לראשונה בחינוך המיוחד:

אהל שרה פותחת מסגרת "כולל" לנערים בוגרים עם מוגבלות


בשורה מרגשת להורי נערים בוגרים עם מוגבלות קוגניטיבית: ארגון 'אהל שרה' פותח לראשונה מסגרת כולל מותאמת, ראשונה מסוגה בישראל, הממשיכה את המהפכה שחוללה אהל שרה עם פתיחת ישיבת "תפארת שמואל", הישיבה הראשונה מסוגה בארץ לבחורים עם מוגבלות.



WhatsApp Image 2024-08-05 at 11.49.34.jpeg


הכולל החדש, "אוצרות התורה", שיפעל לצד ישיבת 'תפארת שמואל' בתוך העיר בני ברק, יתן מענה לביקוש הרב מצד ההורי הנערים המסיימים את המסגרת הישיבתית, ומעוניינים במסגרת המשך לבניהם, שתעניק להם סביבה תורנית, אווירה ישיבתית תומכת ומעצימה, לצד הכשרה לתעסוקה.

"הקמת הכולל היא הגשמת חלום והמשך ישיר לחזונם של הוריי ע"ה, מייסדי הארגון.״ אמר ראש מוסדות אהל שרה, הרב אברהם ישראל גינזבורג: ״הכולל יעניק לבוגרינו הזדמנות להמשיך ולהתפתח בסביבה תורנית, תוך השתלבות בעולם התעסוקה".

במסגרת הכולל, ילמדו החניכים סדר לימוד ישיבתי, הכולל שעות תפילה ולימוד קבועות, לצד הכשרה מקצועית שתאפשר להם להשתלב בשוק העבודה.

רכז הפעילות, הרב גנגר, הדגיש את החשיבות הרבה של הקמת הכולל: "הכולל הוא בשורה של ממש לחניכים ובוגרים עם מוגבלות, המעוניינים להמשיך ולהעמיק את לימודי התורה, תוך השתלבות משמעותית בעולם התעסוקה".

מנהלת אהל שרה מלכה וינברג: ״הכולל החדש הוא צעד נוסף במהפכה שמובילה אהל שרה בתחום החינוך המיוחד, ומסמל את המחויבות העמוקה של הארגון להעניק לכל חניך, את ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו ולחוות את המסלול שעוברים כל בני גילו.״​

WhatsApp Image 2024-08-05 at 11.50.34.jpeg