כללית חנכה את מרפאת הסופרים החדשה בבני ברק



לאחר ציפיה רבה מצד תושבי השכונה ותקופת הרצה קצרה, נחנכה בתחילת השבוע רשמית, מרפאת הסופרים החדשה של כללית. המרפאה ממוקמת במתחם הסופרים בשכונת איילת השחר ברחוב הלח"י בבני ברק ומספקת שירותי רפואה מתקדמים לתושבי האזור, כולל רפואת משפחה, ילדים ושירותי סיעוד.

במהלך חנוכת המרפאה החדשה, נערך במתחם המרפאה סיור חגיגי בהובלת הרב נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת של כללית. בסיור השתתפו הרופאים הבכירים הנמנים על צוות המרפאה, ביניהם פרופ' יהודה קמרי, מומחה לרפואה פנימית, פרופ' דגן עובדי, מומחה לרפואת ילדים, וד"ר יאיר גהרי. כמו כן נכחו בסיור ד"ר שי נתנזון, המנהל הרפואי של מחוז דן-פ"ת, ד"ר מוטי רוטברד, מנהל מנהלת מחוז דן, הרב יחזקאל פקשר והרב אבישי רבי, נציגי כללית האמונים על הנגשת השירותים לתושבים.

פרופ' יהודה קמרי אמר בטקס הפתיחה: "אנו גאים להנגיש את הרפואה המתקדמת ביותר, קרוב לביתם של תושבי מתחם הסופרים. המרפאה החדשה תאפשר נגישות מיטבית לשירותי בריאות איכותיים, עם דגש מיוחד על רפואה מונעת. אנו מאמינים כי באמצעות מניעה וטיפול מוקדם, נוכל להציל חיים ולשפר משמעותית את בריאות הקהילה".

הרב נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת בכללית, הוסיף: "פתיחת מרפאת הסופרים היא צעד משמעותי בהרחבת שירותי כללית בבני ברק. אנו מחויבים להעניק שירות מקצועי ואישי לכל לקוח, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של תושבי השכונה."

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית, סיכם: "המרפאה החדשה היא עדות נוספת למחויבות שלנו לספק את שירותי הבריאות הטובים ביותר לכל לקוח, קרוב לביתו ובקהילתו. אנו ממשיכים לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם הקהילות בבני ברק, כפי שאנו עושים בהצלחה ברחבי הארץ".

מרפאת הסופרים של כללית היא המרפאה הראשונה שנפתחה בשכונה וצפויה לשרת את אלפי המשפחות באזור, ולהוות מרכז בריאות מתקדם, נגיש, ברמה הרפואית הגבוהה ביותר, עבור תושבי מתחם הסופרים והסביבה.