מקומות אחרונים במגמות ההייטק ב'פרונט' –
בשורות תעסוקת העילית לבוגרות בית יעקב


בשורה מקצועית כזו לא נשמע זה זמן רב: 'בית המורה' – מרכז ההכשרה המקצועית הגדול והמוביל בציבור החרדי במקצועיות ובפיקוח רוחני, משיק מתכונת לימודים מקצועית המתקדמת ביותר 'פרונט' למידה מקצועית של מקצועות המחר בתחומי התוכנה, מקצועות המזוהים כבר היום כמקצועות העתיד וזוכים לביקושי שיא להשמה ולגמולי שכר גבוהים ומשמעותיים במיוחד.

אם עד היום הכרנו בעיר את מקצועות התכנות במתכונתם הקלאסית של פיתוח תוכנה, אפליקציות ותכנות לחברות הזנק, הרי שעם המיתון העולמי בתחום המאפיין את השנתיים האחרונות, צועד העולם הכלכלי לתכנות ממוקד בעולם התעשייה כמו הנדסת מערכות מידע, ביוטק והנדסת חשמל, תחומי יסוד שהפכו לעוגן הקיום של העולם הכלכלי ונחשבים בעמדת זינוק מדהימה.

'פרונט' – מגמת העילית של מקצועות העתיד היא חוד החנית החרדית של 'בית המורה' – המותג שהפך שם נרדף להשכלה מקצועית לפרנסה בדרך בית יעקב. בית הספר החדש כשמו, יעמוד ב'פרונט' העולם הכלכלי החדש עם בשורת לימודים ענקית המאפשרת למידה עתירת ידע של מחוננות בית יעקב בתחומי העילית של מקצועות התכנות, עם צפי מיוחד מעל הממוצע של השמה בעבודה ושיעורי השתכרות גבוהים במיוחד.

'פרונט' מציעה את מסלול 'ביוטק' – ביוטכנולוגיה, תחום יסוד בהנדסת מזון ותרופות בתעשייה, תחום המשלב מדע והיי-טק ומקשר בין מספר תחומים מדויקים כמו ביולוגיה, מעבדות, פרמקולוגיה, פודטק, כימיה והנדסת כימיה, לימודים הפותחים הזדמנויות תעסוקה בפיתוח תרופות, מחקר ותעשיית המזון, כאשר מקצוע זה הופך לבסיס הקיומי של הענף בשנים הבאות.

תחום נוסף הוא ניתוח מערכות מידע, העילית שבתחומי מערכות התוכנה כאשר הלימודים הם למנתחת מערכות מידע - Data Systems בעולם ה-AI המשלב מגוון כישורי תכנון, ניהול שיווק, ופרזנטציה, תחום הנהנה מביקושי גבוהים במיוחד בשכר גבוה בשוק.

הנדסת חשמל תחום עם עתיד מובטח ושכר גבוה. המעניק לראשונה פריצת דרך והזדמנות ייחודית להוביל בתחומי יעוץ ותכנון חשמל באדריכלות וחברות בניה. במסגרת לימודים מקצועית וחדשנית בשיתוף חברת החשמל עם התמחות נוספת במכשור רפואי.

ימים אחרונים לקבלת החזר למודים עד 90% מימון לימודים, כאשר לראשונה מגמות הלימודים כולה הבנויה בפיקוח רוחני מלא, הינה בשיתוף הסתדרות ההנדסאים בישראל, יתרון כביר המהווה פריצת דרך של ממש ביתרונות מקצועיים ואפשרויות ההשמה בתחומים אלו.

המגמה החדשה פונה לעילית שבבוגרות בית יעקב, לכל מי שמזהה הזדמנויות וחותרת אל הדבר הבא המבטיח גם השמה בשיעורים גבוהים במיוחד ובעיקר – אפשרות השתכרות נוחה ומתגמלת מעל הממוצע במקצועות התכנות הקלאסיים, בלא לוותר כמלא נימה על דרך בית יעקב ולמידה באופן מפוקח והדוק כדעת מרנן ורבנן שליט"א בלימודים על טהרת הקודש שנופו ונבחנו בקפידה, בסביבת לימודים סמינרית ברורה ומובהקת המאפשרת קניין דעת מתוך יראה בנתיבי דרכו החינוכית של 'בית המורה' – בית יוצר חינוכי המעמיד אלפי תלמידות בחותם רוחני ומקצועי.

המגמות החדשות תילמדנה בשלוחה המרכזית בבני ברק, במתכונת של לימודי ערב ובניהול של מיטב גורמי המקצוע בתחום.

הרישום 'לפרונט' הינו בטל' 053-3128665 או במייל ask@byta.org.il

'פרונט' פונה כאמור לבוגרות הסמינרים של 'בית יעקב', כבשורה אמיתית של מקצועיות עילית במעטפת רוחנית לבנות בית של תורה עם עוגן יציב והשתדלות יציבה ונכונה לפרנסה בכבוד

לכל מידע נוסף כאן