הקרניז הינו אלמנט אדריכלי המופיע בחלקו העליון של הקיר או מעל דלתות ופתחים. הקרניז מתאפיין בכך שהוא בולט תמיד מקו הקיר ויוצר מראה יוקרתי לבית. אדריכלים ומעצבי פנים מכנים את הקרניז גם "פרופיל דקורטיבי" ומשתמשים בו בדרכים נוספות לעיצוב הבית ולאו דווקא בפינות התקרה. כיום הקרניז מגיע במגוון עצום של צורות עיצוביות שנותנות נופך ויוקרה לעיצוב הבית.
מטרתו העיקרית של הקרניז היא קישוט ועיטור חלל הבית, אך בנוסף לכך משמש גם כחיפוי והסתרת פגמים כגון הפרשי גובה, עמודי יסוד, צנרת וחוטי חשמל הבולטים בבית בצורה לא אסתטית וכן הסתרת מסילות הוילון. וכל זה בדרך מקורית שיוצרת מראה יוקרתי ולא יקר כלל.
אומנם הוספת קרניז בבית אינה החלטה הרת גורל, אך בהחלט חשוב לחשוב על כל הפרטים מראש. הסיבה העיקרית לכך היא, שמדובר על החלק העיקרי של מראה הבית שישאר אתכם למשך שנים ארוכות, ולכן חשוב לבחור את החומר גלם המתאים לכם לפי מקום התקנתו אם זה בגובה החשוף לפגיעות או שלא. לדוגמה:
פוליאוריטן: הינו חומר מוקצף העמיד מאוד בפני פגימות.
פוליסטירן: הינו קלקר דחוס שעיקר שימושו בסמוך לתקרה במקום שאין יד מגיעה.
פולימר: הינו יציקת פלסטיק קשיח ואינו מושפע מפגיעת מים.
וכן יש לבחור מתקין מקצועי עם ניסיון בהתקנת קרניז. וכמובן את המחיר שיתאים לתקציב שלכם.
אנו ב"דקורטיב" מאמינים בכך שכל מי שיש לו ידיים טובות יכול בעצמו להתקין קרניז ולשדרג את מראה הבית מקצה לקצה במחיר לא יקר. ולשם כך אנו משאילים לכל לקוחותינו ערכה מקצועית לחיתוך פינות הקרניז להתקנה מושלמת ומקצועית.
לפרטים והזמנות: 052-7674133
קרניזים פוליאויטאן.gif