מה כל כך טוב בלאונארדו פניקס ודאלי 3

1718797309445.png

ניסתם כבר את לאונארדו פניקס , אני בטוח שכן מי לא?
תאמת גם אני לא נסתי בהתחלה עד שחלטתי שאני אנסה והופתעתי !!

אם תמיד תהיתם מה באמת הגורם לזה שדאלי 3 ולאונרדו פניקס כל כך טובים אז באו תשמעו
לאונרדו פניקס הוא בעצם בנוי על אותם עקרונות של דאלי 3 ומה הם
הדבר הראשי הוא שלא רק שהבינה יוצרת תמונה היא גם לפני כן עורכת את הנחיה שלכם ומה שטוב בזה שלא צריך להיות מומחים גדולים בלכתוב הנחיות לבינה היא פשוט מבינה לבד מה אתם רוצים
והנה דוגמה
התמונה שמופיעה פה בכותרת המאמר נוצרה בלאונרדו פניקס הנחיה שאני כתבתי לה היא כזאת " אוטובוס נטוש בחורשה מכוסה דשא "
ושימו לב איך הוא שיפץ את הנחיה שלי ברמה שפעמים משורה אחת זה יכול להגיעה לעשר שורות
"פסל אוטובוס חלוד ומיצב מדיה מעורבת, השוכן בתוך חורשה שלווה, מוקף בצמחייה עבותה באווירה חמימה ומנומרת שמש. האוטובוס התוסס של פעם עומד כעת כעדות לזמן, גווניו הדהויים מכוסים על ידי עשב אמרלד, גפנים מכוסות ופרחי בר פורחים, משתלבים בנוף הטבעי. התמונה משדרת תחושת מלנכוליה נוסטלגית, שטופה באור חם וזהוב, עם גווני אדמה עמומים ופסטלים רכים, מעוררת איכות חלומית, כאילו הזמן עצמו עמד מלכת, לוחש סודות לעצים העתיקים. "

אז לא צריך להיות כל כך מקצוענים ועוד משהו טוב בלאונרדו פניקס זה שאפשר ליצור בזה תמיד, נכון שאפשר בערך רק 6 תמונות ביום ולבזבז את כל הקרדיטים , זה עדיין לא כמו נייט קפה ועוד המון אתרים שדאלי שלוש הוא רק לפרמיום
הנה דוגמה מדאלי שלוש , ההנחיה של תמונה זו היא "שולחן יומולדת יוקרתי עם עוגת חמש קומות וסרט תזכורת מעל. כל העוגה מלאה בורדים כתומים ועל העוגה תלויה דיסקית של כפיר ביביס "
זה לא בדיוק עבד אבל שימו לב לשיפוץ ההנחיה
"צור סצנת שולחן יומולדת יוקרתית כאשר החלק המרכזי הוא עוגה מפוארת בעלת חמש קומות מעוטרת בורדים כתומים. על פסגת העוגה, הניחו סרט תזכורת המסמל זיכרון. במקום דיסק ספציפי, שלבו כדור מופשט ומעוטר התלוי על העוגה שמתיישר עם הפרטים המורכבים והאופי הפנטסטי של הסצנה. תארו את הסצנה בצבעים עשירים ועמוקים וגוונים משלימים, המשקפים את המהות של אמנות קונספט פנטזיה. האמנות צריכה להיות ברזולוציית 8k, להדגים את האיכות החזותית המגמה בפלטפורמות אמנות דיגיטליות הכוללות ציורי מט."
1718798137004.png

פשוט הזוי וטוב מקווה שיביא לכם תועלת ,
ואם עוד לא בדקתם את לאונארדו פניקס תבדקו מהר

תודה רבה על הקריאה !!
על המחבר
מ
אני (מון בלאן) כותב מקצועי עם התמחות בטכנולוגיות מתקדמות, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI). עם ניסיון רב בכתיבה לאתרים טכנולוגיים שונים, בעבודתי אני משלב ידע טכני עמוק עם הבנה רחבה של השפעת הבינה המלאה על תעשיות שונות, כמו גם על חיי היום-יום של אנשים.
מקווה לעזור לכם!

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צה

א לְכוּ נְרַנְּנָה לַיי נָרִיעָה לְצוּר יִשְׁעֵנוּ:ב נְקַדְּמָה פָנָיו בְּתוֹדָה בִּזְמִרוֹת נָרִיעַ לוֹ:ג כִּי אֵל גָּדוֹל יי וּמֶלֶךְ גָּדוֹל עַל כָּל אֱלֹהִים:ד אֲשֶׁר בְּיָדוֹ מֶחְקְרֵי אָרֶץ וְתוֹעֲפוֹת הָרִים לוֹ:ה אֲשֶׁר לוֹ הַיָּם וְהוּא עָשָׂהוּ וְיַבֶּשֶׁת יָדָיו יָצָרוּ:ו בֹּאוּ נִשְׁתַּחֲוֶה וְנִכְרָעָה נִבְרְכָה לִפְנֵי יי עֹשֵׂנוּ:ז כִּי הוּא אֱלֹהֵינוּ וַאֲנַחְנוּ עַם מַרְעִיתוֹ וְצֹאן יָדוֹ הַיּוֹם אִם בְּקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ:ח אַל תַּקְשׁוּ לְבַבְכֶם כִּמְרִיבָה כְּיוֹם מַסָּה בַּמִּדְבָּר:ט אֲשֶׁר נִסּוּנִי אֲבוֹתֵיכֶם בְּחָנוּנִי גַּם רָאוּ פָעֳלִי:י אַרְבָּעִים שָׁנָה אָקוּט בְּדוֹר וָאֹמַר עַם תֹּעֵי לֵבָב הֵם וְהֵם לֹא יָדְעוּ דְרָכָי:יא אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי בְאַפִּי אִם יְבֹאוּן אֶל מְנוּחָתִי:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

עופות בצבעי מים • אתגר 109

לוח מודעות

שתף את המאמר

למעלה