נכון, קונים חכם / א.ש אורי

'המכירה לקהילה' מזוהה יותר מכל עם המושג 'קניה שיתופית' - שימוש בכוח הקניה החזק של ציבור גדול שמתאגד בצורה חכמה, על מנת לקבל מחירים טובים יותר.
המהפכה שחוללה המכירה כבשה את הציבור בסערה, עוד ועוד נקודות מכירה נפתחות וניתן לראות שהיום כולם יודעים: כאשר אנחנו קונים יחד, הכסף שלנו שווה יותר.
המכירה מתקיימת אחת לשבוע בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום, בעשרות ריכוזים חרדיים בנקודות שונות. עשרות אלפי לקוחות אוספים את הזמנתם ששולמה מראש בנוחות ובקלות, ונהנים ממגוון ענק של מוצרים בשלל קטגוריות: מזון, חשמל, ביגוד, תכשיטים ועוד במחירים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר, פשוטו כמשמעו.

איך זה עובד?​

התהליך פשוט קל ונוח, בוחרים את המוצרים הנמכרים במכירה מתוך הקטלוג שמופץ בימים אלו או בטבלת אקסל הנשלחת במייל או באתר 'המכירה לקהילה'.
בוחרים את כמות היחידות מכל מוצר, ומשלמים באשראי בצורה מאובטחת.
ביום המכירה מגיעים, אוספים את המוצרים וחוסכים אלפי שקלים בשנה!
כמה חכם, ככה פשוט.

סוד ההצלחה של 'המכירה לקהילה' טמון במספר יתרונות ייחודיים, שהופכים את השירות לחוויית קנייה ממכרת כבר מהפעם הראשונה.
הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:​

מחיר זול משמעותית​

בזמן שכולם מתלוננים על יוקר המחיה ההולך וגדל, במכירה לקהילה מתמקדים בשינוי המצב.

עם מגוון רחב של מוצרים מכל תחומי החיים ובמחירים תחרותיים, הקונים חוסכים אלפי שקלים בשנה.
זו הדרך החכמה ביותר לבצע קניות במחירי עלות שמתאפשרים רק במודל הקניה השיתופית.

איכות בלתי מתפשרת​

המחירים הנמוכים לא באים על חשבון האיכות. המכירה לקהילה שמה דגש על איכות גבוהה, עם מוצרים שנבחרים בקפידה: פירות וירקות מובחרים טריים, מוצרי חשמל ממותגים, ומגוון רחב של מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.​

שירות אישי ואדיב​

המתנדבים במכירה מבטיחים חוויית קנייה נוחה ומהנה, תוך שמירה על אווירה נעימה ושירות מעולה. השילוב בין תודעת שירות גבוהה לדאגה לכל לקוח הופך את חוויית הקנייה למינימלית במחיר – ומקסימלית בשירות.

קנייה חכמה וממוקדת​

בשונה מהקניות בחנויות רגילות, שם עלולים להתפתות למוצרים מיותרים בשל סף גירויים גבוה, הקנייה במכירה לקהילה היא ממוקדת ויעילה. הזמנת המוצרים מראש מאפשרת קנייה מדויקת של מה שצריך באמת, תוך חיסכון בכסף וזמן.

תהליך מהיר יותר​

בעוד שהקניות ברשתות דורשות לעיתים שעות ארוכות, כולל סיבוב בין המדפים ותורים בקופה, במכירה לקהילה הכל חכם ופשוט יותר. התשלום מתבצע מראש, כך שביום הקנייה כל שנותר הוא להגיע לנקודת האיסוף הקרובה, ולאסוף את המוצרים – קנייה נוחה, מהירה ויעילה!​



1727181280983.png