חלומות נעימים....

כשלא נרדמים ואומרים לאמא" אני לא מצליח להירדם", בד"כ התשובה תהיה "תספור כבשים" או "אל תדאג, עוד כמה דקות בטח תירדם", ואז באמת מנסים לספור כבשים כי אמא אמרה, או שמנסים לעצום את העיניים כמה שיותר חזק, ככה שנירדם מהר יותר.

פעם, היינו קטנים....

והיום...

בחלומות הללו, כל אחד נפגש, יש אחד שיש לו חלום על מקצוע טוב כמו להיות טייס, או איזה עורך דין מכובד. יש כאלו שיש להם גם חלומות לא בשמיים, אפילו להיות איזה מלמד טוב או מורה מצויינת, שמצליחים לחנך את התלמידים לתורה וליראת שמיים, ויש כאלו שלהם אין בכלל חלומות!!!
והם אנשים מ-ס-כ-נ-י-ם!!!
אדם שאין לו חלומות, אין לו מטרה מסויימת, למה לא להתקיים בכלל?!
כשיש לאדם איזו נקודה שאליה הוא רוצה להגיע ולהתקרב כמה שיותר מהר, והוא נוסע כמה שהוא יכול בציר הזמן, חורק שיניים, סוחב את עצמו עוד ועוד, בטוח שיגיע רחוק!!!
לפעמים כל ההתחלות ניראות קשות, וזה לא לפעמים, זה בד"כ! לא יודעים עדיין לאיפה הולכים, מה עושים, איך מסתדרים, אך מנסים להתחיל, משתדלים, שואלים, מבררים וחוקrים את המטרה שלשמה אני רוצים להגיע, וזה יקרה בסופו של דבר!!!
אם תסתכלו על עצמכם, או שתשאלו אחרים שעליהם אתם תוהים לפעמים איך הגיעו לראש הפיסגה, איך הם מצליחים לגעת שם למעלה בתאורה, ותבררו את העניין, תגלו הרבה סודות על כל ההצלחה הזו. בין הסודות שתגלו זה הסוד הכי גדול והכי מוצלח שיכול להיות להם, והוא:
השאיפה!!!!

איך אמר לי לפני כמה זמן מנהל חשבונות צעיר! 'לפני כמה שנים שרק אז נכנסתי לשוק העבודה, לא ידעתי מאיפה אני מתחיל, לא ידעתי בכלל איך להתחיל להתפרסם, מאיפה אנשים יכירו אותי והרי אני בסה"כ חסר נסיון, רק בתחילת הדרך, מי ירצה לבוא אלי בכלל?! והיום,' הוא ממשיך ומספר לי 'נהייתי עורך דין! (ממש קפץ, כמה מדרגות קדימה :)), כי באמת רציתי להגיע רחוק, והכל עשיתי עם תפילות והשתדלות. התחלתי בקטנה ואח"כ התחילו להכיר אותי יותר עד שכיום אני נמצא באחד המקומות החשובים ביותר בצמרת הירושלמית' (אם היה מסכים, הפרטים שלו היו מופיעים כאן, אך הוא מעדיף לשמור על פרטיות, אז נעשה זאת:rolleyes:, אין לנו ברירה...)

אז זהו, זה מה שרציתי לחזק את עצמי ואולי גם אחרים שחושבים שזה כמעט בלתי אפשרי להגיע לפיסגה, והם צודקים! כי לפיסגה, אף פעם לא נוכל להגיע, תמיד יש לאן להתקדם וללמוד, אבל לפחות להיות בדרך לפיסגה, וזה אפשי ואפשי!
נסו (אם עדיין זה לא קרה) ותצליחו!

מעניין לשמוע מכם אם גם אתם עברתם סוג של כזה חלום, ומה היו ההצלחות ואולי אפילו המעידות,
הרבה הצלחה בהגשמת החלומות הטובים!!!
על המחבר
פ
לא בכל מקום יש שנהב, זה דבר יקר ונדיר מאוד, גם החוזק שלו הופך אותו לדבר יקר יותר ממה שהוא באמת. אז תיכנסו ל"שנהב" ותצאו באמת עם עיצוב ממקום אחר, עיצוב שאין בנמצא, עיצוב שנותן הרגשה של חוזק ויציבות לעסק שלך!ככה זה כשיש עיצוב שנהב

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

More from פרסום שנהב

שתף את המאמר

למעלה