יש לכם חתונה בקרוב?

כך תגיעו לחתונה שמחים ובריאים


התקופה בין האירוסין לחתונה ידועה כתקופה לחוצה שרבים אינם יודעים איך להתחיל בכלל להתארגן בה. המטלות הרבות שיש למשפחה ממוצעת להספיק עד ליום החתונה, הן רבות מאד וחולשות על מגוון תחומים, כשהשאיפה של כולם היא כמובן להגיע ליום החתונה בריאים ורגועים | בדיוק בשביל זה 'מכבי שירותי בריאות' מציגה את "מכבי שמחות" – תוכנית שמלווה אתכם לאורך כל התקופה עד למועד השמחה עם הטבות בריאות בלעדיות לחברי מכבי, ניוזלטרים, פודקאסטים והרצאות זום במגוון נושאים ממיטב המומחים.



פרק משמעותי בחייה של כל משפחה – הוא עת נישואי הילדים. כל ילד או ילדה שבאים בברית האירוסין, זהו נדבך נוסף בבנייתה של המשפחה שמתרגשת ושמחה לקראת יום החתונה.

מרגע סגירת הווארט בין הצדדים ועד ליום החתונה, נרשמת התארגנות קדחתנית בשלל תחומים שכוללת רשימה עמוסה של מטלות שיש לבצען. החל מקניות לכל בני המשפחה וכמובן לחתן או לכלה, הכנות ותיאומים ליום החתונה כמו אולם, תזמורת, צלמים ועוד, ועד דאגה ליום שאחרי החתונה – בחיפוש מקום מגורים לזוג הצעיר וברכישת הנדוניה.

ומה עם הבריאות?


לצד כל ההכנות, תקופה זו היא גם הזדמנות מצוינת לכל בני המשפחה לדאוג לבריאות שלהם ולאמץ הרגלי תזונה נכונה, פעילות גופנית, וכמו כן לבצע טיפולים אסתטיים שונים כמו הלבנת שיניים, טיפולי אסתטיקה ועוד – שיעזרו להם להגיע לחתונה רעננים וזוהרים יותר.

אבל גם בזה קיימים הרבה סדרות וטיפולים ולא תמיד ברור מתי כדאי לעשות כל דבר ועוד לא דיברנו בכלל על המחיר היקר של כל טיפול כזה. אז מה עושים? הכירו את "מכבי שמחות".

תוכנית 'מכבי שמחות' – הינה תוכנית מותאמת אישית לכל בני המשפחה לקראת החתונה, הכוללת מגוון הטבות בלעדיות, כתבות תוכן, דיוור במייל עם טיפים ותכנים מקצועיים מאת מומחי מכבי בהתאמה למועד החתונה.

עוברים למכבי ונהנים ממגוון הטבות בלעדיות: בתחומי העיניים, שיניים, אסתטיקה, משקפיים ועוד.


לצד ההטבות הבלעדיות שמותאמות לתקופה שבין האירוסין לחתונה, מגישה מכבי במסגרת תוכנית 'מכבישמחות' גם ליווי של תכנים מקצועיים בנושאי בריאות הגוף והנפש עד לרגע המרגש – החתונה. התכנים שמותאמים לכל בני המשפחה בהתאמה לזמן שנותר עד מועד החתונה, מוגשים במגוון רחב של פלטפורמות: ניוזלטרים עם טיפים מקצועיים, פודקאסטים מעשירים, הרצאות זום וכתבות תוכן מאת מומחי מכבי - במגוון תחומים; אסתטיקה ובריאות העור, תזונה בריאה, בדיקות ראיה וניתוחי לייזר, פעילות גופנית, בריאות השיניים והתמודדות עם מצבי לחץ.


בהצטרפות למכבי תיהנו גם אתם מכל ההטבות והתכנים שילוו אתכם לחתונה בבריאות איתנה.

אז למה אתם מחכים?

הצטרפו כבר היום למכבי ותבואו לחתונה בריאים, שמחים ורגועים

להצטרפות למכבי – לחצו כאן >