לא קונה את הסיפורים שלך – על לקוח פוטנציאלי והדרך ליעד

הרבה פעמים אנחנו מנסים למכור מוצר או שרות וזה פשוט לא עובד.
מגיעים לקוחות פוטנציאלים לחנות או לאתר מסתכלים על המוצר ופשוט עוזבים בלי לקנות שום דבר.
לא מדובר על מקרים בהם מנסים "לדחוף" לאנשים מוצרים שאין להם בו צורך. זו רמאות.
כאן אנחנו עוסקים בלקוח שהמוצר באמת יעזור לו.
הצענו לו את המוצר, הצגנו את היתרונות.
ואז, הלקוח סיים לגלול בדף נחיתה או את ההתכתבות במייל או את שיחת ההכרות,
סיים, עזב, ולא חזר לקנות.
זה מתסכל וחבל, בשבילו, ובשבילנו:(

למה זה קורה?
מה עושים את אלו שכן מצליחים להביא חזרה לקוחות כדי לסיים רכישה?

הם בונים סיפור, מסע לקוח שלם וקוהרנטי.
תחשבו על עלילה, גיבור שעובר דרך תחנות, פועל בתוכן, ומגיע ליעד.
מה קורה כשיש פער ולא ברור איך הוא יגיע מתחנה ג' לתחנה ו'?
הסיפור לא יוכל להמשיך, הגיבור לא יגיע אל היעד.

בחזרה לעולם העסקים,
למה הלקוח לא קנה אחרי שהוא הכיר?
הסיפור דרכו מנסים למכור לא הולם את החוויה אותו הוא עבר.
וצריך לבדוק היכן הפער, איפה חסרה תחנה בדרך, או איפה אין דחיפה לעבור לתחנה הבאה.

דוגמאות על קצה המזלג:
יש מקום בו אפשר לבנות הכרות ארוכה יותר כדי לבנות אמון?
יש סיבה למה לחזור אחרי השוואת מתחרים?
יש דחיפות למה צריך לבצע את הרכישה דווקא עכשיו ולא בעוד שנתיים?
חלק אחד בפאזל חסר?
אי אפשר להגיע ליעד, או לפחות – מאתגר.

מה עם הסיפור שלכם? נסו לבחון אותו במבט מפוקח. הייתם קונים ממנו?
אל תישארו לנוח על מה שקל לבצע. תבנו דרך ברורה שתוביל לקוחות אל היעד.

ובפעם הבאה, על גיבור הסיפור, סטריאוטיפים ולמה חשוב להתמקד בבני אדם.

בפוסט הקודם דברנו על הסיפור של כל מוצר ושירות. בואו לקרוא על זה כאן>
על המחבר
א

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

More from אמנית

שתף את המאמר

למעלה