קְנַאקֶדִיג, עוצמתי - חודש הספר תשפ"ד

ספרים קונים בחודש הספר! | ברשת ספרי אור החיים מזכירים: נצלו את ההזדמנות של פעם בשנה ליהנות ממיטב הספרים במחירים ובמבצעים שלא יחזרו | ולסיום, לא שכחנו מבצע בלעדי לגולשי פרוג

חודש הספר הגיע - תודו שחיכיתם!

חודש הספר המשתלם של תשפ"ד יוצא לדרך, וכבכל קיץ גם השנה ייהנו אלפי הלקוחות משבועות ארוכים, עוצמתיים וגדושים בכל טוב, כשאלפי ספרי קודש מכל מקצועות התורה מוצגים על במות המבצעים המהודרות, ואינספור ספרי קריאה מרתקים מכל הז'אנרים והסוגים מוצבים על מדפי ההטבות העמוסים.
חודש הספר עבור חובבי הקריאה הוא חודש שלם של חלום. לעבור בסניפים, להריח את ניחוח הדפוס המשכר, למשש את הכריכות וליהנות מחודש של הזדמנויות חד פעמיות.

חודש הספר תשפ"ד - כל מה שצריך לדעת

"חודש הספר הוא חגיגה לחובבי הספרים" פותח ר' יעקב ביבלה מנכ"ל רשת ספרי אור החיים בשיחה שערכנו עמו לרגל השקת חודש הספר השנתי בסימן 'קְנַאקֶדִיג' (- חזק, עוצמתי ביידיש).

ביבלה ממשיך ומסביר את הקונספט 'קְנַאקֶדִיג': "הפעם זהו לא חודש הספר שהכרתם. השנה, לרגל המצב ובכדי לספק יותר שעות חוויה והנאה לכל המשפחה - היקף המבצעים וההטבות חריג בהיקפו ומגיע עד 70% הנחה בכל המחלקות בחנויות הרשת!"
"אני קורא לכל חובבי הספרים בכל הגילאים, הורים ומנהלי מוסדות, עכשיו הזמן לרכוש ספרים. יש לכם חודש אחד בשנה גדוש במבצעים ובהטבות, מוזמנים לנצל אותו", סיים.




רגע… נראה לכם ששכחנו אתכם? ;)

גולשי פרוג מרוויחים יותר!
גשו לחנות ספרי אור החיים הקרובה לביתכם,
תגידו שהגעתם דרך פרוג ותוכלו להנות מאקסטרה הנחות.



לרשימת הסניפים המלאה >>>


לסיום, נזכיר לכם שאפשר להנות מכל מבצעי חודש הספר המטורפים
גם באתר ספרי אור החיים - כנסו לקישור
השנה זה קְנַאקֶדִיג! - חודש הספר תשפ"ד באתר ספרי אור החיים>>




ט.ל.ח
החברה זכאית להפסיק את המבצע בכל עת
תקף בסניפים בלבד עם קוד קופון: פרוג
מוגבל ל 4 יחידות / מימושים ללקוח