ב"ה
פי אקסטרה נותן לך יותר!

עם כרטיס פי אקסטרה של פאגי תקבלו מגוון הנחות שיעזרו לכם להעביר את הקיץ בכיף

'בין הזמנים' כבר כאן ומי מאיתנו לא מחפש לאן עוד אפשר לצאת לטייל עם המשפחה בהרבה הנאה פחות הוצאות. עם כרטיס פי אקסטרה של פאגי תוכלו ליהנות יותר ולהוציא פחות. בהצטרפות לכרטיס ההטבות פי אקסטרה של פאגי נהנים ממועדון הטבות שוות במיוחד ואקסטרה הטבות במגוון רב של רשתות מזון, אופנה, מוצרי חשמל, טקסטיל וכלי בית ועוד.

בפאגי רוצים שתהנו מהחופשה כמה שיותר ולכן לכבוד החופש הגדול וחופשת 'בין הזמנים' מחכות לכם במועדון ההטבות של פי אקסטרה מגוון הטבות שוות ומפנקות לבחירתכם כגון: 25% הנחה ברכישת מנוי מטמון משפחתי של רשות הטבע והגנים, מגש פיצה משפחתית ברשת פיצה שמש ב-15 ₪ ו-2 כדורי גלידה ברשת קצפת ב-15 ₪ בלבד.

איך זה עובד? פשוט ביותר! משלמים עם כרטיס האשראי פי אקסטרה במגוון ענק של עסקים, צוברים הנחה מסכום הרכישה ככסף מזומן לכרטיס הנטען פי אקסטרה, ממשים את הכסף שנטען בכרטיס הנטען בכל אחת מהרשתות שבנבחרת המועדון.

לדוגמה: קונים מוצר חשמל, משלמים בכרטיס אשראי של פאגי וצוברים כסף לקניה הבאה באחת מהרשתות הנבחרות במועדון. הגעתם לחנות בגדים שנבחרת המועדון? ממשו את ההטבה בסכום שצברתם. כמה קל ככה נחמד!

בכדי להבין עד כמה קשובים בפאגי לציבור החרדי ניתן לראות כי המיוחד ברשימת החנויות המשתתפות במבצע ההטבה, הינה העובדה שמדובר בחנויות פופולריות בציבור החרדי, כך שגם נהנים מקניה בחנות וצוברים כסף וגם ניתן לממש אותה בחנות אהובה ממש ליד הבית.

בין הרשתות הנוספות המשתתפות במועדון ההטבות של פי אקסטרה תמצאו את דבי וולף, תכשיק, טרקלין חשמל, פוד אפיל, נעמן, קבוצת גולף, כיתן, ורדינון, פפאיה, פולגת, סטייליש, הום סטייל ועוד. רשימת הרשתות המלאה מעודכנת באתר ישראכרט וניתן לעיין בה בכל עת.

להצטרפות לחצו כאן או פנו לסניפי פאגי ותהנו!

כי אקסטרה הטבות – זה פאגי.

* כפוף לתנאי הבנק וחברת האשראי אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.