לימודי בישול וקונדיטוריה – תמיד חלמתם להיות אלופים במטבח?


תמיד חלמתם לפנק את הסביבה שלכם במנות מרשימות ובקינוחים טעימים בארוחות השבת, החג, בימי ההולדת של הילדים וסתם באירוח של חברים או משפחה? בקמפוס הקולינרי, הקמפוס החרדי המוביל ללימודי קונדיטוריה ובישול, אנחנו מציעים מגוון קורסים אשר לא דורשים ידע או ניסיון קודם. הקורסים יאפשרו לכם לשדרג את יכולות הבישול והאפייה שלכם לשמחת כל בני המשפחה, ואם תרצו – גם לעבוד בתחום. כל מה שצריך זה אהבה גדולה לבישול ולאפייה, תשוקה למטבח ואנשים אהובים שנהיה מוכנים להשקיע בשבילם.


unnamed (3).jpg



למי הקורסים של הקמפוס הקולינרי מתאימים?​

ההנחה הרווחת היא שלימודי בישול וקונדיטוריה נמשכים חודשים ואפילו שנים, ומייעדים אותנו למסלול קריירה נצחי מאחורי מעבד בצק ותנור. ואנחנו? בסך הכל ביקשנו להכין מתוקים מיוחדים לשבת, מגש אירוח לחברים או לכל היותר למכור עוגות שמרים לשכנים. בקמפוס הקולינרי יש דרך אמצע! אנחנו מציעים קורסים שונים מתחום הקונדיטוריה והבישול, קצרים וארוכים, בני מפגשים בודדים או כאלה שנמשכים חודשים, והכל לפי הצורך האישי והמקצועי שלכם.


הקורסים שלנו:​

הקורסים בקמפוס הקולינרי מותאמים לציבור החרדי, כלל המתכונים וחומרי הגלם כשרים.


קורס ויטרינה פריזאית​

קורס קונדיטוריית בוטיק, בדיוק כפי שאת מדמיינת שויטרינת קינוחים פריזאית צריכה להיראות. הקורס הוא באורך קצר יחסית – 10 מפגשים, ובסיומו תדעי להכין קינוחים טעימים, מודרניים ויפים בטכניקות מיוחדות. כדי ללמוד ויטרינה פרזיאית את לא צריכה ניסיון קודם, אך כן אוריינטציה לעולם הקינוחים. במילים אחרות: כבר הוצאת לא מעט עוגות תחת הידיים שלך, ואת מרגישה שהגיע הזמן שלך לעלות כיתה.

unnamed.png




קונדיטוריה קלאסית​

הקורס המושלם ללימודי קונדיטוריה מהבסיס ועד ליצירת קינוחים מעולים, ב-12 מפגשים בני 4 שעות כל אחד. הקורס לא מצריך ידע קודם, ובמסגרתו תלמדי את כל מה שתמיד חלמת – בצק פריך ובצק רבוך, בצק שמרים ובצק מתפצח, לחמים, עוגות מסוגים שונים ובעצם מה לא? קורס קונדיטוריה קלאסית אמנם מעניק תעודה מקצועית אך בגלל אורכו הממוצע הוא מתאים מאוד גם למי שמחפשת לפתח את התחביב שלה או לפתוח עסק קונדיטוריה ביתי.

unnamed (2).jpg




קורס פטיסיירי שף​

קורס פטיסיירי שף הוא קורס מקצועי מאוד, והוא מתאים למי שמעוניינת לא רק להיות קונדיטורית מוסמכת, אלא קונדיטורית-על, ואפילו עם מקום משלך ועם קינוחים ברמה הגבוהה ביותר. בהתאם לכך, מדובר בקורס ארוך: 50 מפגשים, 5 שעות שבועיות. ומיועד למי שמוכנה להשקיע כדי לצאת עם תעודת מקצוע.

unnamed (1).jpg




יש גם לימודי בישול​

לצד קורסים מעולם הקונדיטוריה, בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים מגוון קורסים מודרניים מעולם הבישול. בין הקורסים המובילים אצלנו תוכלו למצוא לימודי בישול גורמה, קורס פרופשיונל שף וקורס הכנת מגשי אירוח.

  • קורס פרופשיונל שף – קורס בישול מקיף – ממש מהבסיס ועד לשיטות בישול מתקדמות, שיעניק לכם את הידע והכלים לעבוד בתחום הבישול באופן מקצועי. הקורס מתאים גם לחסרי ידע וניסיון בתחום​


  • קורס בישול גורמה – קורס המיועד לבעלי ידע וניסיון בעבודות המטבח, אשר רוצים לשדרג את יכולות הבישול שלהם מבישול ביתי מעולה לבישול גורמה.

  • קורס מגשי אירוח – קורס מדהים לנשים שאוהבות לארח, ולמי שמעוניינת להפוך את האהבה שלה לבישול למקצוע. בקורס מגשי אירוח נשלב קלאסיקה, עכשוויות וטעמים ממטבח ונלמד להכין שלל מארזים מפנקים ומלאים בסטייל – מטבלים, סלטים, מאפים קינוחים ועוד​


    unnamed.jpg


בקרוב, יתחיל משהו טוב!


אל תקופת החגים שתגיע אלינו עם סיומו של הקיץ תוכלו להיכנס כשאתם משודרגים, עם קינוחים וטעמים חדשים שאתם כבר יודעים להכין, וריח מדהים ששוטף את הבית. אז מה מדבר אליכם יותר, קינוחים אישיים ומתוקתקים או עוגות שמרים ריחניות של יום-יום? מאפים מתוקים ומלוחים או עוגות ויטרינה גבוהות? ואולי בכלל תבשילים ומגשי אירוח? כדי לקבל פרטים נוספים על קורסים בתחום הקונדיטוריה והבישול, אנחנו מזמינים אותך להציץ באתר שלנו ממש כאן בקישור https://bit.ly/4c8MZwl