כיצד סוכנות שיווק מקצועית תומכת במאמצי הפרסום שלך

התמקדות בלקוח הסופי - יצירת עניין ומעורבות​

סוכנות שיווק קריאטיבית ופורצת דרך היא מצרך חובה בעידן הדיגיטלי. בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, סוכנות שיווק חכמה מסוגלת לייצר ביקושים למותג ובכך למעשה היא מעצימה ומשפרת את המשפך השיווקי. ניקח לדוגמא אחד הלקוחות החשובים שלנו - מכון התנ"ך בישראל- Israel Bible Cener כדי לתת מספר דוגמאות.

resized_pexels-photo-5986502.jpeg

קרדיט ל cottonbro studio באתר PEXELS



מורה נבוכים- מהו מכון התנ"ך של ישראל?
המותג הוא אתר תוכן באנגלית , שמטרתו להיות ערוץ הוידאו הגדול ביותר לעולם התנ"ך ולסיפורי המקרא. בפוסט זה נתאר כמה דוגמאות לפעילות שכל אתר יכול לבצע כפי שאנחנו עשינו, על מנת לייצר סביבו קהילה תומכת ועניין רב של הלקוחות.​

אמצעי תקשורת חדשניים​

סוכנות השיווק שלנו בעבודה עם הלקוח הנ"ל משתמשת במגוון כלים כגון אימייל מרקטינג, בלוג תוכן מקצועי הנכתב על ידי פרופסורים לתיאולוגיה וחוקרי תנ"ך,כתיבת מצגות עשירות בויז'ואלים ויצירת סרטונים מקצועיים קצרים וערוכים .כל אחד מאמצעי התקשורת הללו שופך אור על פן אחר ביהדות בדרך שונה, ובכך משפר את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים.
צריך לזכור כאשר יוצרים אינטראקציה עם לקוחות או גולשים ברשת זו לא עבודה של זבנג וגמרנו אלא זוהי עבודה יומיומית ומתודולוגית. המטרה היא יצירת קשרים עמוקים בין עולמות התוכן של התנ"ך לאנשים בחו"ל הצמאים לידע אמיתי והתקרבות למקורות השפע של היהדות.​

שילוב טכנולוגיות חדשניות​

מעבר לכלים השיווקיים המקובלים כמו גוגל או פייסבוק, סוכנות שיווק פורצת דרך משתמשת גם באמצעים חדשניים כמו וובינר לייב , ZOOM שהוא סוג של פאנל מומחים של מלומדים הפתוח לדיאלוג עם הקהל היושב בבית,כאשר אותו קהל משתתף פעיל בדיום והוא מוזמן לשאול שאלות על פסוקים או על פרשיות מעולם המקרא.​

התמקדות בלקוח​

אחת מהאסטרטגיות החשובות ביותר של חברות תוכן או חדשות היא הקשבה לשיח המתרחש ברשתות וליקוט של חומרים מעניינים או סוגיות שעולות שם. לדוגמא בניוטור כזה שעשינו עלינו על תופעה רחבה בה רבים מלקוחותינו מעלים שאלות על תורת הגמול ועל מהי התנהגות טובה אל מול התנהגות רעה ולמה בכלל יש רוע בעולם.​

כוחה של המילה הכתובה​

למרות שנוטים היום להמעיט בערכה של המילה הכתובה , עדיין יש מקום של כבוד לבלוגים גם כיום. בעיקר בקרב קהל מבוגר. ניתן לייצר אוטומציה שמיידעת את קהל הקוראים שלכם על פוסט חדש שמתפרסם בבלוג או בעזרת אפליקציה ייעודית לדחוף תוכן חם למודעות הציבורית.​

סרטונים קצרים עם מסר בולט​

יצירת תוכן שיווקי מצולם הינה משימה קלה בעולם של בינה מלאכותית. ניתן להגדיר לכל כלי AI העובד בשיטת כתיבת פרומטים לייצר סרטון אינטרקטיבי ממלל של טקסט ואליו להוסיף תוכן חדש ואותנטי.​

הצעה שאי אפשר לסרב לה​

שיווק מצויין , הוא שיווק שיודע לזקק מסר חזק , העונה לצורך אמיתי שיש לקהל אליו הוא פונה. הדרך הטובה ביותר היא על ידי הצעה שאי אפשר לסרב לה כמו מתן התנסות אמיתית במוצר לתקופת זמן מוגבלת במחיר סימלי תמורת משוב אמיתי על המוצר ורמת השירות. לעיתים רבות החסם העיקרי של הלקןחות שלכם הוא לא המחיר של המוצר אלא עצם נקיטת הפעולה ופינוי הזמן לטובת ההזדמנות.
לסיכום, נסו לאתר את המניעים הרגשיים ואת הסיבות האמיתיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם להתעניינות במה שיש לכם להציע. לאחר מכן למצוא את האופרציה השיווקית כבר תהיה משימה קלה יותר.​