צילום: יוסי זלינגר

כבוד מבית: הכירו את המומחים במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' שזכו לדירוג במדד DNS 100 היוקרתי ברשימת המומחים המובילים בישראל

חברת דן אנד ברדסטריט פרסמה את דירוג Duns 100 של הרופאים המומחים הטובים ביותר בישראל. באופן מרשים, שלושה רופאים מהמרכז הרפואי מעיני הישועה נכנסו לרשימה היוקרתית, שנותנת את החותמת המקצועית למצוינות הרפואית של ביה"ח עם נבחרת רופאים מהטובים בישראל.

פרופ' אריאל מני – מהרופאים המובילים​


מי שמכיר את תחום ההיריון בסיכון, כנראה שכבר שמע על פרופ' אריאל מני שמוגדר כחלוץ בתחומו. אחרי שנים בבתי חולים מובילים, בהן ניהל את חדרי הלידה והמיון המיילדותי, הוא הפך לדמות מפתח בתחום הגינקולוגיה והפריון בישראל.

הקריירה של פרופ' מני היא כמו מסע מתמשך של למידה וחדשנות. אחרי השתלמויות בצפון אמריקה, הוא הביא את הידע החדשני הזה לישראל והשפיע על דורות של רופאים , עם למעלה מ-150 פרסומים מקצועיים. פרופ' מני הוא מכשיר את הדור הבא של הרופאים ומעודד את שילוב הסטודנטים והמתמחים במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' ובכך מעצב את עתיד הרפואה בישראל.

בראיון אתו חשף פרופ' מני גם את מאחורי הקלעים של דמותו המרתקת: "אני נהנה לרוץ ומחזיק ברישיון סקיפר בשיט. אני משתדל לנסוע כמה פעמים בשבוע לים, לרוץ על החוף, לשחות או להשיט ספינה. הים מרגיע אותי ומרחיב את הנפש. ועם כל זה אין מצב שאכבה את הטלפון. הוא זמין לצידי .24/7 גם אם אצא לים, תמיד אשאר במקום עם קליטה. כשאתה רופא אתה לא באמת יכול להתנתק מהעולם".

בתגובה לדירוג המכובד פרופ' מני מסר: "תודה למטופלות, לצוות ולחברים שמעריכים את העבודה הקשה. זה לא מובן מאליו להיבחר על ידי קולגות בתחום ולהימנות על הנבחרת המעולה של רופאים מובילים".

ד"ר אורי ארליך - טכנולוגיה ומסירות הולכים יד ביד​


ד"ר אורי ארליך, בוגר הטכניון, הוא רופא ומקצוען בתחום הטכנולוגי כמנהל יחידת האולטרסאונד במעיני הישועה, הוא שואף לשלב בין טכנולוגיות מתקדמות לטיפול מסור, מה שהופך אותו לדמות מוערכת במיוחד בקרב המטופלים והקולגות כאחד.

מה שמייחד את ד"ר ארליך הוא היכולת שלו לשלב בין דיוק טכני לגישה אנושית וחמה. בין אם מדובר בסקירות מערכות מורכבות או בהדמיות תלת ממד מתקדמות, הוא תמיד מקפיד לתת לכל מטופלת את התחושה החמה והאנושית כבן אדם, מעבר לעבודתו הקלינית, ד"ר ארליך משקיע זמן בהדרכת סטודנטים ומתמחים ומעביר את הידע שצבר הלאה לדור הבא.

ד"ר ארליך גם פעיל מאוד ברשתות החברתיות: "אני כותב מאמרים ומשתף מעבודתי ברשתות החברתיות. קיבלתי פנייה אישית ממטופלת שבעקבות פוסט שלי על תנועות עובר זיהתה שהעובר במצוקה, הלכה למיון בזמן ומנעה פגיעה חמורה".

בתגובה לדירוג המכובד ד"ר ארליך מסר: "אני שמח שהעבודה הרבה והמושקעת שאנחנו עושים למען המטופלות מוערכת גם על ידן וגם על ידי הרופאים הבכירים בתחום שבחרו בנו לדירוג היוקרתי".

ד"ר ענת בק - הרופאה שמביאה חדשנות לרפואת נשים​


ד"ר ענת בק היא שם נוסף שראוי להכיר. היא מייצגת את הרפואה המודרנית בנשים, כשהיא משלבת ידע רחב עם גישה אישית וטיפול מדויק. כבוגרת הטכניון ותואר שני בווירולוגיה, היא התמחתה באורוגינקולוגיה ורפואת רצפת האגן – תחום שלא הרבה עוסקים בו, אך הוא בעל חשיבות רבה עבור המטופלות.

"כשסיימתי סטאז' התלבטתי בין רפואה פנימית (בעיקר בגלל האוכלוסייה המבוגרת שהיתה מרתקת בעיני) לבין מקצוע כירורגי. בחרתי בגינקולוגיה בגלל שבעיני זה אחד המקצועות המגוונים והמרתקים. כשסיימתי התמחות המשכתי לרצפת אגן, שעבורי משלבת גם את האספקט הכירורגי וגם את היכולת להעניק איכות חיים משופרת למטופלות שמגיעות אלי".

ד"ר בק משלבת חדשנות עם ראייה הוליסטית, מה שמאפשר לה להציע פתרונות מתקדמים ומקיפים לבעיות מורכבות. היא פעילה באיגודים בינלאומיים, וכן היא תמיד נשארת בחזית הידע ומביאה גישות חדשניות לטיפול כאן בישראל.

בתגובה לזכייה בדירוג מסרה ד"ר בק: "זה כבוד גדול להיבחר ולעמוד לצד עמיתים ותיקים ומנוסים בתחום. מרגש שהעבודה וההשקעה מוערכים על ידי הסובבים אותך. תודה לכולם".

מהמרכז הרפואי מעייני הישועה נמסר בתגובה לדירוג:
"ההישגים האלו משקפים את המחויבות העמוקה של מעייני הישועה למצוינות קלינית ולמחקר פורץ דרך. עם צוות כזה, המרכז ממשיך להוביל את רפואת הנשים בישראל, ולהבטיח למטופלות את הטיפול הטוב ביותר",