כשצורך אדיר פוגש רעיון וביצוע מוצלח אין ספק שכולם רוצים לקחת חלק שוב ושוב. אז קבלו את יריד קריסטל 5, עם יותר מותגים מובילים, יותר מבצעים והנחות והרבה הרבה יותר גדול!
תבואו, יהיה משתלם (וכיף) במיוחד...

יריד קריסטל מתקיים כל שנה מזה 6 שנים (בשנה שעברה לא התקיים יריד בגלל הקורונה), כולן כבר בציפייה והתרגשות לקראתו ובהחלט יש על מה. יריד קריסטל עונה על צורך מדויק ואמיתי. הוא נותן מענה מושלם בכל הקשור לקניות והתארגנות לפני החתונה, עם ערך מוסף וחשוב לא פחות: חוויית קניה נעימה, הטבות ומבצעים יחודיים ושימת לב מיוחדת לפרטים הקטנים שהופכים את היריד הזה למגה אירוע.

והשנה אקסטרה חוויה! מעל 6,000 מ"ר של שטחי מכירה, במות תצוגה ומתחם V.I.P סופר מפנק...


הנה כל מה שאתן צריכות לדעת כדי לנצל את היריד וליהנות ממנו עד הסוף.

AM8A1549 (Medium).JPG

אז מה זה היריד הזה שנשים ובפרט כלות לא מפסיקות לדבר עליו?

יריד קריסטל זהו יריד מכירות ענק בבנייני האומה בירושלים, שמביא לכן למקום אחד את מיטב המותגים והעסקים ליום אחד של מכירות. 12 שעות, שבהן נהנות אלפי נשים מחוויית קניות שונה וייחודית.

מהיכן הגיע הרעיון והיוזמה ליריד בסדר גודל כזה? הרעיון עלה והתבקש תוך כדי עבודה... כעסק שמתמחה בכל מה שקשור לשיווק ופרסום למאורסים, ראינו שני דברים: כלות ומחותנות שרצות ומתרוצצות מחנות לחנות, מחפשות את הכי איכותי / הכי זול / הכי יפה וזמן לא מבוטל הולך לאיבוד על שיטוטים. מצד שני, ראינו בעלי עסקים שיש להם מה להציע לכלות, סחורה איכותית ובמחירים טובים ומעוניינים להגיע אליהן בקלות. מכאן ועד לרעיון ליזום חיבור שייתן מענה לשני הצדדים, הדרך הייתה קצרה. אנחנו מביאים למקום אחד סגור וממוזג את כל המותגים שמעניינים כלות ומחותנות, שם הן יכולות להסתובב בנחת, בלי להתרוצץ ולהתעייף, לבחור את מה שהן הכי אוהבות ולקנות במחירים מצויינים! למעשה, ביריד קריסטל אפשר למצוא את כל מה שדרוש לפני החתונה, ביגוד לשבע ברכות ויום יום, שמלות ערב, הנעלה, נדוניה, תכשיטים, מוצרי חשמל, שמלות כלה, פאות וכיסויי ראש, בקיצור כל מה שחשבת לקנות לפני החתונה תמצאי ביריד 'קריסטל' ובדרך הכי קלה ונעימה.

AM8A1486 (Medium).JPG


מארגני היריד חשבו על כל הפרטים הקטנים שהופכים את יריד קריסטל מ'עוד יריד מכירות', לאירוע מושקע שמטרתו להפוך את הקניות וההכנות לפני החתונה לחוויה נעימה. מה למשל? מארגני היריד יוצאים מנקודת הנחה שתמצאי ביריד כל כך הרבה פריטים שתרצי לקנות ובסוף היום תמצאי את עצמך עם ערימה של שקיות וחפצים ואיך תסחבי הכל הביתה? אל דאגה, שירות המשלוחים שמציעים ביריד קריסטל הוא ללא תשלום ולכל חלקי הארץ. למחרת היריד תקבלי את כל קניותייך עד פתח הבית. מושלם!

מה עוד? שירות הפקדת חפצים. במקום הוקצה מתחם מיוחד להפקדת השקיות עם הפריטים שכבר קניתם, כך תוכלו להסתובב בידיים ריקות ולהמשיך את סיבוב הקניות בנחת.

AM8A1511 (Medium).JPG


וזה לא הכל, במקום עמדת שירות תיקוני תפירה! קנית ביריד חצאית ויש צורך להרים מכפלת? שזה לא יטריד אותך, גשי בזריזות לעמדת התופרות במקום והן תבצענה את התיקון בזריזות. עד שתסיימי את קניותייך במקום, זה כבר יהיה מוכן ו.. כן, גם זה ללא תשלום.

ועוד לא אמרנו מילה על ההגרלה הגדולה שמתקיימת בסוף היום, ההגרלה שכולן מחכות לה, הגרלה על חבילת מתנות בשווי 60,000 ₪! החבילה מכילה שוברי קניה, פאה, שמלת כלה, צלם לחתונה, מוצרי חשמל ועוד המון המון הפתעות ומתנות. חשוב לציין שההשתתפות בהגרלה מותנית בקניה ביריד בסך כולל של 1,000 ₪.

AM8A1546 (Medium).JPG


והשנה - מתחם V.I.P מפנק עם כיבוד עשיר ומקומות מנוחה - במיוחד בשבילכן! הכניסה למתחם הv.i.p מותנית בהצגת הוכחת קנייה מצטברת בסך 2,000 ₪ בדוכני היריד.

נשמע בהחלט אירוע שאסור להחמיץ, פשוט סמני ביומן ושרייני את היום -

יום שלישי כ"ו בתמוז 6.7.21 בבנייני האומה.

אנחנו נהיה שם.